افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها
راهکاری برای دور زدن به روز رسانی جدید

بدون نیاز به شماره تلفن، اپل آیدی بسازید+آموزش تصویری

  • کد خبر: ۲۸۶۶۲
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
  • ۵
بدون نیاز به شماره تلفن، اپل آیدی بسازید+آموزش تصویری
همچنان امکان ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره تلفن وجود دارد. کافیست مراحل زیر را طی کنید تا خیلی راحت اپل آیدی بسازید.
به گزارش شهرآرانیوز، ساخت اپل آیدی اولین قدمی است که باید بعد از خرید گوشی‌های اپل انجام شود. بسیاری از کاربران اپل آیدی می‌خرند که باتوجه‌به حساسیت امنیت اپل آیدی، افراد خبره خرید آن را هرگز توصیه نمی‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما برای محافظت از اطلاعات روی گوشی، به‌ویژه جلوگیری از قفل‌شدن گوشی آیفون خود، حتما چنددقیقه‌ای وقت صرف کنید و حساب اپل آیدی اختصاصی خود را بسازید.

ساختن اپل آیدی تا چند روز پیش کار آسانی بود؛ اما شرکت اپل اخیرا در اقدامی که برای افزایش امنیت حساب کاربری اپل آیدی انجام داده، بخش جدیدی برای ساخت اپل آیدی اضافه کرده است که به‌موجب آن، کاربر باید شماره‌تلفن معتبری وارد کند تا ازطریق آن کد فعال‌سازی برایش ارسال شود. متأسفانه برخلاف ادعا‌های مردان سیاست آمریکایی مبنی‌بر تحت‌تأثیر قرارنگرفتن مردم با تحریم‌ها، این‌بار نیز محدودیتی برای کاربران ایرانی اعمال شده است و نمی‌توانند برای ساخت اپل آیدی پیش‌شماره‌ی ایران را انتخاب کنند تا پیامک فعال‌سازی به شماره‌ی مدنظر ارسال شود. با‌این‌حال، این پایان راه نیست. با ما همراه باشید تا در این مقاله ساخت اپل آیدی بدون شماره‌تلفن را به شما آموزش دهیم.
در نظر داشته باشید این روش در‌حال‌حاضر کاربردی و ممکن است در آینده‌ی نزدیک اپل آن را اصلاح کند.

آموزش ساخت Apple ID بدون شماره تلفن
 
ساخت Apple ID پیش‌ازاین ازطریق وب‌سایت رسمی appleid.apple.com امکان‌پذیر بود؛ اما اکنون و باتوجه‌به اضافه‌شدن شماره‌تلفن در فرم اپل آیدی، دیگر نمی‌توان از آن طریق اقدام کرد؛ مگر اینکه شماره‌ی معتبر خارجی داشته باشید. ناگفته نماند ساخت اپل آیدی با شماره‌ی مجازی را نیز به دلیل ماهیت موقتی اکثر شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی شماره‌های مجاز، به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌کنیم. گذشته از تاریخ انقضای شماره‌های مجازی، موضوع دیگر اشتراکی‌بودن آن‌ها است که احتمالا در آینده شما را دچار مشکل می‌کند. به‌خاطر داشته باشید برای ساخت اپل آیدی به نرم‌افزار تغییر IP نیاز ندارید و می‌توانید بدون آن‌ها مراحل را دنبال کنید.
رای ساخت اپل آیدی بدون شماره‌تلفن و ازطریق آیتونز لازم است ابتدا نرم‌افزار آیتونز را روی سیستم خود نصب کنید. توجه کنید نسخه‌های جدید آیتونز نیز از شما شماره‌تلفن معتبر می‌خواهند؛ بنابراین، باید نسخه‌های قدیمی‌تر را تهیه کنید. نسخه‌ی پیشنهادی ما برای ساخت اپل آیدی iTunes ۱۲.۱۰.۵.۱۲ است و با نسخه‌های جدید آیتونز مانند ۱۲.۱۰.۷ امکان دورزدن نیاز به شماره‌تلفن دردسترس نیست.

بعد‌از نصب آیتونز باید آدرس پستی معتبر تهیه کنید. برای این منظور، می‌توانید به وب‌سایت fakeaddressgenerator مراجعه کنید و با کلیک روی گزینه‌ی Random Address، آدرس معتبر دریافت کنید. علاوه‌براین، به آدرس ایمیل معتبر و دردسترس نیز نیاز دارید. توصیه‌ی ما فراهم‌کردن آدرس ایمیل در یکی از سرویس‌های جیمیل یا اوت‌لوک است.
 
