کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری
سرخط خبرها

دلالان و فروشندگان از بازار خودرو خارج شدند+ جدول قیمت روز خودرو

  • کد خبر: ۲۸۵۱۳
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
  • ۶
دلالان و فروشندگان از بازار خودرو خارج شدند+ جدول قیمت روز خودرو
بازار خودرو در ابتدای سال جاری روز‌های پرنوسانی را تجربه کرد به گونه‌ای که قیمت برخی از خودرو‌ها تا چند ده میلیون افزایش یافت و فاصله قیمتی خودرو از کارخانه تا بازار سود هنگفتی را نصیب دلالان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، با گذشت چند هفته از اعلام قیمت‌های جدید خودرو توسط شورای رقابت آرامش نسبی در بازار
خودرو برقرار است و این بازار پس از فراز و فرود‌هایی که در ابتدای سال جاری تجربه کرد این بار به ثبات نسبی قیمت‌ها دست یافته است.

 

با اعلام قیمت‌های جدید توسط شورای رقابت و افزایش قیمت خودرو‌های تولیدی ایران خودرو تا ۱۰ درصد و قیمت خودرو‌های سایپا تا ۲۳ درصد تعداد معاملات بازار خودرو نیز کاهش یافت و تعدادی از دلالان از این بازار خارج شدند.

 

در حال حاضر رکود بر بازار خودرو حاکم است چراکه تعداد معاملات بین مردم و نمایشگاه داران به حداقل رسیده است و با اعلام زمان پیش فروش محصولات دو کمپانی ایران خودرو و سایپا و تحویل خودرو‌ها به مشتری در زمان کم‌تر با پرداخت کم‌تر توجه خریداران به سمت خرید خودرو از کارخانه جلب شده است و نه تنها در چنین شرایطی خریداری در بازار نیست بلکه فروشندگان نیز منتظر ورود خودرو‌های پیش فروش شده به بازار و تغییر در قیمت‌ها هستند و فعلا از فروش خودرو دست کشیده اند.

 

در نتیجه رکود در بازار خودرو ثبات نسبی در قیمت خودرو‌ها دیده می‌شود به گونه‌ای که قیمت سمند ال ایکس که تا اوایل امسال به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده بود طی چند هفته اخیر و پس از اعلام قیمت‌های جدید توسط شورای رقابت بر روی ۱۱۶ میلیون تومان ثابت مانده است.

 

خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک یکی از محصولات پژو است که افزایش قیمت نجومی را از سال گذشته تاکنون تجربه کرده است به گونه‌ای که قیمت این خودرو در اوایل امسال به ۲۵۸ میلیون تومان رسید، اما طی چند روز اخیر این خودرو نیز کاهش قیمت را تجربه کرده است و قیمت آن روی ۲۳۵ میلیون تومان ثابت مانده است.

 

پژو پارس اتوماتیک نیز یکی دیگر از خودرو‌های گروه پژو است که از سال گذشته تاکنون افزایش قیمت نجومی را تجربه کرده است به گونه‌ای که قیمت این خودرو از ۱۵۸ میلیون تومان در اسفند سال ۹۸ به نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان در سال جدید رسید، اما با آغاز روند ریزشی قیمت‌ها این خودرو به قیمت ۱۸۶ میلیون تومان رسید و تاکنون بر روی این قیمت ثابت مانده است.

 

در این میان نوسان قیمت‌ها بر بازار خودرو خبرساز کماکان ادامه دارد به گونه‌ای که قیمت خودرو سایپا ۱۳۱ از اوایل خرداد ماه تاکنون افزایش ۱ میلیون تومانی را تجربه کرده است و قیمت این خودرو به ۶۶ میلیون تومان رسیده است.

 

در خصوص مدل ۱۱۱ پراید نیز وضعیت به همین منوال است و این خودرو نیز از اوایل خرداد ماه افزایش ۱ میلیون تومانی را تجربه کرده است و قیمت آن از ۶۶ میلیون تومان به ۶۷ میلیون تومان رسیده است.

 

خودرو وانت آریسان یکی از معدود خودرو‌هایی است که قیمت آن طی چند هفته اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است و قیمت این خودرو از ۷۳ میلیون تومان به ۸۵ میلیون تومان رسیده است.

 

قیمت روز خودرو‌ها در جدول زیر آمده است:
دلالان و فروشندگان از بازار خودرو خارج شدند+ جدول قیمت روز خودرو
منبع: خبرانلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
8
2
سلام من تیبا 2 رو خیلی دوس دارم و در اولین فرصت یکی میخرم تیبا 2 خیلی خوشگله .
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
4
2
در کل ماشینهای سایپا بهتر از ایرانخودروعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
1
با درود ماشینهای کم مصرف فعلا در بورسند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
1
0
سلام.
چرا قیمت کوییک در دسترس نیست؟
مخصوصا کوییک 2رنگ
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
1
1
سلام، ببخشید دلالان کجا خارج شدن؟ در واقع خودشون دلالن چطور ممکنه کارخونه پرایدو ۳۷ بده بازار ۷۰؟ تقریبا دوبرابر این چطور ممکنه؟چرا سازمانی جلوی این گران فروشیو نمیگیره؟ اگه بخوان میگیرن فقط فکر خودشونو بچه هاشونن میدونی اینا میخوان ما ملت ایران تو بدبختی زندگی کنیم روزی صدبار بمیریم و زنده شیم دقیقا همینه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
2
4
دلال خود شرکت سایپا هست، که با نفرستادن دعوتنامه های خودرو و گرون کردن اونها، مصرف کننده رو مجبور به انصراف از خرید میکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->