ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طارمی در فهرست خرید مربی فصل آینده فیورنتینا قرار می‌گیرد؟

  • کد خبر: ۲۸۳۳۱
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
طارمی در فهرست خرید مربی فصل آینده فیورنتینا قرار می‌گیرد؟
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران ممکن است در سال آینده بازیکن یک تیم ایتالیایی شود.
علی‌بنی شیخ‌الاسلامی/شهرآرانیوز- مهدی طارمی نه به‌خاطر فرصت خوبی که در بازی با پرتغال در جام‌جهانی ۲۰۱۸ از دست داد، بلکه به‌خاطر ارائه بازی‌های خوب در ریوآوه، معرف حضور اهالی فوتبال در پرتغال و همچنین مربیان پرتغالی در دیگرلیگ‌های اروپایی است. ازآنجاکه مهدی تنها یک فصل دیگر با ریوآوه قرارداد دارد، باشگاه پرتغالی تصمیم گرفته است در ماه ژوئن این بازیکن ایرانی را بفروشد تا از این جابه‌جایی به سود قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کند.

درحالی‌که ۲ باشگاه مطرح پرتغال یعنی بنفیکا و پورتو حاضر شده‌اند برای عقد قرارداد با مهدی طارمی ۵ میلیون دلار به باشگاه ریوآوه پرداخت کنند، سایت ترانسفرمارکت مدعی شده ممکن است ارزش مهدی طارمی در ماه ژوئن تا ۷ میلیون دلار هم افزایش یابد. بر‌همین‌اساس مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرتغالی عجله‌ای برای تعیین سرنوشت در این برهه از زمان را ندارند و معتقدند برای تصمیم‌گیری نهایی بهتر است هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر پرتغال سپری شود.
بدون‌شک اگر مهدی طارمی در این بازی‌ها موفق به زدن گل‌های بعدی شود، با اقبال بیشتری در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی مواجه خواهد شد.

«نه» مهاجم تیم ملی به چینی‌ها
بد نیست بدانید یک باشگاه چینی برای دراختیار‌گرفتن مهدی طارمی پرداخت ۱۵ میلیون دلار را به باشگاه ریوآوه پیشنهاد داده است؛ اما مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خطاب به باشگاهش گفته است به‌هیچ‌وجه اندیشه بازگشت به فوتبال آسیا را ندارد و می‌خواهد در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد. او هدف خود را از حضور در تیم الغرافه کسب تجربه پیش از حضور در فوتبال اروپا عنوان کرد. مهدی طارمی یک فصل دیگر با باشگاه ریوآوه قرارداد دارد، اما حضور او در یک تیم جدید باید با رضایت کاملش باشد و این‌طور نیست که باشگاه ریوآوه از نظر قانونی قادر باشد او را به هر تیمی که دوست دارد، بفرستد.

ماجراجویی طارمی در سرزمین چکمه
به نظر می‌رسد مهدی طارمی دغدغه‌ای برای انتخاب تیم جدید خود نداشته باشد. حضور او در تیم بنفیکا یا پورتو می‌تواند یک گام رو‌به‌جلو باشد؛ چون او در فصلی که گذشت، در تیم ریوآوه بازی می‌کرد که تیم کوچک‌تری نسبت به بنفیکا و پورتو به حساب می‌آید و برتن‌کردن پیراهن یکی از این دو تیم بدین‌معنی است که مهدی طارمی یک گام روبه‌جلو برداشته است.
در چنین فضای امنی مهدی طارمی بدش نمی‌آید برای انتخاب تیم جدید خود به یک ماجراجویی بپردازد. یکی از دوستان نزدیک مهدی طارمی دراین‌باره به شهرآرا می‌گوید: پائولو سوسا، سرمربی تیم بوردو فرانسه، با مهدی طارمی تلفنی در تماس است و از او خواسته است برای انتخاب تیم جدید خود عجله نکند. سوسا به مهدی طارمی گفته است در پایان فصل راهی تیم فیورنتینا خواهد شد و او را برای این تیم ایتالیایی می‌خواهد و....
مهدی طارمی در این مکالمه از بازی در سری‌آ استقبال کرده است، اما حضور او در تیم فیورنتینا منوط به این است که حضور سوسا در این تیم قطعی شود؛ چون دراین‌باره باشگاه ایتالیایی مذاکره‌ای با مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نداشته است. هرچند باشگاه ریوآوه که برای فروش مهدی طارمی تلاش می‌کند، به این بازیکن اعلام کرده مذاکراتی با باشگاه آتلانتا نیز داشته است. طبیعی است مهدی طارمی از بین این ۲ باشگاه بیشتر مایل به حضور در تیم فیورنتینا باشد، به‌این‌خاطر که پائولو سوسا شخصا با مهدی طارمی تماس گرفته و به او گفته است دوست دارد در تیم جدیدش وی را در اختیار داشته باشد.

طارمی و اتخاذ تاکتیک سکوت
مهدی طارمی که به‌تازگی انتشار عکس‌های خصوصی‌اش با یکی از بازیگران سینما حاشیه‌ساز شده بود، مدت‌هاست سیاست سکوت را در پیش گرفته و از اهالی فوتبال خواسته است که به حریم شخصی او احترام بگذارند. او به این نکته هم اشاره کرد که اگر هم اشتباهی داشته است، در مسیر جبران اشتباه گام برمی‌دارد.
مهدی طارمی، اما برخلاف سردار آزمون اصلا دوست ندارد از مارک ویلموتس به‌خاطر ۲ شکست دربرابر تیم‌های عراق و بحرین انتقاد کند. او می‌گوید در جایگاه بازیکن همیشه تلاش کرده است به مربی خود احترام بگذارد و اساسا کار نقد مربی توسط بازیکن اشتباه است. مهدی طارمی همچنین به این نکته اشاره می‌کند که هر مربی‌ای در هر جایگاهی همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرد که موفق عمل کند؛ اما گاهی تدبیر جواب نمی‌دهد و این بدین‌معنی نیست که مربی مدنظر، مربی بدی است. به باور مهاجم بوشهری فوتبال ما مارک ویلموتس بازی با عراق و بحرین همان مارک ویلموتس بازی با هنگ‌کنگ و کامبوج بود. حضور مهدی طارمی در فیورنتینا بدون‌شک او را بیش ازپیش به روی آنتن خواهد برد. او اگر گل‌های ریوآوه را برای تیم ایتالیایی تکرار کند، بیشتر برجسته خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->