مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیاده‌سازی امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت در ۶ بانک اعلام قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی بازار مسکن همچنان در رکود تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است وزیر صمت: حجم واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم | افزایش قیمت خودرو به دلیل نوسانات دیگر بازار است هزار و ۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی در طرح نوروزی خراسان رضوی تشکیل شد بودجه زیارت برای ۴ شهر زیارتی، تنها ۳۵۰ میلیارد تومان در جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت چه گذشت؟ (۲۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قاچاق دام از خراسان‌رضوی به عراق گوشت را گران کرد/ منتظر گران‌تر شدن گوشت باشید!

  • کد خبر: ۲۸۴۳۲
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
قاچاق دام از خراسان‌رضوی به عراق گوشت را گران کرد/ منتظر گران‌تر شدن گوشت باشید!
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد از افزایش ۱۵ هزار تومانی در هر کیلوگرم گوشت دام بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.
سعیده ساجدی‌نیا - مهدی باقری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، خروج غیرقانونی روزانه ۱۰۰ رأس دام گوساله از خراسان‌رضوی به کردستان عراق را یکی از علت‌های مهم افزایش قیمت گوشت برشمرد و گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند، در روز‌های آینده قیمت گوشت کیلویی تا ۱۵ هزار تومان دیگر هم افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش صددرصدی و بی‌ضابطه هزینه‌های کشتارگاه‌ها
او با اشاره به افزایش صددرصدی و بی‌ضابطه هزینه‌های کشتارگاه‌ها و تأثیر آن به‌عنوان عامل دیگر افزایش قیمت گوشت، اظهار کرد: با وجود اینکه ستاد تنظیم بازار تصریح کرده هزینه‌های کشتار افزایش پیدا نکند، کسی توجهی نمی‌کند و با قلدری قیمت‌ها را بالا برده‌اند. این در حالی است که با تشکیل پرونده از سوی تعزیرات، یک میلیارد تومان جریمه تعیین شده است و با این حال تخلفات کشتارگاه‌ها همچنان ادامه دارد.

به گفته باقری، گوشت لاشه بره نرینه کیلویی از ۷۷ هزار تومان به ۸۶ هزار تومان، گوشت به‌صورت ۴ تکه از ۸۱ هزار تومان به ۹۰ هزار تومان، گوشت ران، دست و گردن به‌صورت گردبر از ۱۰۰ هزار تومان به ۱۰۸ هزار تومان، ران و دست گردبر بدون گردن از ۱۰۵ هزار تومان به ۱۱۲ هزار تومان و گوشت گوساله نیز از کیلویی ۷۵ هزار تومان به ۸۵ هزار تومان افزایش یافته است.

کمبود نهاده‌های دامی
در همین حال مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران درباره گرانی قیمت گوشت گفته است: با وجود افزایش هزینه‌های تمام‌شده تولید در امسال، از جمله رشد قیمت نهاده‌های دامی در بازار، دام را با قیمت مناسب از دام‌پروران خریداری نمی‌کنند تا جایی که دام سنگین روی دست تولیدکنندگان باقی مانده است.

سلطانی‌سروستانی با اشاره به کمبود نهاده‌های دامی در بازار اضافه کرد: اکنون دامداران و دام‌پروران هر کیلوگرم جو ۱۳۵۰تومانی را بالای ۲۲۰۰تومان، ذرت ۱۵۰۰تومانی را ۲۶۰۰تومان و سویای ۲۴۵۰تومانی را بالای ۵۰۰۰تومان از بازار خریداری می‌کنند که در قیمت تمام‌شده تولید تأثیرگذار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->