رئیس کمیسیون ویژه بانوان شورای شهر مشهد مقدس: از زنان جریان مقاومت می‌خواهم ایستادگی کنند ویدئو | اهتزاز پرچم مشکی بر فراز گنبد حرم حضرت معصومه (س) توزیع ۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رشتخوار ویدئو | گریه یک زن مسیحی لبنانی بعد از شهادت سیدحسن نصرالله رژیم صهیونیستی به نابودی حتمی خود نزدیک‌تر می‌شود یک سوم رانندگان سرویس مدارس مشهد را بانوان تشکیل می‌دهند پیروزی جبهه حق علیه باطل در آینده نزدیک محقق خواهد شد سیدحسن نصرالله الگویی برای همه آزادی‌خواهان است سقط جنین به چه قیمتی؟ مجوزی برای فعالیت آتش‌نشانان زن در مشهد نداریم تغذیه نوزاد با شیرمادر به کاهش خطر آسم کمک می‌کند ویدئو | گریه‌های بی‌امان خبرنگار پرس‌تی‌وی بعد از شنیدن خبر شهادت سیّد حسن نصرالله ویدئو | واکنش نرجس سلیمانی به شهادت سیدحسن نصرالله مسجدی که برای بانوان اشتغال آفرید مرگ زن مشهدی زیر سوزن‌های طبی! شرافت بانوان فعال رسانه‌ای در میان سکوت دولت‌های غربی ارسال کمک‌های مردمی به رزمندگان مقاومت لبنان همسر و فرزندان سیدحسن نصرالله را بیشتر بشناسیم | خانواده‌ای مبارز و شهادت طلب + تصاویر و ویدئو امروز دنیا، دنیای مقاومت است ویدئو | بغض سنگین گوینده خبر المیادین هنگام اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله
سرخط خبرها
رئیس کمیسیون ویژه بانوان شورای شهر مشهد مقدس: از زنان جریان مقاومت می‌خواهم ایستادگی کنند

رئیس کمیسیون ویژه بانوان شورای شهر مشهد مقدس: از زنان جریان مقاومت می‌خواهم ایستادگی کنند

  • کد خبر: ۲۹۱۳۸۷
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: از زنان جریان مقاومت می‌خواهم که ایستادگی کنند و با همدلی و همراهی مردان، جنگ را حمایت کنند.

فاطمه سلیمی در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: شهادت این بزرگمرد را به ساحت مقدس امام زمان (عج) وبه رهبر معظم انقلاب و به همه مردم جهان اسلام و تمامی آزاده‌های جهان تسلیت و تبریک عرض میکنم.

وی با بیان اینکه راه جبهه مقاومت قطعاً از بین نخواهد رفت بیان کرد: جبهه مقاومت یک مکتب، یک مسیر، یک نوع نگرش و یک نوع راه است که با شهادت سید حسن نصرالله این مسیر از بین نخواهد رفت، یکی از رهبران شیعه درحمایت از مردم فلسطین جان خود را فدا کرد که این خود نشانه‌ای از مکتب حسینی است.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت:زمانی که امام عزیز ما این مسیر مقاومت را شروع کردند و این نوع نگاه را در جریان مبارزه با ظلم مبارزه با اسرائیل و آمریکا که نماد این ظلم در عرصه جهانی هستند، شروع کردند؛ در جبهه لبنان سید حسن نصرالله این کار را انجام داد و شاگردانی تربیت کرد و مسیری را به گونه‌ای ساختارسازی کرد که انشالله این جریان ادامه پیدا خواهد کرد.

سلیمی بیان کرد: زنانی که در جریان مقاومت هستند برای فرزندانشان در داستان ها و حماسه سرایی‌های خود، از حماسه این بزرگ مرد‌ها خواهند گفت و این مسیر به حق محمد و آل محمد ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما مردم ایران در کنار مقاومت هستیم گفت: با مردم فلسطین و لبنان همدردی می‌کنیم. مردم فلسطین و لبنان بدانند که غم آنها غم ما نیز است و انشالله خون این شهید عزیز باعث حرکت به سمت مسیر ظهور آقا امام زمان (عج) خواهد شد.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: خون شهدا باعث برکت و آبیاری درخت اسلام می‌شود. ما همراه و پشتیبان جبهه مقاومت هستیم، مخصوصا از زنان جریان مقاومت می‌خواهم که ایستادگی کنند و با همدلی و همراهی مردان، جنگ را حمایت کنند که حمایت خانواده بسیار اثرگذار است، نساء المقاوه، زنان جریان مقاومت اگر در عالم دست به دست هم دهند پیروز خواهند شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.