مرحله اول:
 
نرم‌افزار آیتونز را اجرا کنید و سپس با توجه به تصویر زیر مراحل را طی کنید:

 

بدون نیاز به شماره تلفن، اپل آیدی بسازید

 

۱. در نوار ابزار بالا (سمت چپ) بر روی گزینه‌ی Account کلیک کنید تا زبانه‌ی آن باز شود.
۲. در زبانه‌ی باز شده بر روی Sign In کلیک کنید تا پنجره‌ی جدیدی باز شود.
 
مرحله دوم:
 
این پنجره برای ورود به حساب کاربری اپل آیدی از طریق آیتونز در نظر گرفته شده است؛ همان طور که در تصویر مشاهده میکنید، گزینه‌ی ساخت اپل آیدی در این قسمت هم وجود دارد؛ حال باید بر روی گزینه Create New Apple ID کلیک کنید تا وارد مرحله‌ی بعدی شوید.
 
بدون نیاز به شماره تلفن، اپل آیدی بسازید
 
مرحله‌ی سوم:

در این مرحله باید شناسه‌ی کاربر اپل آیدی و رمز عبور خود را بر اساس اطلاعات ایمیل شخصی‌تان وارد می‌کنید.

 

بدون نیاز به شماره تلفن، اپل آیدی بسازید

 

۱. ابتدا آدرس ایمیل و رمز عبور مورد نظر برای اپل آیدی را وارد کنید. به یاد داشته باشید که این آدرس ایمیل باید در دسترس شما باشد تا کد فعال‌سازی برای تایید ایمیل را دریافت کنید؛ پس به هیچ وجه از ایمیل جعلی یا ایمیل‌هایی استفاده نکنید که رمز عبور آن را به خاطر ندارید. لازم به ذکر است که این آدرس ایمیل در واقع شناسه‌ی اپل آیدی شما می‌شود و برای استفاده از خدمات اپ استور باید از آن استفاده کنید.
۲. در این مرحله باید کشور یا منطقه‌ی خود را انتخاب کنید. از آنجایی که از آدرس پستی آمریکا استفاده کرده اید، باید آن را روی United States قرار دهید.
۳. حال بر روی گزینه‌ی تأیید موافقت با قوانین و شرایط استفاده از خدمات اپل کلیک کنید تا گزینه‌ی Continue در گوشه‌ی پایین سمت راست فعال شود.
۴. سپس روی Continue کلیک کنید تا وارد مرحله‌ی بعدی شوید.
 
مرحله چهارم:
 
در این مرحله شما باید اطلاعات شخصی خودتان را وارد کنید. این اطلاعات را به هیچ وجه با دیگران به ‌اشتراک نگذارید؛ زیرا با این کار دسترسی کامل به اپل آیدی خودتان را در اختیار دیگران می‌گذارید. علاوه بر این فقط با این اطلاعات قادر هستید حساب اپل آیدی خود را بازیابی کنید یا رمز عبور را تغییر دهید.

۱. در این بخش نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد (میلادی) خود را وارد کنید.

۲. در ادامه باید سه سؤال امنیتی را انتخاب کنید و پاسخ آن را بدهید تا در آینده برای بازیابی حساب اپل آیدی یا خرید اپلیکیشن یا گیفت کارت بتوانید فرایند خرید را تکمیل کنید. لازم به ذکر است که ذخیره‌ی این پاسخ‌ها بسیار مهم است چرا که اپل  این سوال ها را هنگام خرید اپلیکیشن از شما خواهد پرسید و اگر به آنها پاسخ اشتباه بدهید، اکانت اپل آیدی شما مسدود خواهد شد؛ بنابراین بهتر است که این پاسخ ها را حتما در جایی ذخیره کنید.

۳. این بخش برای ارسال اخبار و تازه‌های اپل به ایمیل کاربر است. بهتر است که این گزینه را غیر فعال کنید تا در آینده اینباکس ایمیلتان شلوغ نشود؛ مطمئن باشید که با غیر فعال کردن آن چیز مهمی را از دست نخواهید داد.

۴. پس از تکمیل فرم، گزینه ی Continue فعال می‌شود. روی آن کلیک کنید تا به مرحله‌ی بعدی بروید.

