پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی منتظر تصویب هیئت وزیران! /اعمال تغییرات پایه دستمزد کارگران از اول تیر

  • کد خبر: ۲۹۴۰۹
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
  • ۱۷۴
افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی منتظر تصویب هیئت وزیران! /اعمال تغییرات پایه دستمزد کارگران از اول تیر
پرونده دستمزد سال ۹۹ کارگران تا شب گذشته هنوز باز بود که پس از ماه‌ها و ساعت‌ها مذاکره سرانجام با اتفاق خوشایندی به پایان رسید و بسته شد.

نجمه سرباز/شهرآرانیوز، نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: افزایش حقوق کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی پس از تصویب در هیئت وزیران اجرا می‌شود.


«فرامرز توفیقی» با بیان این مطلب با اشاره به مصوبه شب گذشته شورای عالی کار درخصوص افزایش حداقل دستمزد کارگران گفت: مطابق مصوبه شب گذشته اعضای شورای عالی کار در نشست تعیین حق مسکن کارگران پس از گذشت ساعت‌ها مذاکره با تصویب افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران موافقت کردند.

 

به گفته وی، بر این اساس پایه حقوق از یک میلیون و ۸۳۵ هزار تومان به یک میلیون ۹۱۱ هزار تومان افزایش می‌یابد.



وی با بیان اینکه بر اساس این مصوبه پایه حقوق کارگران از یک میلیون و ۸۳۵ هزار تومان به یک میلیون ۹۱۱ هزار تومان افزایش می‌یابد، افزود: در‌این‌باره نیز حق اولاد از ۱۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۹۱ هزار تومان افزایش می‌یابد، به‌طوری که حقوق کارگری با یک فرزند، بالاتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.


به گفته وی، از دیگر مصوبات جلسه کاهش ۷۵ هزار تومانی پایه سنواتی کارگران بود که به ازای آن ۵ درصد به پایه حقوق اضافه شد که در حقیقت پایه حقوق کارگران حداقل‌بگیر در امسال ۲۶ درصد افزایش یافته است. کمک‌هزینه مسکن کارگران پیش از این ۱۰۰ هزار تومان بود که در جلسه شورای عالی کار به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت.


وی درباره زمان اجرای این مصوبه گفت: این مصوبه برای اجرا باید به تصویب هیئت وزیران برسد. در صورتی که مصوبه شورای عالی کار در هیئت دولت تصویب شود، میزان حداقل حقوق در سال ۹۹ حدود ۲۶ درصد افزایش یافت. بنا بر این طبق مذاکرات شب گذشته تاریخ اجرای مصوبه حق مسکن حداکثر از ابتدای تیر ماه خواهد بود و قرار نیست بابت سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد مابه‌التفاوتی به کارگران پرداخت شود.


بیشتر بخوانید: برای افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی منتظر تعیین تکلیف هستیم


جزئیات افزایش حقوق کارگران

گفتنی است اگر این مصوبه در هیئت وزیران به تصویب برسد و از آنجایی که افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی به این مهم گره خورده است، به محض تصویب در هیئت دولت، این مصوبه امکان تعمیم به این قشر را دارد و افزایش حقوق بازنشستگان نیز اعمال می‌شود.

بر اساس توافق نمایندگان کارگری با دولت و کارفرمایان، افزایش ۲۰۰ هزارتومانی حق مسکن کارگری تصویب شد. به این ترتیب حق مسکن از ۱۰۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت که این افزایش ۲۰۰ هزار تومانی باید به تصویب هیئت وزیران برسد تا امکان اجرا پیدا کند.

همچنین با کسر ۷۵ هزار تومان از پایه سنوات، حدود ۵ درصد به حداقل حقوق کارگران افزوده شد، یعنی حداقل‌بگیران در سال ۹۹ افزایش ۲۶ درصدی در پایه حقوق را خواهند داشت.

