واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

قرعه کشی ایران خودرو شنبه ۱۷ خرداد انجام می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۵۵۲
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
  • ۱۰
قرعه کشی ایران خودرو شنبه ۱۷ خرداد انجام می‌شود
ثبت نام پیش فروش ایران خودرو تا ۱۴ خرداد ادامه دارد و شنبه هفته بعد، قرعه کشی انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو صبح امروز در نشستی خبری در خصوص بهسازی برنامه‌ریزی برای گروه صنعتی ایران خودرو گفت: از اسفند ماه امسال ورود مشتری به داخل نداریم و در تلاش هستیم آن را بهسازی کنیم. در ایران خودرو کار‌های مثبتی در خصوص مدیریت هزینه انجام گرفته است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس بحث‌های آموزشی که در گروه ایران خودرو مطرح شده، کار‌های مثبتی هم انجام شده است.


بیشتر بخوانید: جریمه واریز نکردن مبلغ بعد از قرعه کشی خودرو مشخص شد


مقیمی گفت: در موضوع طراحی سازمانی نیازمند قابلیت سازی در سازمان هستیم که یکی از آن‌ها منابع انسانی کارآمد است.

 

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: از شهریور سال گذشته در تلاش بودیم که تعدیل نیرو نداشته باشیم، اما در نهایت تا کنون ٧٧٠ نفر تعدیل نیرو داشتیم که آن‌ها هم بازنشسته بودند. از نیروی پیمانکار یک نفر هم تعدیل نداشته‌ایم و حدود ۱۴۰ هزار نفر در شبکه قطعه سازی جذب شدند.


بیشتر بخوانید: سرنوشت ثبت نام‌ خودرو بدون واریز وجه


او افزود: در سال ٩٩، ۵۰۰ نفر بازنشسته خواهیم داشت. مشکلاتی برای رسمی کردن داریم که توسط برخی دچار مشکلاتی هستیم.

 

این مقام مسئول گفت: اهداف زیادی برای رسیدن به نتیجه مطلوب داریم. باید سوابق پیمانکاری کارکنان دارای مشاغل سخت و زیان آور لحاظ شود، تاییدیه احکام سرپرستی برای مشاغل حوزه‌های تولیدی حذف شود و همچنین سوابق عناوین شغلی دارای تناقض آرا احتساب شود.

مقیمی افزود: حتما به نیرو‌ها باید توجه خاص و ویژه کرد.


بیشتر بخوانید: تاریخ و زمان قرعه کشی پیش فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا مشخص شد


زمان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

مقیمی در ادامه این نشست با اشاره به فرایند ثبت نام متقاضیان خودرو بیان کرد: ثبت نام‌ فروش محصولات ایران خودرو تا ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و شنبه قرعه‌کشی انجام می‌شود و حداقل تا ٣ ماه آینده تحویل خواهیم داد. پیش فروش دیگری هم در هفته آینده خواهیم داشت مجدد که موعد تحویل آن سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

او در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: بانک اطلاعاتی داریم و بحث فاصله‌گذاری اجتماعی در ایران خودرو رعایت می‌شود.

 

منبع: YJC


بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
2
یا خدا خودت که میدونی چقدر به ماشین احتیاج دارم و شاید دیگه فرصتی برای خریدش پیش نیاد پولش جوره ثبت نام هم که کردم از من حرکت حرکت سوم را تو بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
انشاالله قبول میشی
Harunnnnnnnnnnnnn
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
خاک تو سرت
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
سلام چطور بتید توی قرعه کشی شرکت کنیم
ناشناس
Hungary
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
چند عدد خودرو قرکشی میکند
ناشناس
Hungary
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
1
چند عدد خودرو قرکشی میکند
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
واسه ثبت نام اومدم کسی هست جواب یده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
1
چن تا خودرو قرعه کشی میکنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
0
0
آیا تحوویل ۴۸ ساعته هست که پول رو ۴۸ ساعته میگن واریز کنید ؟!!! چقد خوب بود که هر موقع که تحویل میدادن همون موقع پول رو میخواستن...الان من ثبت نام کردم ولی هنوز نتونستم پولم رو جمع و جور کنم اگه اسمم دربیاد نتونم پول بدم از دستم میره
badbakht
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
ایشالا اسم من میفته
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->