نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

محرومیت ثبت‌نام خودرو به مدت ۳ سال برای کسانی که اطلاعات غلط وارد کرده‌اند

  • کد خبر: ۲۸۷۰۷
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
محرومیت ثبت‌نام خودرو به مدت ۳ سال برای کسانی که اطلاعات غلط وارد کرده‌اند
معاون صنایع وزارت صمت گفت: کسانی که اطلاعات غلط وارد کرده‌اند تا ۳ سال از ثبت نام خودرو محروم خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت در حاشیه جلسه ستاد تنطیم بازار و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه دو هفته قبل ستاد اقتصادی دولت طرحی از سوی وزارت اقتصاد برای جلوگیری از سوداگری در بازار خودرو اعلام شد تا فردی که خرید و فروش خودرو انجام می‌دهد مشمول نوع جدیدی از مالیات شود که این موضوع در دستورکار قرار گرفت.

 

او با اشاره به لغو قانون محرومیت از ثبت نام گفت: به خودروساز‌ها ابلاغ شد تا محدودیت‌ها را اصلاح کنند؛ مردم می‌توانند در طرح‌های دیگر هم مشارکت کنند. برنامه ما تحویل در موعد‌های مختلف است که اطلاع رسانی خواهد شد، اما کم‌ترین مقدار این طرح‌ها ۲۵ هزار دستگاه خودرو خواهد بود. سایت ثبت نام خودرو تا روز چهارشنبه باز خواهد بود.

 

به گفته این مقام مسئول پیش فروش یک ساله خودرو با ۷۵ هزار دستگاه هم به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نیارکی بیان کرد: شرط الزام داشتن چک از روز جمعه حذف شد؛ و یک میلیون از وجه باقی می‌ماند که بعد از تمام شدن رهن و هنگام دریافت سند پرداخت می‌شود. قانون پلاک جاری در دو طرح فروش فوق‌العاده و فروش تا یک سال وجود خواهد داشت و لغو نخواهد شد. با توجه به اهمیت عدالت در توزیع اولویت با افرادی است که خودرو ندارند.

 

معاون صنایع وزارت صمت درباره ویراش اطلاعات بیان کرد: موضوع ویرایش را باید خودروساز‌ها پاسخگو باشند، اما موضوع پایه بر این مبنا است که با توجه به حجم مراجعه باید ثبت نام افراد قطعی باشد و جابه‌جایی اتفاق نیفتد. یکی از شروط این است که کسانی که اطلاعات غلط وارد کرده‌اند یعنی پلاک فعال داشته‌اند و این موضوع را اظهار نکرده‌اند؛ دیگر اظهاری کرده باشند یا گواهی‌نامه معتبر نداشته باشند شناسایی می‌شوند و تا ۳ سال از ثبت نام خودرو محروم خواهند شد.

 

پایه طرح پیش فروش خودرو عدالت در توزیع است


او با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور بیان کرد: نفراتی که مشمول طرح نیستند ثبت نام نکنند تا مشمول این جریمه نشوند. پایه این طرح عدالت در توزیع است.

 

این مقام مسئول در پایان گفت: ساخت خودرو یورو ۵ برای بسیاری از خودرو‌ها تایید شده و خودرو‌هایی هم که به بهانه پلاک نشدن در پارکینگ‌ها دپو شده‌اند باید مورد ارزیابی قرار بگیرند. موتور‌های گازسوز هنوز مشکلاتی دارند که مذاکرات آن‌ها در حال انجام است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->