به این ترتیب حداقل دستمزد کارگری مجرد (بدون احتساب سابقه) به مبلغ ۲۶ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۷۰ ریال می‌رسد که نسبت به سال ۹۸ رشد ۴۴/۵ درصدی را نشان می‌دهد. شایان ذکر است که حداقل دستمزد یک کارگر مجرد در سال ۹۸ مبلغ ۱۸ میلیون و ۶۸ هزار و ۸۱۰ ریال بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
نیما
United States of America
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
35
پس حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چی شد ما که نه حق مسکن داریم نهحق اولاد نه بن نههیچ زهرماری دیگه خوب سرنوشت ما چی میشه چرا ما را به دیگران گره زدن .بابا ما بازنشسته هستیم هیچ مزایایی هم نداریم یکی جواب بده در این مملکت چی داره میگذره ما را بیچاره کردید یه عمر کار کردیم حالا برای دادن 2 ریال، سایر سطوح را علم کردن ،سایر سطوح یعنی چه ..شما کجا بودید که من وامثال من در بدترین شرایط کار میکردم .الان تمام وجودم از آثار کار بیماره .چقدر فحش وبدوبیراه بگیم خسته شدیم .لعنت به شما
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
امروزتاکسی سوارشدم ۳۰درصدافزایش رفتم پنیربخرم ۴۰درصدافزایش نان ۳۰درصدوهزاران افزایش.....منه بازنشته مستمری بگیرازکجابیارم بدم دولت لطف کنه یک فتواازمجتهدین بگیره تاخودکشی اشکال وگناه ...بریم خودمون راراحت کنیم این چه زندگی هست جمهوری اسلامی برای ماساخته...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خدا ازشون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
2
35
بازی باارقام فقط جهت نابودی بازنشتگان خواهدشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
اینابااین کارها شون فقط میخوان بازنشسته هارودق بدن وآمارجمیعت روکم کنن
خسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
35
بلاخره مانفهمیدیم افزایش حقوق بازنشستگان به چه نحوی خواهدبودلطفا اخبارو واضح منعکس کنید
معلول از کار افتاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
41
خوب چی شد حقوق ما مستمری بگیر را چقدر افزایش پیدا کرد .
آخه عزیزان (شتر سواری دولا دولا که نمیشه ) چرا شفاف نمیگین چرا این مسخره بازی را تموم نمیکنین چرا اینقدر با روح وروان ما بازی میکنین.
یادتون رفته اه مظلوم عرش خدا را تکان میده .تا جوان بودیم زدین بشت گردنمان و از ما کار کشیدین و پول گرفتین حال که پیر شدیم و بعضیهامون معلول شدن و از کار افتادن ولمون کردین به امان خدا .
یادتووووووووووووون باشه قیامتی هم است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
کدوم قیامت اگه قیامتی وعدالتی بودکه بامستمری بگیرااینطوری رفتارنمیکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
38
دولت شده دولت دولت پولدارها واصلا نمیدانند بازنشستگان وکارگران خون دل میخورند فرق مسئولین ما با دولتهای سرمایه داری چه هست هیچ شکل برده داریشان متفاوت هست
بهزاد دهنایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
3
36
سلام. باتوجه به افزایش سرسام آور قیمت ها و گذشت 3ماه ازسال بدون تعیین افزایش حقوق مستمری بگیرهای تامین اجتماعی. چقدرخوب است که تصمیم گیرندگان این اوضاع هم حقوقشان به اندازه سال قبل باشد شاید که زودتر تصمیم قطعی ومعقول گرفتند. باتوجه به تعیین حداقل سطح معیشت 5میلیون انتظار می‌رود از نهادهای نظارتی وتصمیم گیر این حداقل رارعایت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
23
اخه ۸۰تومن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
25
کاش اینهمه فیلم بازی نمیکردید واین همه ظلم به ما کارگران که بیش از سی سال حق بیمه دادیم اینهمه منت و خوار و خفیمان نمیکردی به اندازه اضافه شدن حقوق خودتان که نه ولی یک دهم اضافه شدن حقوق خودتان را به جامعه مستمری بگیران بیچاره کمک میکردید ای کاش از دریچه ای بنام کارگران لحظه دنیا را میدیدید و مطمئن باشید از غصه سر به بیابان میگذاشتد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
این خود شما هستی که با این التماس کردن ها خودت را خوار و خفیف می کنی
این نوشته های شما به وضوح عین گدایی است
محمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
2
26
چرا تمام بازنشستگان کشور زیر یک چتر از حقوق ومزایای برخورد نیستند وارقام حقوق وافزایش سال ٩٩هیچ تطبیقی با تورم و افزایش روز به روز قیمت‌ها نداردو۵میلیون خانواده ایی که سی سال حق بیمه ومالیات پرداخت نباید با عذاب ومستاجری روبرو باشند واین یکی از تعهدات اصلی مسولین ودولت است پول ٢کیلو سیب زمینی درروز که نشد افزایش حقوق وهرسال بدتر از سال قبل پس مجلس دهم چیکار کرد فقط یک مشت حرف
ابدالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
25
سلام آقایان مسئول تاکی این جلسه وآن جلسه چه کار ی میکنید که ابنقدر سخت است تصمیم بگیریدبا یک جلسه و قال قضیه را تمام کنید صبر عیوب که بازنشسته ندارد این حق بازنشسته است وباید حقوقش را بر اساس تورم زیاد کنید چرا تمام نمیشود این جلسه وآن جلسه شده بحث تمام محافل تاکی انتظار ?
Saeid
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
31
انشاءالله خدا سایه این دولت بی تدبیر و ناامید رو هر چه زود تر از سرمون کم کنه که غیر از خیانت و دروغ ازش چیزی ندیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
5 ماه حی جلسه حی جلسه آخرم هیچی به هیچی چرا دولت حقوق لشکری وکشوری رو انقدر زیادکرد واز فروردین هم پرداخت کرد مکه ما توی این مملکت زندگی نمی کنیم همچی چند برابر شده این تامین اچتماعی چرا انقدر بی سامان هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
16
یخ کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
18
به خدا می سپاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
21
به خدا می سپاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
26
تو گذارشات آمده که دومیلیون یورو طلب ویلموس رو از شستا دادن. پس واسه خودمون چرا این دست دلوازی رو ندارند و اینقدر سخت میگیرند؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
2
23
بعداین همه وقت تلف کردن وزیر بی کفایت برای بازنشستگان ۵ درصد اضافه کرد
احمد لطیفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
29
به به . گل بود و به سبزه نیز آراسته شد . چندرغاز اضافه میکنند و جالبیش در اینه که واسه سه ماه اول سال هم نمیخوان مابه التفاوت پرداخت کنند . دست مریزاد از گوه سگ نجس تر باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
26
