خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش:

شهریه مدارس غیردولتی هفته آینده اعلام می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۶۷۹
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
شهریه مدارس غیردولتی هفته آینده اعلام می‌شود
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه افزایش شهریه سال آینده مدارس دوشنبه هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: مدارسی که درحال حاضر مشغول ثبت‌نام دانش‌آموزان هستند، باید شهریه علی الحساب یعنی بر مبنای میزان شهریه امسال را از خانواده‌ها دریافت کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی زینی وند درباره افزایش شهریه مدارس غیردولتی اظهار داشت: میزان افزایش شهریه سال آینده مدارس توسط سازمان مدارس و مراکز غیردولتی کاملا مشخص شده است، اما با توجه به تعاملی که امسال با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تعزیرات حکومتی داشتیم، قرار است برای افزایش شهریه با این نهاد‌ها هم هماهنگ شود.

وی افزود: سازمان حمایت از مصرف کننده بنا دارد میزان افزایش شهریه را در ستاد تنظیم بازار هم مطرح کند؛ در حال حاضر در تعامل خوبی با هم هستیم، همیشه این نهاد گلایه داشت که چرا در روند تعیین شهریه حضور ندارند، اما امسال الگوی میزان شهریه را تقدیم کردیم تا گزینه‌های افزایش شهریه مشخص شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی ادامه داد: سازمان حمایت از مصرف کنندگان کلیت الگوی میزان شهریه را تایید کرد، اما یک سری فرآیند دیگر نیز مدنظر آن‌ها است که باید انجام دهند. قرار بود که امروز دوشنبه ۱۲ خرداد نشست خبری برای اعلام تعیین شهریه برگزار شود، اما چون این دوستان به نتیجه نرسیدند، به دوشنبه هفته آینده موکول شد.

زینی وند عنوان کرد: سازمان حمایت از مصرف کنندگان قرار است تا دوشنبه آینده نظر نهایی را به ما را اعلام کند، اما اگر تا دوشنبه آن‌ها نظر خود را اعلام نکنند، سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به دلیل ضرورت و انتظار اولیا و مدارس افزایش شهریه را اعلام می‌کند. میزان افزایش شهریه از نظر ما تمام شده است و فقط منتظر نظر سازمان حمایت از مصرف کنندگان هستیم.

مدارس شهریه علی الحساب دریافت کنند
وی با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیردولتی زمان خاصی ندارند و این فرآیند تا پایان شهریور ماه انجام می‌شود، گفت: مدارسی که در حال حاضر یعنی پیش از تعیین شهریه سال جدید دانش آموزان را ثبت نام می‌کنند، باید از دانش آموزان شهریه علی الحساب یعنی بر مبنای سال گذشته دریافت کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی افزود: مدارس باید پس از اعلام شهریه سال جدید، قرارداد الکترونیکی با اولیا ببندند و بر مبنای شهریه سال جدید عمل کنند.

تعیین شهریه مراکز آموزشی پس از اعلام شهریه مدارس
زینی وند همچنین درباره افزایش شهریه مراکز غیردولتی اظهار داشت: در حال حاضر الگوی شهریه برای مدارس در نظر گرفته شده، اما مراکز هم افزایش شهریه بر اساس الگوی خاص خود دارند که پس از تعیین نهایی شهریه مدارس اعلام می‌شود.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->