 

مرحله پنجم:

این مرحله به اطلاعات پرداخت و آدرس پستی مربوط میشود.

 

بدون نیاز به شماره تلفن، اپل آیدی بسازید

 

۱. در ابتدا گزینه‌ی None را انتخاب کنید.
۲. مجددا نام و نام خانوادگی را وارد کنید و سپس آدرس پستی از کشور آمریکا که از وب‌سایت fakeaddressgenerator دریافت کردید را به ترتیب در فیلد‌های مربوطه وارد کنید. به یاد داشته باشید که به هیچ وجه از اطلاعات حساب بانکی جعلی که توسط وبسایت مذکور ارائه میشود استفاده نکنید. می‌توانید فیلد مربوط به Apt و suite و bldg را خالی بگذارید. سپس نام شهر را وارد کنید و یک ایالت را از بین ۵۰ ایالت آمریکا انتخاب کنید.
۳. برای ثبت اطلاعات واردشده و ورود به مرحله‌ی بعد بر روی گزینه‌ی Continue کلیک کنید.
 
مرحله ششم:
 
حال باید اپل آیدی خود را تأیید کنید. در واقع از اینجا به بعد روال تأیید اپل آیدی مانند قبل است و از طریق ارسال کد تأیید به آدرس ایمیل انجام می‌شود؛ این در حالی است که در شیوه‌ی جدید کد تأیید برای شماره تلفن وارد شده ارسال خواهد شد.
 
بدون نیاز به شماره تلفن، اپل آیدی بسازید
 
۱. کد تأیید به همان آدرس ایمیلی ارسال می‌شود که در ابتدای فرایند ساخت اپل آیدی از طریق آیتونز وارد کردید.
۲. به ایمیل خود مراجعه کنید و پیام ارسال شده از طرف اپل را باز کنید و سپس کد شش رقمی را تایپ کنید.
۳. اگر ایمیل را دریافت نکردید، پس از چند دقیقه روی گزینه‌ی Request a New Code کلیک کنید تا دوباره ایمیل برایتان ارسال شود.
۴. پس از تایپ کد تأیید، گزینه‌ی Verify فعال خواهد شد. روی این گزینه کلیک کنید تا وارد مرحله‌ی آخر شوید.
 
مرحله هفتم:
 
با ورود به این مرحله، ابتدا با پیامی رو‌به‌رو می‌شوید که اپل آیدی در حال آماده‌سازی است. باید چند لحظه منتظر باشید تا فرایند تکمیل شود.
۱. در آخر پیامی نمایش داده می‌شود که اپل آیدی شما اکنون برای دسترسی به خدمات اپل آماده است.
۲. روی گزینه‌ی ادامه کلیک کنید تا وارد Store آیتونز شوید.
در آخر می‌توانید از آدرس اپل آیدی خود برای راه‌اندازی گوشی آیفون خود استفاده کنید. دلیل درخواست شماره تلفن برای ساخت اپل آیدی فقط و فقط افزایش امنیت کاربران است؛ با کمک شماره تلفن قابلیت تأیید دومرحله‌ای روی گوشی‌ها فعال میشود تا اگر رمز عبور اپل آیدی به سرقت رفت، همچنان امنیت اطلاعات شخصی کاربران حفظ شود. ناگفته نماند که در آینده میتوانید از شماره تلفن برای بازیابی رمز عبور فراموش‌شده استفاده کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
0
تشکر از آموزشتون
همه این کار هارو کردیم ، اپل آیدی رو هم گرفتیم ولی تا گوشی رو آپدیت کردیم به ios 14 درخواست شماره کرده
حالا ما موندیم و حوضمون و گوشی قفل شده
نگارموسیوند
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
سلام من ازین طریق اپل ایدی ساختم هم با یاهو هم با جیمیل اما وقتی وارد لپ تاپ اپل میکنم میکنه در دسترس نیست
Shimid
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
سلام خب وقتي ميخوام وارد گوشي بكنم بازم شماره ميخواد چيكار كنيم تو دردسر افتاديم
یک کاربر شهر آرانیوز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
من لپ تاپ ندارم نمیشه کار دیگه ای کرد؟
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
سلام من با همین روش اپل ایدی درست کردم مشکل دانلود هم در او استوار ندارم ولی برای فعال کردن ای کلود دوباره ازم شماره موبایل می‌خواد میشه راهنمایی کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->