دست بجنبانید آقایون ، تا شما بخواهید چیزی رو تصویب کنید قیمتها رفت بالا، صاحب خونه ها ، فروشنده ها و ......... از همین حالا دارن پدرمون رو در میارن.
سوسن ایزدیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
26
کاش موقع گران کردن اجناس هم این همه تعلل می کردید
اخرش هم یک مقدار ناچیز اضافه می کردید
شب می خوابیم صبح بلند میشیم
کرایه خونه رفته بالا کرایه مترو اتوبوس رفته بالا
مواد خوراکی پوشاک بنزین رفته بالا
۶ ماهه می خواهند حقوق اضافه کنند
همش تو برو ما بیام شده
به خدا ما دیگه از رو رفتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
28
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم اعلام کنید ما چه گناه کردیم که از چشم بزرگان افتاده ایم خدا رو در نظر داشته باشید ب والله زندگیمو نمی گذره پول دارو ندارم ۵ ماهه پیش دکتر متخصص نتوانستم برم پول ندارم نسخه قبلی را تمدید کنم
Japan
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
16
مستعمری ۵۲۲تومان چقدرمیشودباسپاس ازشما
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
توقع داری تو که 10سال حق بیمه دادی .مستمریتبا کسی که35 سال کارکرده وبیمه داده مساوی باشه؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
24
خدا یا شماهارو نابود کنه یا مارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آمین
ناشناس
Hungary
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
24
آقای توفیقی چرا قرارنیست افزایش حقوق سه ماهه اول سال را در تیر ما پرداخت نشه این قانون های عوضی را از کجا دلتون در میارید در ضمن حق مسکن . اولاد . بن . وغیر که شامل حال بازنشتگان نمی شود حقوق بازنشتگان همان شد که قبلا اشاره شده بود یعنی ( ۱/۹۰۰/۰۰۰ ) تومان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
2
20
سلام مگر هیئت دولت داریم
بی نشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
22
برای رضای خدا به داد ما بازنشستگان تامین اجتماعی برسیدمن با 31 سال سابقه با شغل پر مسولیت نقشه برداری 2300حقوق میگیرم کمرم زیر بار گرانی خرد شد ه. چرا به فریاد ما نمی‌رسید مگر ما از تاتارستان به این مملکت آمدیم سه ماه از سال گذشت برنج خارجی 100هزارتومان گران شد. آیا از دیوار تامین اجتماعی کوتاه تر پیدا نکردید. این همه ظلم. برای چه. از خدا بترسید وژدان تان را قاضی کنید ماهم انسانیم
جواد
India
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
20
در تیتر از حقوق بازنشستگان اسم برده ولی در متن پیام از حق و حقوق بازنشستگان چیزی نوشته نشده؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
6
11
حقوق ها رو بردید بالا حالا کارفرما افغانی میگیره ایرانی رو بیرون میکنه از کارخانه اینم از روزگار ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
12
دزدی سر گرونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
16
حقوق کارمندان کشوری و لشکری از دسترنج کارگران می دهند ولی به حقوق کارگران اضافه نمی کنند هم دولت هم مجلس هم قوه قضاییه از کار فرمایان دفاع میکنند آیا اینرا عدالت اسلامی قبول میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
13
.شاید یکی پیداشد به درددلمان گوش داد به دادمان رشید سه ماه ازسال گذشت هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده.ای داد ای هوار تواین مملکت کسی نیست بدرددل این پیرپاتالها گوش بده عده کم نیست سه میلیون وسیصدنفرهستیم این سه میلیون نفر دریک ساعت حرکت کنند شاید کسی جوابگو شد
باز نشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
15
ای نامردا
محمد
United States of America
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
13
لعنت شیطان بر ظلم گنده درودبر مسول باغیرت ومرگ بر مسولین بی مسولیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
انوقت دقیقا شما کدوم مسئول با غیرت مد نظرته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
16
انقدر خبرهای فیک ندید پدر بازنشستها را شما بیشتر در اوردید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
23
عرض ادب و احترام ،لطفا ب اقایون دزد در سازمان تامین اجتماعی بفرمایین خجالت خوب چیزیه ،تاکی، باید منتظر باشیم تا هروقت دست از دزدی برداشتین مستمری و حقوق ما رو زیاد میکنین ،اینه عدل علی ،این، حکومت امام زمانی ما نخواستیم نه این عدل و نه این حکومت رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
اگر امام زمان هم ظهور کند یا باید در دزدی و اختلاس بارانها هم دست شود یا به جرم هم دستی با دشمن زندانی میشود
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
13
تکلیف مستمری بگیران مجرد چه خواهد شد؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
18
خدا ازتون نگذره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
4
6
چه اتفاق خوشایندی
نامشخص
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
17
واقعا بعداز حداقل ۴ ماه فکر می کنید خیلی کار مهمی کردید ،واقعا خجالت داره
رضا
Germany
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
2
10
همه خوردن حق مستمر بگیر را
شما هم بخورید
اما هرگز نام خدای عدالت گستر را نبرید
اگر شما به این اضافه مستمری سه ماهه قانعید ما حرفی نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
بیشتربازنشسته ها به امیدمابه التفاوت قرض کردن وزندگی کردن حالاچطوری جواب بدن اینافقطم میخوان بااین کارها بازنشسته هارودق بدن وآمارجمیعت کم بشه
خواستگار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
5
7
من 20سال است که خواستگار خبرنگار حوزه حوادث قدیمیترین روزنامه که 50ساله است هستم شوهر نمیکند میگه از شوهر خوشم نمیاد ماهی 4میلیون تومان حقوق را حیف میل میکند اگر همان 20سال پیش همسرم میشد حالا فرزند 19ساله داشتیم هم خودش را مریض گرده هم مرا رفته شکایت کرده که من مزاحمش شدم اگر قانون کمک میکرد حالا متاهل بود چند فرزند هم داشت فردا که طوریش شود تمام مال اموالش بچای اینکه به فرزندانش میرسید به دیگران میرسد جالا که دیگه نمیتواند ازدواج کند اصلا نباید به این زن کار و جقوق داد همین حالا هم که خودم بازنشسته هستم خواستگارشم یکنفر نیست کمکمان کند تا راه بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
الان این چی بود مابین این اخبار ونظرها؟ بعد دلت خوشه ازدواج کیلو چند ؟ کشک چی؟ آب چی؟ حوصله داری داداش .ول کن تو این هیر و ویری وقت گیر آوردی .می خوای مال ان زن بد بخت رو بالا بکشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
7
