بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
وزیر بهداشت:

با داشتن ۲۰ میلیون سفیر سلامت، خیالمان از موج دوم کرونا راحت است

  • کد خبر: ۲۸۶۹۳
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
با داشتن ۲۰ میلیون سفیر سلامت، خیالمان از موج دوم کرونا راحت است
وزیر بهداشت گفت: خیالمان راحت است که ۲۰ میلیون سفیر سلامت داریم و راحت‌تر می‌توانیم با این بیماری مقابله کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، سعید نمکی در افتتاحیه طرح هر خانه یک پایگاه سلامت اظهار کرد: گرچه نظام سلامت در کاهش مرگ و میر‌ها و ناتوانی‌ها مؤثر بود، اما همواره می‌دانستم که با ساختار دولتی و بدون جامعه محور بودن نظام سلامت راهی به جایی نمی‌بریم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم جامعه محور به مسائل نگاه کنیم مجبور بودیم سطحی قبل از خانه‌های بهداشت را در محیط تعریف کنیم، بعد از اینکه ریل گذاری طرح‌های نظام سلامت را در ۳ ماه انجام دادیم به فکر افتادیم که چنین ساختاری هم اجرایی کنیم.

نمکی بیان کرد: با این طرح می‌خواهیم از درون خانواده‌ها فردی را بطلبیم که بتواند به عنوان رابط ما و خانواده‌ها باشد که به صورت آزمایشی در ۳ استان همدان، سمنان، قزوین و شهرستان کاشان اجرا کردیم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: ۲۰ میلیون سفیر سلامت بزرگ‌ترین و مهم‌ترین افراد در اجرای طرح‌های ملی برای ما هستند وقتی ما ۲۰ میلیون سفیر فعال داشته باشیم دیگر لازم نیست هر روز وزیر بهداشت در تلویزیون حاضر شود و از مردم التماس کند در شرایط کرونایی سفر نروند.

وی گفت:، چون بانوان محور این حرکت هستند این طرح را با نام حضرت زهرا (س) شروع می‌کنیم.

نمکی بیان کرد: اگر در پاییز با موج دوم کرونا روبرو شدیم دیگر خیالمان راحت است که ۲۰ میلیون سفیر سلامت داریم و راحت‌تر می‌توانیم با این بیماری مقابله کنیم.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->