سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

صنعت خودرو و مسکن در انتظار مولفه های امنیتی

  • کد خبر: ۲۸۲۴۴
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
صنعت خودرو و مسکن در انتظار مولفه های امنیتی
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حوزه صنعت خودرو و مسکن و دیگر موضوعات مرتبط باید مولفه های امنیتی در فرآیند ساخت و تولید به طور جدی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ قاسم رضایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی و فرماندهی  انتظامی مشهد افزود: مطالبه پلیس از مجلس یازدهم وضع قوانینی است که بتواند به افزایش هزینه ارتکاب جرم و در نتیجه کاهش وقوع جرایم منجر شود.

 

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی مردم موضوع سرقت هاست که در این رابطه باید عزم جدی در مرحله پیشگیری و پیگیری قاطعانه و جدی این جرایم داشته باشیم. 

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در سفر به خراسان رضوی از اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی استان و مرزبانی خراسان رضوی بازدید کردم و اقدامات پلیس این استان شایسته قدردانی است.

 

رضایی افزود: پلیس، سخنگوی مردم و شنوای انتظارات، خواسته ها و مطالبات شهروندان است و در راستای ارتقای امنیت باید تلاش مضاعف داشته باشد.

 

در نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی در مشهد  پرونده سرقت‌های حرفه ای خودرو با دستگیری هفت متهم و رمزگشایی بیش از ٦٠ فقره سرقت و همچنین دستگیری متهمان شرارت های خیابان تشریح شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->