خاک تو سرشون بخدا دویست هزار هم شد افزایشی مردم هم بی غیرتن
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
11
سلام شکماتون رو صابون بزنید یه دو روزهم پهن کنید تو آفتاب که جناب وزیر قول دادن حقوق مستمری بگیران حداقلی رو به میزانی که آبرومندانه باشد افزایش خواهند داد زهی خیال باطل ؛جناب وزیر شریعتمداری مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان.یاعلی
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
14
واقعا خسته نباشید قهرمان خدا قوت آبرویه جامعه کارگری رابردید مقصرشمانیستید ملت ایرانه که به امثال شما رای میده شما فکرمیکنید چه خبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
13
فقط میتونم بگم از دولت روحانی ضد بشر و ضد اسلامتر تاریخ بخودش ندیده و نخواهد دید.سر کارگر ایرانی بلایی آورده که شمر سر امام حسین نیاورده است نمیدونم جواب خدارا چطور خواهد داد ازآن زمانی که آمده فقط ضربه به مردم زده بقیه بماند. یقین دارم کسیکه از ملت خجالت نمیکشه از خداهم شرم نخواهد کشید ،
بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
12
این اتفاق خوشایند بود...واقعا!! خدایا ب خداییت قسم پس کی قراره حق ب حق دار برسه...از بی عدالتی مردیم و پیر شدیم از فکر و جووونیمون خراب شد.....بازم خدا شکرت ولی فکر خستمون کرده...تبعیض رسمی و شرکتی سر کار خستمون کرده...بی پولی خجالت زدمون کرده....ای خدا پس دیگه کی.....حق ما این نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
انشاءالله دردی به وجودشون بیفته اونهایی که اینقدر مردم را در تنگنا قرار میدهند...اخه اخر سال شد.کی قراره کاری بکنید..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
یادتونه سال ۵۷ چرا انقلاب کردین .؟ واسه این روزها دیگه .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
10
تمام این بگیر و ببند برای ابن بود که سه ماه حداقل رابه کارگران بدهند مگر کسی بفکر کارگر است دوای زرگری که سه ماه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را عقب بیاندازند بلآخره سه ماه هم سه ماهه به مرگ گرفتند به تب راضی مان کردند اینجا ایران است ریبس جمهور روحانی برنامه ریزی نوبخت. وزیر کار شریعتمداری دیگر مگربهتر و دلسوز تر ازاین آقایان دراین مملکت پیدا می‌شود نه والا چقدر خوشبختیم ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
بمیییییییرید
الی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
11
اخر سال شد..خبر مرگتون کی قراره کاری بکنید برای مردم
Hani
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
10
اخه شما چه میفهمین حقوقت نصفش بره کرایه خونه نصفش بره واسه قسط رهن خونه و با ۵۰۰تومن بخوای زندگی کنی ینی چی شما چطور از ما دزدی میکنید اخه اگه به خودتون اندازه ما حقوق بدن دوروز هم زنده نمیمونید
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
10
بخدا که باید خجالت بکشید .ترو خدا این پولها رو یک حساب و کتابی براش بذارید که دوباره تو روزنامه ها حرف از اختلاس میلیاردی بعضی از همکاران محترم نباشد دیگه جون مردم به لبشون رسیده.وقتی لپه بشه کیلویی ۳۷ هزار تومان اره برادر اره ۳۷ هزار تومان .اون موقع شما حق همسر رو یک هزار تومان اره یک هزار تومان اضافه میکنید .همین رو هم اونقدر طولش میدین که ادم رو به غلط کردن میاندازید. خدا همه رو به راه راست هدایت کنه .
بازنشسته دلسوخته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
7
سلام خسته نباشیدبازهم دستتان دردنکند میدانم که بیش ازاین زورتان نمیرسدچون طرف مقابلتان کارگربازنشسته نیستندودردبازنشستگان رانمیدانندازقدیم گفتندسیرلزگرسنه وسواره ازپیاده خبری نداردمیدانم هیچوقت دادمان بجایی نمیرسدبقول معروف گوش اگرگوش منوناله اگرناله توست انکه هرگز بجایی نرسدفریاداستفقط مگرخدابه دادمان برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
10
تازه مینویسین منتظر تصویب هستیم ماالان سه مهه منتظریم. گیر اوردین شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
9
خدا ازتون نگذره واقعا
گودرز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
9
حدود ۳۲ سال کار کردیم از ابتدای جوانی با مشکلات اول انقلاب بودن شب وروز زحمت کشیدیم بدون چشمداشت به حقوق انچنانی واضافه کار وماموریت تنها دولت یک کمک هزینه به کارمندان میداد وسریعا کار مردم را راه اندازی میکردیم با شروع جنگ ارزوی دیدار زن وبچه هامونو داشتیم در کل هم کار هم جنگ هم جهاد میکردیم تا باز نشست شدیم وهیج خیری از دولت ندیدیم هی گفتند مقصر اصولگرایانند اونا میگفتنر مقصر اصلاح طلبانند بعد میگفتند تحریمیمتوسط امریکا بالاخره با این همه سختیها گذراندیم میخوام اینو بگم این مسئولین با این همه امکانات نزدیک سه ماهه نتونستند اضافه حقوق مستعمری بگیران رو حل وفصل کنند از قدیم گفتند سیر از گرسنه خبرندارد و سوار از پیاده فقط میخوام بگم خجالت بکشین این مستعمری بگیران یک روز برای خود ومردم کسی بودن وسلام
بازنشسته - مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
2
5
باسلام خدمت تمامی بازنشستگان و مسولین ، نمایندگان ، محترم . لطفا در رابطه با حقوق ومزایای بازنشستگان تامین اجتمایی تجدید نظر و پی گیری نمایید .. جزییات حقوق یک بازنشسته برای سال ( 1399 ) = 1- حق اولاد 15000 تومان 2- حق مسکن 30000 تومان 3- بن 60000 تومان 4- حق همسر 60000 تومان . لطفا این ارقام را با ارقام کارمندان و کارگران شاغل و نیز حقوق دریافتی بازنشستگان کشوری مقایسه نمایید واقعا این مبالغ بسیار ناچیز است (حق مسکن کارگر شاغل سیصد هزار تومان شده وحق مسکن کارگر بازنشسته سی هزار تومان است ، این تفاوت واقعا مایه تاسف است). امیدوارم خداوند متعال مسولین و نمایندگان محترم ودلسوز را وسیله پی گیری رفع مشکلات ، و افرایش حقوق بازنشستگان قرار دهد . خیلی ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
کاری نکنید بیاییم دمه مجلس اتیشتون بزنیم
محسن ک
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بنشین تا مسوولی مثل شریعتمداری بی ....دلسووووز پیگیر مشکلاتت بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
13
اقایون سرما کلا نزارن دختر پسراشون تواروپا چی بخورن بیچاره هاهاهاهاها
رخ شیطون
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
7
گوه تو این زندگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
7
خدا لعنت کنه که حقوق مستمری وبازنشسته همسان سازی نمیشه
ناشناس
Germany
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
5
