«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

سونی رویداد معرفی باز‌ی‌های پلی استیشن ۵ را به دلیل اعتراضات ضدنژادپرستی لغو کرد

  • کد خبر: ۲۸۸۱۱
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
سونی رویداد معرفی باز‌ی‌های پلی استیشن ۵ را به دلیل اعتراضات ضدنژادپرستی لغو کرد
سونی رسما اعلام کرد که به خاطر اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا، رویداد مربوط به معرفی پلی استیشن ۵ که قرار بود انتهای این هفته برگزار شود را لغو کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در بیانیه سونی در رابطه با لغو برگزاری این رویداد آمده است:



ما متوجه هستیم که گیمر‌ها در سرتاسر جهان برای بازی‌های پلی استیشن ۵ هیجان‌زده هستند، اما احساس می‌کنیم که حالا زمان مناسبی برای جشن گرفتن نباشد. فعلا عقب می‌ایستیم تا صدا‌های مهم‌تری شنیده شود.

سونی پیش از این اعلام کرده بود که در ساعت ۰۰:۳۰ روز جمعه ۱۶ خرداد از بازی‌های پلی استیشن ۵ رونمایی خواهد کرد. هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری این رویداد مشخص نشده و نمی‌دانیم که این کمپانی ژاپنی چه زمانی قصد دارد تا اطلاعات بیشتری از کنسول نهمی خود منتشر کند.



هنوز اطلاعاتی در مورد ظاهر، قیمت و زمان عرضه پلی استیشن ۵ نداریم و همین موضوع باعث شده بسیاری از گیمر‌ها به آینده پلی استیشن ۵ چندان خوش‌بین نباشند. پیش از این مدیران سونی سعی کرده بودند با وعده دادن رویداد مذکور که بسیار منتظرش بودیم، گیمر‌ها را همچنان برای نسل بعدی پلی استیشن هیجان‌زده نگه دارند، اما حالا با لغو این رویداد مشخص نیست که بالاخره چه زمانی وقت انتشار اطلاعات تازه در مورد PS۵ خواهد رسید.



منبع: ویجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->