پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نکونام: یکی از پروتکل‌های آلمان و اسپانیا را هم رعایت نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۲۸۶۲۵
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
نکونام: یکی از پروتکل‌های آلمان و اسپانیا را هم رعایت نمی‌کنیم
یم فوتبال فولاد از شانس‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می‌شود و جواد نکونام این فرصت را دارد تا در بازی‌های باقی‌مانده، اهوازی‌ها را دوباره آسیایی کند.
به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال فولاد از شانس‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می‌شود و جواد نکونام این فرصت را دارد تا در بازی‌های باقی‌مانده، اهوازی‌ها را دوباره آسیایی کند. با توجه به شرایط قرمز اهواز، نکونام تصمیم گرفت اردوی آمادگی تیمش را در تهران برگزار کند تا بازیکنانش شرایط انجام تمرینات گروهی را داشته باشند.

شرایط در اهواز مناسب نبود
جواد نکونام در حاشیه اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تهران گفت: از چهارشنبه گذشته توانستیم بازیکنان را دور هم جمع کنیم تا پس از گرفتن تست کرونا از آن‌ها، تمرینات خود را شروع کنیم؛ البته شیمبا دیرتر آمد، ولی باوجود هزینه‌های سنگینی که برگزاری اردو داشت، مدیریت باشگاه و کارخانه قبول کردند تا این کار انجام شود. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: شرایط در اهواز مناسب تمرین‌کردن نبود و با توجه به رفت‌وآمد بازیکنان، تصمیم گرفتیم اردویی را در تهران برگزار کنیم.

قطعا در اهواز میزبان استقلال خواهیم بود
وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط اهواز باعث نمی‌شود تا آ‌ن‌ها بازی با استقلال را در شهر دیگری میزبانی کنند، تأکید کرد: قرار نیست بازی تماشاگر داشته باشد. تیم‌ها هم که در هتل هستند، بنابراین مشکلی وجود ندارد؛ البته امیدوارم تا آن زمان، شرایط ایران به‌طورکلی بهتر شود. مردم در اهواز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و قطعا در همین شهر بنا به خواسته هوادارانمان مقابل استقلال بازی می‌کنیم.

نفر اولی بودم که گفتم مسابقات لغو شود
نکونام درباره مخالفت سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد، مبنی بر برگزاری ادامه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر و درعین‌حال تمرین‌کردن این تیم تصریح کرد: به بقیه تیم‌ها کاری ندارم، ولی باید درباره خودمان بگویم که هنگامی که این بیماری آمد، نفر اولی بودم که گفتم نباید بازی‌ها برگزار شود. حالا هم اگر صحبتی می‌کنم برای خودم یا فولاد نیست، بلکه برای جامعه فوتبال است.

یکی از پروتکل‌های آلمان و اسپانیا را هم رعایت نمی‌کنیم
سرمربی جوان فولاد که سابقه چندین سال بازی در اروپا را دارد، درباره برگزاری بازی‌ها در آلمان و شرایط تمرینی اسپانیا گفت: وقتی مجبور کنند که تمرین کنیم، ما هم آن را انجام می‌دهیم. آقایان صحبت‌هایی را می‌کنند که باید بگویم باعث نمی‌شود سرِ من کلاه برود. اسپانیا و آلمان را مثال می‌زنند، درحالی‌که یک بند از پروتکل‌های بهداشتی آن‌ها را نمی‌توانید رعایت کنید. نکونام با ذکر مثال از این موضوع یادآور شد: در اسپانیا بازیکن حق ندارد داخل رختکن برود و دوش بگیرد. همچنین اگر یک بازیکن با اتومبیل خاصی به محل تمرین می‌آید، باید در تمام طول این مدت با همان ماشین به آنجا برود. آیا آقایان می‌توانند چنین‌رفتاری را پیاده کنند؟