دولت ایران سراسر هفته خواب روز جمعه بیداره که اونم تو یک روز ملت بیچاره کرد
اقایان مسول تصمیم گیری حقوق باز نشستگان. سر نبرید ای انسانهای. بی تفاوت از خدا نمیترسید پیر شدیم. رمق کار کردن نداریم بخدا ماندیم شما را به هرکس اعتقاد دارید قسم رحم گنید. نای صحبت نداریم وچشممون کم نور شده نمیتوانیم بنویسم. موندم برای زندگی عروس. داماد ن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
5
خواهشن سریعن تامین اجتماعی. مستمری بگیران نای حرف زدن ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
4
سلام حال ما بازنشستگان بااین تصمیمات مصداق اینه که جفت پا رو گلو ی ما اقای وزیر گذاشته نه ۹دقیقه بلکه ماهها نمی توانیم نفس بکشیم بله نمیتوانیم نفس بکشیم
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
4
من ۳۰ سال ۳۰درصدبیمه دادم صندوق تامین اجتماعی چه ریطی به دولت داره چرادخالت بیجامیکنیددرموردافزایش حقوقم دخالت میکنه
rrrrrr
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
5
تودهن هرچی دولت ودولت مرد سگ توله کنه بیشرفای بی ناموس
ناشناس
United States of America
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
3
ما تا بیرون نریزیم هیچ چه بما نمی دهند وسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
4
مر نجان دلی که زهر دل بخدا راهی است انکه را هیچ به کف نیست به دل اهی است امیدوارم اه مظلومان دامنتان را بگیرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
3
واقعا ادم پاک می مونه وای به حاله ما بازنشسته ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
2
ما که همون نمی گیریم چندی غاز میخوان بدن بابت بیمه بیکاری آخه من با دوتا بچه و پا قطع چیکار کنم که هیجا کار نمیدن
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
2
زرشک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
4
مستمری بگیران تامین اجتماعی هیچ حقی ندارند؟؟؟
حق مسکن وحق اولاد و... مبالغشون بیشتر به شوخی شبیه
دولتمردان پاکدست کجایید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
4
اغایون مسئول وزیر کار نوبخت مدیران سازمان تامین اجتماعی سه ماه از سال گذشت هنوز از افزایش مستمری بازنشستگان خبری نیست بر شما حرام باد آن حقوقی که میگیرید و خانواده اتان از آن ارتضاق میکنند انشالله به سوگ تک تک اون عزیزانتان بنشینید سه ماهه دارین با اعصاب میلیونها خانوار که به زحمت قادر به تامین حداقل نیاز زندگیشان هستند بازی میکنین خداوند شما و خانواده اتان را به بیماری لاعلاج دچار کند دیگر از دست شما به تنگ آمده ایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
8
دولت هیچ حقی در سازمان تامین اجتماعی ندارد.
تمام اموال و دارایی سازمان تامین اجتماعی از پول کارگران است .
دولت هزاران میلیارد از سازمان تامین اجتماعی قرض گرفته و پس نمی دهد.
هزاران میلیارد را که پس نمی دهد هیچ ، تازه کل سازمان تامین اجتماعی را هم تصرف عدوانی (غصب) کرده و در حال تاراج آن است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
5
چگونه کارگر مجرد سه میلیون بگیرد ولی یک بازنشسته باسه فرزند در خانه دومیلیون به نظر شما چگونه می شودزندگی کرد بهتر جلوی فرزندانش بمیرد کفش شده دویست هزار تومان حق اولاد شده سیزده هزار تومان به پدرتان لعنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
4
افزایش مسکن چرا مابه التفاوت این سه ماه رو نمیخوان بدن لعنتیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
6
پول ولیموتس راساعتی 50 میلیون دادی حق ما بیچارهارا مدیر عامل بازنشستگان می خورد حقوق خودش برجی 40 میلیون کجا انصاف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
3
ازاول حق کارگران را خردید حالاهم بخوریدخوردن حق کارگریابازنشسته خوردن نداره چون خوردن این حقوقی که به این بدبختیها میدهید جواب ده روز اول ماه رانمیدهدسه ماه ازسال گذشته کل اضافه شدن حقوق کارگردان به صد هزارتومان هم نشداین حق را بخورید از گوشت سگ هم حرام تر است نوش جان فقط به خاطر اینکه سه ماه حق ما بدبختیها ندهیدآخرچرامگرماازاین ملت و مردم نیستیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
3
با سلام ایا تکلیف من باز نشسته با ماهی سه تومان و شش نفر چیه ترا بخدا یه فکری هم برای ما بکنید
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
5
اخه وزیری ک خودش ده کارخونه داره چطور ب فکر ما کارگرا باشه لحاظ شدن ما ب تفاوت از تیرماه این دیگه چطور دزدی بود دیگه بستونه حیا کنید اینم ببر بده ب داماد عزیزش افرین ب شریعتمداری عزیز واقعا خسته نباشی
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
4
دم از حق وحقوق بازنشسته میزنند اما بعد سه ماه هنوز در گیرودار افزایش هستند دولت 300هزار میلیاردبدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی نمیده وازطرفی میگه قانون دست و بال مارابسته این است عدالت حضرت علی ع و حکومت اسلامی که میخواستید تو کشور پیاده کنید
بازنشسته بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
5
از خدا میخوام ک بدترین بلاها سرتون بیاد..از خدا میخوام مهمون بیاد خونتون ب بچه هات بگی دست ب میوه نزن بگیر بخ اب چون پولی نداری ک خرید خوراک و پوشاک کنی...نامسلمونها بی دین ها ‌.لعنت خدا ب شما بیشرف ها شماهای دیوث میتونی با ماهی ۱۵۰۰زندگی بکنین..مسولین زالو صفت بیشرف ریدن ب این دولت ریدن ب دهن روحانی و شریعت مداری .طوله سگ شما روززی ۲ملیون پول توجوبی کوفت میکنن تو لس انجلس و کاندا..اوقت واسه ۴۰۰تومن حقوق مستمری بکیر دهن بازنشسته ها سرویس کردیم..توف ب شرفتون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
9
یعنی بیشرف تر از وزیر کار و نمایندگان بازنشسته های تامین اجتماعی وجود ندارد.سر در یک آخور برای بدبخت کردن کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
7
خدایا نسل هرچه ادم ظالم رابردار
لعن زیارت عاشورا شامل همه شماست
همسر بازنشسته که ۳۴یا۳۷سال سابقه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
سلام من ۴۰سال دارم که همسرش هستم شوهر من از بچکی کار می کرده وبیمه بوده می گه ۳۴سال بیمه داره نمیدونم یا بیشتر ولی براش به خدا چند سال براش بیمه شو امضا نکرده وردنکردن همش میگفت موقع بازنشستگی براش درست می کنم ...ولی تا موقعش که شد ...نیومد دوباره ۴سال بیشتر رفت ...من خودم الان اینو می نویسم رئیس بازنشته ها اگه خودش بود بااین مقدار حقوق چه کار می کرد ..بعد میاد دهنه همه را با خرید از جانبو می بنده حال این که وقتش که می یاد از حقوق کم بشه .روز ازنو روزی از نو ...

