نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

معصومه زارعی: با بی‌احترامی عذرم را خواستند و کسی از من حمایت نکرد

  • کد خبر: ۲۸۷۶۹
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
معصومه زارعی: با بی‌احترامی عذرم را خواستند و کسی از من حمایت نکرد
گلایه‌های معصومه زارعی که بعد از ۱۰ سال فعالیت، از هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری کنار گذاشته شد.
مژده رنگیان/شهرآرانیوز - چندی پیش رئیس جدید هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان‌رضوی در حالی نایب رئیس جدید بانوان استان را معرفی کرد که مسئول قبلی نزدیک به ۱۰ سال این سمت را در اختیار داشت. معصومه زارعی، ملی‌پوش با تجربه والیبال نشسته بانوان، در تمام این سال‌ها مسئولیت نایب‌رئیسی بانوان را برعهده داشت، اما حالا بدون هیچ دلیل مشخصی برکنار شده که گلایه و دلخوری این ورزشکار باسابقه را نیز در پی داشته است.
معصومه زارعی در گفتگو با شهرآرا درباره این موضوع گفت: در این چند ماه اتفاق‌هایی رخ داد که هیچ یک از مسئولان ورزشی استان پیگیر ماجرا نشدند و از من که ورزشکار آن‌ها با ۲۰ سال سابقه هستم، حمایت نکردند. ۱۳ سال است که در هیئت استان حضور دارم، هرکاری از تی کشیدن تا نایب رئیسی را انجام داده‌ام و از هیچ کمک و تلاشی در این سال‌ها دریغ نکرده‌ام. از سال ۸۹ به عنوان نایب رئیس استان حضور داشتم تا اینکه پیش از شروع سال جدید خبر اخراجم را پس از این همه سال با بی‌احترامی دریافت کردم.
زارعی ادامه داد: پس از رفتن رمضانی از هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان، سلاطین به عنوان سرپرست معرفی شد، پس از آن به دلیل طولانی شدن سرپرستی، اداره کل سرپرست جدیدی معرفی کرد تا مجمع انتخاب رئیس هیئت استان را برگزار کند، اما در این دو ماهی که سجادی، سرپرست بود، بدترین رفتار‌ها با من شد که حتی دلیلش را نمی‌دانستم.

به دلیل ساعت‌های کاری اخراجم کردند
وی ادامه داد: سرپرست جدید برای خود مشاور حقوقی انتخاب کرد که این شخص مدعی شد من کم سرکار می‌روم، در حالی که من به صورت کامل در دفتر هیئت حاضر می‌شدم و در غیر این صورت یا اداره کل پیگیر کار‌ها بوده یا مرخصی گرفته بودم. زارعی افزود: با توجه به اینکه افراد معلول ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه باید به صورت رسمی در محل کار حضور داشته باشند من نیز همین زمان را در هیئت حضور داشتم و همیشه با وجدان کار کرده‌ام. اما آن‌ها همین موضوع را مطرح و نامه‌ای صادر کردند مبنی بر اینکه من دیگر سمتی در هیئت ندارم. حتی سرپرست با بدترین رفتار و لحن من را از دفتر خود بیرون کرد.

از اداره کل و مدیرکل دلگیر هستم
نایب رئیس سابق هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان رضوی با اشاره به سوابق ورزشی خود بیان کرد: وقتی اداره کل ورزش استان پشت ورزشکار بیست ساله و قهرمان و ملی‌پوش خود نباشد، همین می‌شود. من چندین سال بانوی برتر حجاب و از سوی استاندار و امام جمعه تقدیر و تجلیل شدم. عضو کمیسیون بین‌المللی والیبال نشسته هستم. در تمام این سال‌ها رزومه مشخصی دارم، اما مدیرکل و معاون او هیچ عکس‌العملی به این موضوع نشان ندادند. با این شرایط چه انگیزه‌ای دیگر برای ورزش کردن می‌ماند؟ هرجا عنوان ورزشکار نمونه بود من را معرفی می‌کردند، اما حالا دیگر معصومه زارعی نیستم؟ حالا باید دنبال حق و حقوق و بیمه بیکاری خودم در ادارات باشم؟ من واقعا از اینکه در این ماجرا اداره کل ورود نکرد، دلگیر هستم. می‌توانستند احترام بگذارند و صحبت‌های من را گوش کنند. پشتوانه منِ ورزشکار و ملی‌پوش باید مدیرکلم می‌بود، اما این اتفاق نیفتاد.

به خاطر ورزش بچه‌دار نشدم
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: ۲۰ سال برند ورزش این شهر و استان بوده‌ام حالا بدون یک تشکر خشک و خالی و بدون دلیل و با رفتار غیراخلاقی من را بیرون می‌کنند. در این مدت یک روز آسایش نداشتم و به من هتک حرمت شد. هرکسی در هیئت کار اداری داشت هر کاری از دستم برمی‌آمد انجام می‌دادم. من به خاطر ورزش بچه‌دار نشدم تا بتوانم با تمام توان در این راه خدمت کنم و حالا جواب زحماتم این است؟

مانع ورودم به مجمع شدند
او در ادامه با اشاره به ممانعت از ورودش به جلسه مجمع گفت: مجمع انتخاب رئیس هیئت استان در ماه‌های پایانی سال قبل برگزار شد و زمانی که من در محل برگزاری جلسه‌ها حاضر شدم از ورود من به جلسه جلوگیری کردند و مانع ورودم شدند. می‌گفتند سرپرست نامه زده است که زارعی هیچ سمتی در هیئت ندارد و به عنوان نایب رئیس نیز حق رأی ندارد و همچنین هیئت دیگر نایب رئیس هم ندارد. دلیل این رفتار‌ها را نمی‌دانم. وی خاطرنشان کرد: گرایلی، رئیس جدید هیئت استان، اصلا من را ندیده بود و حتی صحبت‌های من را گوش نکرد تا اینکه یک ماه بعد توانستم با او جلسه‌ای داشته باشم تا من را بشناسد. قبل از آن گرایلی جلسه‌ای با حضور همه ورزشکاران و مسئولان برگزار کرده بود و از این جمع فقط من را دعوت نکرده بود. دلیل را که جویا شدم گفتند به علت کرونا شما را دعوت نکردیم. آنجا بود که فهمیدم در بین همه آن افراد گویا من کرونا داشته‌ام و خبر نداشتم!

اجازه ندادند به هیئت بروم
زارعی ادامه داد: بعد از اینکه قرنطینه تمام شد و اعلام کردند هیئت‌ها چند ساعت در روز باز هستند، به هیئت مراجعه کردم، اما بازهم با رفتار‌های عجیبی روبه‌رو شدم. اجازه ندادند پشت میز بروم و روی صندلی بنشینم! من فقط گفتم مگر من چه کاری انجام داده‌ام؟ حالا هم که حکم نایب رئیس جدید هم صادر شده است و امیدوارم ورزشکارانی که پشت سر من صحبت کرده بودند، مشکلاتشان حل شود. نایب رئیس سابق هیئت استان تأکید کرد: دیگر این موضوع برای من تمام شده است و واقعا انرژی و انگیزه‌ای برای ادامه راه ندارم فقط می‌گویم حق هر مدیری است که نیرو‌های خود را انتخاب کند و کاملا منطقی است، اما چطور به خودشان اجازه می‌دهند چنین رفتاری داشته باشند و بی‌احترامی کنند. در تمام این سال‌ها به جرئت می‌گویم مدیریت رمضانی سرآمد همه مدیریت‌ها بوده است، اما حالا حتی احترام سال‌ها خدمت به ورزش این کشور را نگه نمی‌دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->