راه فوتبال ما کاملا اشتباه جلو رفته است
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از پیشنهاد خود برای تعیین نتایج فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر خبر داد و گفت: نظر شخصی‌ام این است که بهتر بود به لیگ استراحت می‌دادند و اعلام می‌کردند تا ۲ ماه دیگر بازی‌ها شروع شود، آن‌وقت تکلیف باشگاه‌ها مشخص می‌شد. هنوز نتیجه تست کرونا نیامده بود، دعوا بر سر شروع تمرینات آغاز شد. حالا بماند که بعضی از تیم‌ها پنهانی تمرین کرده‌اند. وی تصریح کرد: اگر بخواهم از جنبه فنی صحبت کنم، باید بگویم که لیگ امسال با توجه به تأخیر در شروع و تصمیم فعلی برای برگزاری آن، بیشتر از یک سال و ۲ ماه طول می‌کشد. مگر بازیکن از آهن است که بتواند بدن خودش را در شرایط ایده‌آل نگه دارد؟ نکونام ادامه داد: آقایان فوتبال را با هیچ رشته دیگری مقایسه نکنند، راه کاملا اشتباه جلو رفته است.

اگر پاتوسی نیامد، سازمان لیگ باید بازی با استقلال را عقب بیندازد!
وی درباره نامه باشگاه فولاد مبنی‌بر غیبت آیاندا پاتوسی به‌دلیل عدم پرواز برای بازگشت به تهران گفت: بازیکن ما نیامده است و اگر هم نرسد، قطعا باید سازمان لیگ دیدار با استقلال را عقب بیندازد. آقایان حالا با تصمیمی که گرفته‌اند، فکری برای قرارداد خارجی‌ها کنند. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: مشکل اصلی اینجاست که برنامه‌ریزی بلد نیستیم. مربی خارجی ما گفته است که قراردادم تمام شده و باید برای شروع دوباره فعالیت، به اداره مالیات اسپانیا توضیح بدهد. حالا تکلیف او و ما چه می‌شود؟

استقلالی‌ها به من کلک زدند
نکونام که سابقه پوشیدن پیراهن تیم استقلال را نیز در کارنامه دارد، درباره شکایتش از این تیم به AFC هم گفت: درمورد استقلال هم باید بگویم واقعا یکسری چیز‌ها هست که بد است زیاد پیگیری کنید. آن‌ها طلب قراردادی‌ام را ندادند، سر مالیات هم به من کلک زدند و پرداخت کردند. من همه مدارک را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردم و اولین فرصت که آن‌ها با باشگاه صحبت کنند، می‌دانند چه اتفاقی افتاده است. به باشگاه استقلال گفتم مالیات من هرچه هست خودتان پرداخت کنید، من کاری ندارم. من خودم مبلغی را پرداخت کرده بودم که باشگاه استقلال آن را هم دیگر قبول نکرد. در فوتبال ایران مدیریت نداریم، غیر از آقای آذری و چند نفر دیگر مدیری نداریم. مدیری مثل کی‌روش هم که می‌آید، او را فراری می‌دهیم؛ چون جایمان را تنگ می‌کند.

همه‌چیز را دروغ گفته‌ایم، امیدوارم تعلیق نشویم
کاپیتان سابق تیم ملی ایران درباره اینکه هنوز زمزمه‌های تعلیق فوتبال ایران وجود دارد، گفت: از این نظر که ما فوتبالمان به سلامت و کارایی برسد، من موافق هستم این اتفاق بیفتد؛ چون مجبور می‌شویم درست کنیم. ما آمار مالیات می‌خواهیم بدهیم، دروغ می‌گوییم، می‌خواهیم لیست بدهی بدهیم، دروغ می‌گوییم، در اعلام قرارداد نیز دروغ می‌گوییم. امیدوارم فوتبال تعلیق نشود و همه‌چیز شفاف و درست باشد؛ اما اگر این اتفاق بیفتد، مجبور هستیم درست کنیم. بکوبیم و از اول بسازیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->