با بچه هام چه کار کنم کی از حق ما می خواد دفاع کنه ...حق ما دست کیه ...دولت یا خامنه ای ...من نمی سپارم به خدا ..ما الان حق کار وبازنشستگیمونو میخواهیم نه هر وقت بشه...باید حق به حق دار برسه ..اگه فک میکنید من دروغ میگم خودتون تحقیق کنید ...این جوری حق کارگر پایمال می شه .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
بمیرید انشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
بمیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
واقعا برسی اینقدر سخته،یا گلچین میکنید؟اونی که نظر میده درحقیقت این درد دلشه سعی کنید،انتشار بدید معدیون کسی نشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
چرا با این اخبار تون بازنشسته ها را خوار می کنید .خدا نگذره از مسئولی که بلد نیست تصمیم بگیره یا جرات نداره قانونی را که وضع کرده اجرا کنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
خدا ازشان نگذره با این اوضاع که راه انداختن حیی باارقام بازی میکنن چه فرقی کرد بعد از دوماه اینم شد حقوق ???
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
مگر اینها صلوات نمیخوان یا فاتحه برای مرده هاشون ما که دم به دقه داریم براشون میفرستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
سگ تو اون روحتون با این افزایش حقوقتون ما بازنشستگان تامین اجتماعی را بعد از ٣٠ سال جان کندن به گدایی انداختین باید دستمون یکسره جلو دیگران دراز باشه این چه وضعیت افزایش حقوق است که بعد از ٣ ماه هنوز نمیدونیم چی به چیه کی به کیه ـواقعا هر چی بدبختی و بیچارگی بود به سر این قشر زحمتکش در اوردید ـ ما هم خدایی داریم از حق خودمون نمیگذریم ـ بازنشستگان لشکری و کشوری همه دارن به ریش ما میخندن ـ چون یه مسئول درست و حسابی نداریم ـ البته نمایندگان کارگران زحمت خودشون رو کشیدن دستشون درد نکنه ـ بیشتر از این نتونستن ـ خسته نباشید
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
پس حقوق بازنشسته چی میشه؟چرا صدای ما به جایی نمیرسه.اخه چطور با 1600باید زندگی کرد.دیگه خسته شدم از بس منتظر موندم.به خدا این حقوق ناچیز به جایی نمیرسه.شما رو به خدا یکی به دادمون برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
ای سنگ دلان بی غریت،که مسئولیت پذیرشدید،وداره حقوق های نجومی میگیرید،بفکر زیردستانتان باشید،هر چند دارید از صدقه سری اینها میخورید،بی تفاوت نباشید.اگرکارگر بازنشسته وکلی مردم نباشند،که مسئول وریس ورئیس جمهور نمی خواند...
بگمراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
این قدر التماس این پدر سوختها را نکنید این دزدهای دروغ گو از خدا بی خبر
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
خدا ازتون نگذره شما از ترامپ بدترین
هلما
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
0
ملت بی چشم ورویی هستین .ابو برقتون که مجانی .پول نفت هم که سر سفره هاتون ‌.دیگه از این دولت بدبخت چه انتظاری دارین
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
از این مطلب مشخص شد که حد اقل حقوق دک میلیون و 800 هزار تومنه دیگه..یعنی حد اقل..به نسبت سنوات و اولاد بالاترم میره ..پس نسبتا بد نیست که
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
خدانگذره .ک هیچ خیری ب مردم نرسوند هیچ تازه از مردم هم خوردو برد. اکر قیامت و خدایی وجود داشت اینها باید میترسیدند از اون روز. پس وحود نداره ک مث اب خوردن دزدی و حق و ناحق میکنند ما باید باسیلی صورتمون رو سرخ کنیم بالا دستیا پول مفت بخورن این چه عدالتیست که ب سزای اعمالشون نمیرسند؟؟
من بایک پدر مریض ک انواع مریضی رو داره و از بچگی زجر کشیده و تازه مستاجره باید کرایع بده قسط بده پول دارو بده چجوری با یک ملیون هشتصدیانهصد زندگیش رو باید بچرخونه؟؟؟
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
واقعا خجالت آوره...میلیارد میلیارد دزدی میشه...تورم میشه بالای ۴۰ درصد اونوقت برای ۱۰۰ هزارتومن جلسه پشت جلسه...در ضمن اینکه میفرمایید ۲۶۰۰ برای کارگراست برای بازنشستگان حداقل دستمزد حساب میشه یعنی ۱۹۰۰ که فاصله اش با ۲۸۰۰ بازنشستگان کشوری و لشکری تفاوت فاحش داره...خواهش میکنم کاری که نمیتونید بکنید حداقل ما رو احمق فرض نکنید
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
سلام بازنشسته تامین اجتماعی هستم،حالا دانشجوی رشته حقوق هستم. یک عمر باهمه برای حمایت از دین و وطن و روحانیت جنگیدم.الان هم عشقم خدا واهل بیت وشهداست،عشقم سردار سلیمانی وکاظمیو۰۰۰است اما سخنم با مسئولین مملکتم،که خراب کردید دین و روح و جسم وفکر مردم مخصوصا کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را.چون درکشور اسلامی ما برای این قشر نقض کامل حقوق بشر شده و کرامت انسانی و شخصیت این قشر لگدمال شده،از خدا بترسید اگر دین دارید،واگر نه که به همین کارتون ادامه بدهید
م
Germany
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
قرار بودحداقل پایه حقوق کار گران از دومیلیون هشتصد هزار تومان کمتر نباشد بازهم سر قشر کارگر کلاه کشاد رفت
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
چرا برای لشکری وکشوری ازاول سال قابل اجراست ولی برای کارگران ازاول تیر ماه مگردراین سه ماه اجناس برای کشوری ولشکری هاگران شده ولی برای کارگران گران نشده لعنت خدا به این دولت تدبیروریا
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
خیلی جالب سرکارمون گذاشتن، بازنشستگان دیگه چه حق اومدی!!یا موارد دیگه همش میخوان میبخشید به گدا صدقه بدن. اگر واقعا به فکر بودن حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را مانند سایرین افزایش کلی میدادن، اخرش همون خواهد شد که تلفنی بهم میگن ولی خانواده تامین اجتماعی اینبار حقشون را میگیرن
متین
Japan
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
ایا ما که ۳۰ سال حق بیمه واریز کردیم به این تتمین اجتماعیی چرا تکلیف حقوق ما مشخص نمیشه فقط باید هر روز تو فشار زندگدی بمیریم اخه اقایان مسول ومدیران ایا شما خودتان این وثع را تحمل مکنید نه نمیکنید چون هر روز با خوردن رشوه واختلاس جیب خودتان وفزندانتان پر میشه بعدش هم از کشور فرار میکنید پس کو این عدل علی خدا ازتون نگذره ما که از شما نمیگدریم انشا الاه از خدا عوصش را بگیرین وتو فشار زندگی بمیرید که بعدش میفهمین ما چی میگیم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
باید بریزیم تو خیابان ها و حقمون رو بگیریم هر سال داره حقوق کارگرا اب میره بمیری روحانی کارفرما سال به سال کلفت تر میشه
محمدحسن عبدالعلی زاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
قابل توجه ملت ایران:امسال که مقام معظم رهبری سال جهش تولید اعلام فرمودند،وزیر خواب آلود،ودولت زوال دررفته که به تولیدوسختی آن دردآشنا نیستند ونبودندآنهم به جهت دیدگاه لیبرالیستی آنها،دقیقا تاکنون نخواستندعامل اصلی تولید را که قشرزحمت کش کارگران هستند را حمایت وبه شعار سال جامه عمل بپوشانندو چنین کردند ومیکنندوتاکنون درافزایش حقوق سال ۹۹ کوتاهی با برنامه‌ریزی ازقبل راانجام دادند.!!؟؟؟
محمدحسن عبدالعلی زاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
قابل توجه ملت ایران:امسال که مقام معظم رهبری سال جهش تولید اعلام فرمودند،وزیر خواب آلود،ودولت زوال دررفته که به تولیدوسختی آن دردآشنا نیستند ونبودندآنهم به جهت دیدگاه لیبرالیستی آنها،دقیقا تاکنون نخواستندعامل اصلی تولید را که قشرزحمت کش کارگران هستند را حمایت وبه شعار سال جامه عمل بپوشانندو چنین کردند ومیکنندوتاکنون درافزایش حقوق سال ۹۹ کوتاهی با برنامه‌ریزی ازقبل راانجام دادند.!!؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
1
آقای وزیر محترم شما چه میدانید بازنشسته ها با چه سختی زندگی میکنند داماد شما یک دزد بیت المال است دخترتان از را حرام کسب درآمد کرده و تمام نوهایتان لقمه حرام خوردن پس شما‌که نمی توانید خانه خودتان را مدیریت کنید چطور برای یک قشر زحمت کش تصمیم کبری میکنید شما و خانواده کثافت ورودتان چه می فهمید خدا تو و اون ریس جمهور دزد تر از تورا نابود کند
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
تنها راه خانواده بازنشستگان تامین اجتماعی با هم در ارتباط باشیم تا حق مان را بگیریم حق دادنی نیست گرفتنیه، الان به ما میخندن چون میدونن هیچ خبری نمیشه تلفنی با هم ارتباط دارن. سیر از گرسنه چه خبر داره، خدا بزرگه اخرش یک متر جاس برای همه از مسول تا فقیر
م_ک
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
خسته شدیم به خدا ۳ ماه همه چیز گرون شده فقط بلاتکلیف ما موندیم الان که با وضعیت کرونا همه تو خونه هستن و از جیب می خوریم هزینه ها باید بیشتر بشه که برای ما مستمری بگیرا اتفاقی نیافتاده خدا ازتون نگذره
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
مابازنشستگان تامین اجتماعی
نمیتوانیم نفس بکشیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
دوست گرامی اینقدر خودت کوچک نکن واین جملات کوچک کنده ننویس دولت نوکر من وتو هست وظیفش هست حقوق را افزایش بده تو خودت رای دادی این آقایون گذاشتی سر کار که برات کار انجام بدن تو سی سال کار کردی بیمه پرداخت کردی دزدی که نکردی هرچی التمای کنی اینا شیر میشن قاطع بنوس دستور بده وظیفه هموشون هست که برا ملت کار کنن ما ملت اینا آوردیم درست هست دستشون کجه تبعض میذارن باز باید نوکری ملت کنن کار انجام بدن واسلام
بهنام ۹۸
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
بعد از سه ماه، چرا نباید حق‌ و حقوق ما برای سه ماه اول سال طبق این قانون باشه، این سه ماه تورم نداشتیم؟ سال ۹۸ پانزده ماه بود؟ واقعا مسخره اس،
۳ ماه مردم کلافه کردن آخرش میگن از تیر اعمال میشه، خنده داره واقعا
خدایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
سلام این که نشد عادلانه چطور شما دلتون میاد ما بااین پول زندگی کنیم به خدا سرباز دارم راه دور خدمت میکنه پول توجیبی تا حالا ندادیم چون شرمنده ایم بچه هامون ازدواج کردن نمیتونن ماهی بیان به ما سربزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
انقدر شعار دهدند اخر هم حق سه ماهه فروردین و اردیبهشت و خرداد بازنشتگان را فعلا خوردند در حالیکه با همه ی ملت ما تورم را داریم تحمل میکنیم
ایا افراد تامین اجتماعی سیاه پوست هستند و ملت لشکری و کشوری سفید پوست
بابا بازی ها را بس کتید به دهد ملت برسید
هر ترم دانشگاه فرزندم حدود ده میلیون است و حقوق من یک و نیم میلیون
همسری بیکار دارم و فرزندم بیمار کرونایی و سابقه بیماری های دیگری هم دارد
حساب کنید با یک و نیم میلیون اقساط بانکی و بدهی ها را باید بدهم یا مخارج زندگی و یا مخارج تحصیل

