نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

زور مربیان به سازمان لیگ نرسید/ مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان طبق برنامه برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۴۷۴
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
زور مربیان به سازمان لیگ نرسید/ مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان طبق برنامه برگزار می‌شود
پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قطعا برگزار می‌شود
به گزارش شهرآرانیوز، باوجود نارضایتی و شکایت برخی مربیان و بازیکنان، با تأیید فدراسیون فوتبال، پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان بالاخره برگزار می‌شود.

در کمتر از ۱۰ روز گذشته، اختلافات فوتسالی در بین بانوان بالا گرفته است. عده‌ای موافق برگزاری ۳ بازی باقی‌مانده از پلی‌آف و تعدادی نیز مخالف شدید پیگیری ادامه لیگ هستند.
 
موافقان می‌خواهند تکلیف قهرمان فصل در شرایط عادلانه مشخص شود تا تلاش تیم‌ها در یک فصل به هدر نرود و اسپانسر‌ها از لیگ بانوان دور نشوند و در مقابل مخالفان نگران سلامتی بازیکنان و کادر خود هستند و معتقدند یک عنوان قهرمانی ارزش به‌خطر‌انداختن جان ورزشکاران را ندارد و حتی از فدراسیون برای سلامتی خودشان تضمین خواستند.
 
در این مدت مدیران باشگاه‌ها با فدراسیون مذاکرات زیادی داشتند و مربیان و بازیکنان دیدگاه‌های خود را در رسانه‌ها اعلام کردند، اما درنهایت سازمان لیگ آب پاکی را روی دست تیم‌ها ریخت و اعلام کرد پلی‌آف حتما برگزار می‌شود. ۴ تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، مس رفسنجان، ملی‌حفاری اهواز و سایپا تهران باید در پلی‌آف به رقابت بپردازند تا قهرمان لیگ شناخته شود و از ۱۷ خردادماه یعنی روز شنبه هفته آینده تمریناتشان را می‌توانند آغاز کنند.

نصیری: بازی‌های کمی باقی مانده است
شهرزاد نصیری، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان، نیز در گفت‌گو با خبرگزاری مهر درباره این خبر گفت: مسابقات پلی‌آف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: ما مسئول برگزاری رقابت‌ها هستیم. قبلا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، مسابقات برگزار نشد، اما حالا با اعلام ستاد مبارزه با کرونا برگزاری فعالیت‌های ورزشی منعی ندارد و طبق نامه ارسال‌شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تیم‌ها می‌توانند از ۱۷خردادماه تمرینات خود را آغاز کنند و نخستین مسابقه نیز روز ۱۳تیرماه انجام خواهد شد.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ادامه داد: مطمئنا نماینده و ناظر سازمان لیگ در مسابقات حضور دارند و پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهند شد. یک بازی از مرحله برگشت پلی‌آف برگزار شده و تعداد زیادی باقی نمانده است.

او در پاسخ به این سؤال که با توجه به صحبت‌های سرمربی تیم ملی احتمال افزایش آسیب بازیکنان زیاد خواهد شد، به چه دلیل اصرار به برگزاری مسابقات است؟ گفت: طبق برنامه اعلام‌شده بازیکنان و تیم‌ها حدود ۲۴، ۲۵ روز برای آماده‌سازی زمان دارند و در این مدت می‌توانند به آمادگی بدنی خوبی برسند. درحال‌حاضر این شرایط برای همه وجود دارد. سعی داریم طبق برنامه پیش برویم و مسابقات برگزار شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->