به داد ملت برسید این امه امار سکته و سرطان و بیماری های اعصاب و روان زیاد شده مال همین بازی هاست که سر ملت کلاه میزارند
ادم هم یک اندازه ای صبر دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
گویا هر چه اعتراض کنیم انگار روی یخ مینویسیم همش اب میشود و روان میگردد و تو خاک فرو میرود
کاش حرفایمان سیل میشد تا اثر داشته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
بمیرید انشالله روز قیامت همتون ته جهنم باشه جاتون کثافتی مفت خور پیر پاتار
ناشناس
Finland
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
فعلا که سه ماه از حقوقمونو دارن مابه التفاوتاشو میخورن هیشکسی هم صداش در نمیاد خدا حقمونو ازشون بگبره
میهمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
به همه دادی خوب دادی به مارسید....
Yaghoosh
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
2
فقط میتونم بگم سرطانی بشه رو دلتون که دوا نشه که حق مردم بیچاره رو اینجوری میخورید خدا ازتون نگذره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
مگر ما ایرانی نیستیم چه شد او همه قول وقرار قشر ضعیف و کمک مستضعفان یاری ناتوانان هی اینکه سوار شدین همش دروغ بود ای ولا آقای ریسک جمهور
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که شش سال قانونه هیچ
افزایش حقوق که طبق قانون حداقل باید برابر تورم باشه،ک بانک مرکزی خودتان گفته 41 درصد اینم هیچ
آخه چرا منت میزارین، همه رو امیدوار به جلسه و تصویب و بند و تبصره میکنین، خب بگین شما از نظر دولت لیبرال، فقط مصرف کننده هستین بهتون نمیدیم، خلاص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
این ماه هم که ندادین سگ خور همیشه همین جوریه حق کارگر را بالا میکشن
ناشناس
Netherlands
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
س مگه قرار نبود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به کشوری ها برسه چی شد همسان سازی میکنید یا نه
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
بجای این آه ناله کردن ها یکبار برای همیشه بازنشسته ها بریزن با خانواده داخل خیابان اعتراض کنن بجای آه ناله کردن در اینجا حق گرفتنی نه دادنی من نمیدونم از چی مبترسین والا مردن از این زندگی که ما بازنشسته ها داریم بهتره
M.r
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
آب .برق مجانی رساندن زندگی مادی معنوی در سطح بالا وووو بعد چند دهه با داشتن این همه ثروت خدادادی آخرش اینه .هنوز اولشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
دولت فقط حق بازنشستگان رو میخوره خدا ازشون نگذره
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
دوستان,عزیزان,هموطنان!لطفا کمی تامل بفرمائید.اگر حقوق ما مستمری بگیران و بازنشستگان افزایش پیدا کند هیچ میدانید از کجا باید جیب اون ولی نعمتان و سردمداران و اون انگلیسیهای کثیف و محترم که تو مجلس از بس فعالیت دارن و خسته میشن و مجبور میشن(توجه داشته باشین که مجبور میشن)چرت بزنن از کجا باید تامین بشه؟؟؟شما اصلا بفکر اون بدبختایی که این همه فعالیت دارن و دارن تورم را با ضریبهای نجومی محاسبه میکنن و فقط و فقط ماهیانه 20 میلیون به بالا حقوق میگیرن رو در نظر نمیگیرین.لطفا کمی انصاف داشته باشین.
اما شما کثافتای انگلیسی و خائن بدونین سرانجام هممون مرگه.فقط امیدوارم اون شکم گندتون که سیرایی نداره بپوکه و اون چشم حریصتون هرگز سیر نشه.
سورن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
من.فقط.میتونم.بگم.ازبن.وریشه.فاسده.کسی.که.پنجاه.سال.سیاه.حکومت.کنه.فساد.کاملااین.حکومتو.گرفته.پس.بایدیه.فکراساسی.کرد.اونم.بدست.همه.احادملت.بااتحادریشه.ظلم.وجور.وفسادبرچیده.خواهد.شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
ای کاش مسئولین رده بالا فکر میکردند که با حقوق حتی با دوملیون هم برای مستمری که سی سال کار کرده نمیشه زندگی کردو این حقوق را واقعا بررسی کنید خدا وکیلی پول توجیبی بچه های مسئولین میشه که برای مستمری تامین اجتماعی درنظر گرفته اید شرط انصاف این نیست یکی بخوره هشار هشار‌یکی بگیره روده فشار دم از عدالت انصاف عدل خداشناسی نزنید
مجید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
آقا خودتونو خسته نکنید با این حرفها ای تورو خدا ای تورو پیر ای تورو قیامت این حرفا نیست اصول اینه از۶۰ سال به بالا سرباره باید به طریقی غزلو بخونه یا با کرونا یا با گشنگی یا تحمل رنج که آخرش اونم مرگه حالا نه اینجا بلکه کل دنیا من جبهه بودم من ۳۰ سال جون کندم من بیمه دادم فلان اینا نیست دستتونو بذارید زیر سرتون فقط خدارو ببینید ولا غیر!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
بریدشکر خدا بکنید که با پایمال کردن حق مستمری تامین اجتماعی به جایی برسید واه و نفرین ما از سر خودتان وخانوادهتان نگذرد ووهمیشه روی تخت بیمار باشید و این حقوق هنگفت خرج درماندگان شود هر سربالایی سرازیری هم داره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
ما کارگران سی سال کار کردیم با حداقل حقوق چون چاره‌ای نداشتنم مهر کارگری خورد بر پیشانی ما در طی خدمت در خواندیم به امید ارتقا شغل که حساب نکردند گفتند ما در این خصوص هیچ تعهدی نداری در حالی که برای خیلی ها که نوچه یا خبرچین بودند اعمال کردند حال که بازنشسته شدیم طبق قانون باز حق وحقوق ما را نمی دهند دولت میگوید ما نسبت به شما تعهدی نداریم چطور موقع انتخابات عجز ناله میکنید بیابید رای بدهید آبروی ما را نبرید اما موقع پول دادن ما راندی شناسید ولی کارمندان را سالی دو سه بار به بهانه های مختلف افزایش حقوق میدهید واز بیت‌المال جیبشان را پر می کنید آنهم کارمندان که هیچ ارزش افزوده ای برای مملکت ندارد جز خوردن اگر ما کارگران کار نکنیم چرخ این مملکت فلج می شود حکایت ما شده: کار کردن مال خر و خوردن مال یابو دولت وظیفه دارد از بیت‌المال کسری حقوق باز نشسته ها وکارفرما را جبران کند نه اینکه بگوید به ما ربطی ندارد پس اگر ربطی ندارد نباید در هیچ موردی دخالت کند اگر کارگران اعتصاب کردند یا اعتراض کردند نباید دولت دولت کند چون که خود را هیچگاه می داند
پروانه شقافی
United States of America
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
باسلام هیچ هم منتظر نیستم واازادمهای بیسوادی که درراس کار داریم هیچ توقعی نداریم روزی ما دست خداست عزت وذلت هم دست خداست تا الان زندگی ادامه داشته بعدازاین هم زندگی میکنیم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
این آقایون قانون گذار خودشون خوب میدونند با این وضعیت پیش اومده و تورم لجام گسیخته حتی اگر افزایش ۱۰۰درصدی هم تصویب کنند بازهم کفاف یک زندگی معمولی رانمیدهدو بدانیم فقط که برای حضرات مهم نیست که که زندگی را چگونه سپری کنیم و وقتی هر روز قیمت ها بشکل مسخره ای رشد صعودی دارد پس بیفایده است و غرغر نکنیم و تحمل کنیم!...
ایران آزاد
France
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
جوکه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
سلام
افایان مسئولین من مستمری بگیر هستم که اخرین دریافتی من 16798500ریال بوده که ماهیانه میلغ 13500000ریال فقط،پول داروی همسرم میباشد مردانه با باقی مانده ان یک ماه زندگی کنید فقط یک ماه
تمام مدارک پزشکی موجود است که در صورت نیاز میتوانم ارائه دهم
ایا منظور امام خمینی رحمت الله علیه این بود ؟
ایا رهبر معظم انقلاب در سخنرانی مبسوطی که ایراد کردند منظورشان این بود ؟من 33سال و هفت ماه و پانزده روز سابقه پرداخت حق بیمه دارم
گدانیستم التماس هم نمیکنم تمامی روحانیون و اسلام از زمان کودکی که پای منبرها بودم از ان دنیا صحبت کردند که دنیای دیگری وجود دارد اگر راست است پس چرا مارا در تنگنا قرار داده اید اگر دروغ است با صدای بلند اعلام کنید تا ما تکلیف مان را بدانیم سی و سه سال رانندگی در شهر و بیابان حق من این نبود ونیست ئ نخواهد بود اگر اعتراض خود را با گردهم ایی بخواهیم میشویم ضد انقلاب من برای این انقلاب زحمت زیادی کشیدم حال میخواهم ببینم اقلاب برای من چه میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
عده ای بازنشسته به امیداین ما به التفاوت قرض کردن وزندگیشون وچرخوندن حالاچطوری جواب بدن مگرشماازهمون خدائی که خودتون ازش حرف میزنین نمیترسین فقط میخوان آبروی بازنشسته هاروببریدوتااین گرونی هاخسته بشن وسکته کنن وآمارجمیعت روکم کنید
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
آقا اینها قبلا فتوای خودکشی ملت رو صادر کردند نیازی به فتوای جدید حضرات نیست خودشون هزار جور سهم از منابع بی حد وحصر مملکت دارند ، چرا باید به بازنشسته ها فکر کنند؟ منتظرند تا ما ڀا این گرونی ها بمیریم سهم ناچیز ما را هم بدهند به توله هاشون ....فریادرسی هست؟؟ کدومشون حقوق زیر خط فقر میگیره که درد ما رو بفهمه؟ ... ما چقدر ساده لو واحمق شدیم که توقع داریم دزدهای جیب ملت برامون کاری کنند...!! یک مسئول برادرش دزده ،اون یکی دامادش دزده ،‌ اون یکی پسرش و دخترش رفتند اروپا خرج دارند ....اون وقت ما منتظریم برای ما کاری کنند؟؟
بازنشسته بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
شب می خوابیم صبح همه چیز گرون میشه ولی حقوق میخواد اضافه بشه صد تا جلسه هم جواب نمیده اگر مدیران و مسئولین تامین اجتماعی وحقوق بگیر تامین اجتماعی بودن شاید فکری برا ما میکردن این مدیران منتخب دولت و همه کارمند هستن قرار نیست برای ما کاری بکنن فقط دولت فرستاده تامین اجتماعی رو چپاول بکنن خدا ازتون نگزره
Beti
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
چه فایده مثلا ۱۵ درصداضاف کردن ولی ازاون ور جنسا ۳برابرشده ما گوشامون مخملی نیست دوسرش توجیب خودشون
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
سلام
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
سلام
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
واقعا خاک... برا پول گرفتن که خوب زرنگن سریع همون ماه اول سال حق بیمه ها افزایش پیدا میکنه اما برا افزایش حقوق جگر ملت خون میکنن،آخه خودشون میتونن با یک وهشصد زندگی کنند.. یه مشت بی انصاف بی سواد
زمان میرحسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
وقتی سه مه ازآن زده شود ،ببینیدمینگین افزایش درطول سال چقدرمیشود ؟دزدی آنهم ازحق کارگر کمردولت وحکومت را باهم خردمیکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
پس کی میخواهید وضع ما بازنشستگان رامشخص کنید خدا لعنت کند کی که به مردم ظلم میکند
ایران ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
ایران یعنی دو دوتا شیشتا
ایران ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
ایران یعنی دو دوتا شیشتا
خمسر بازنشسته بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
خدا شرمنده بچه ها تون کنه که بفهمین ما چی میکشیم خدا نشناسهای بی رحم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
به فکر ما باشید لطفا بیان با حقوق ما زندگی کنید اقایان
محمد
Germany
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
سلااااام .. ما برای مملکتمون مهم نیستیم تمام پول واموال ما صرف عراق سوریه میشه اونا برایشان مهم هستن نه ما ایرانیا حاضرن اجنویا بخورن ولی ما ایرانیا نخوریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
0
نه کسی به فکر کارگر هست و نه به فکر بازنشسته دلتون به چی خوشه قیامت رو اینا خریدن با پول. حساب و کتاب شب اول قبر آخرت جهنم وبهشت فقط برای ما فقیرفقراست خدا امواتتونو‌ بیامرزه‌ .۲میلیون ۳میلیون خیلی زیاده چجوری باید خوردش اینهمه پولو زیاد هم میاد اخر ماه پس اندازکنید..شب و روزگار خوش.
محمدرضا رادمهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
0
تورا بخدا چرا این قدر بین بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری ولشگری تفاوت هست مگر ما همه در یک کشور زندگی نمی کنیم ما هر ساله باید دو سه ماه اول سال با استرس زندگی کنیم که چقدر حقوقمان افزایش پیدا می کند در صورتیکه حقوق بازنشستگان لشگری وکشوری همون ماه اول مشخص می شود یادتان نرود که یه زمانی چرخ مملکت در دستان قشر بازنشته تامین اجتماعی می چرخید این قدر تفاوت نگذارید خدا خوشش نمی آید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
من شوهرم با ده سال سابقه کار در معدن زغالسنگ سال 97 در اثر صانحه تصادف فوت کرد الان من مستمری بگیر با حقوق یکمیلیون و پانصدو پنجاه تومان هستم چرا تو افزایش حقوق اسمی از مستمری بگیران باز مانده برده نشده آیا افزایش حقوق شامل ما هم هست؟چرا سابقه کار عزیزای از دست رفته ی ما در نظر گرفته نمیشه؟
مجتبی
United States of America
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
آخرش حقوق مستمربگیران چقدر شد ما که از این مملکت چیزی سردر نیاوردم یک معلول شدید جسمی حرکتی هستم با تمام مشکلات این جامعه خدایا . به کجا وبه کی پناه ببریم خدایا به فریاد ما برسد مردیم از این همه گرفتاری تمامش کن . به والله درستش نیست با ما اینجوری برخورد می کنید
امصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
سلام.یعنی اینقدروضع اقتصادی دولت درزمینه بودجه وخیم است که باتوجه به بدهی بالایی که دولت به صندوق تامین اجتماعی داره نمیتواند۱۰هزارملیارد برای افزایش حقوق این قشراسیب پذیرتصمیم گیری کنه.کیست که این روباورکنه فقط دولت مابزنشسته های تامین اجتماعی رو مچل کرده هرروزاخبارضدنقیض مشنویم .شمارابه خدا بس کنید.اقایان زحمت کشیدندویارانه من راکه یک بازنشسته چندرغازبگیرهستم قطع کرده واقعا این دولت ازنظرظلم به این قشرتبحرخاصی واره.بعدازقطع کردن میگن حالا بدودنبلش خدانیامرزه اون کسی راکه باغرض ورزی قصداذیت کردن ماروداره.وسلام
منصور. سخی
Canada
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
باتوجه‌به‌تورم۴۵٪ آیااین‌افزایش‌حقوق‌عادلانه‌است؟ چگونه‌محاسبه‌کردیدکه‌این‌مقدارافزایش‌میتونه سفره کارگران‌روازنان‌کپک‌زده‌به‌نان‌تازه‌ارتقاءدهد؟؟ لااقل کمی‌ازاختلاسهای‌آقازاده‌هاوپرنسسهاقرض‌میگرفتیدو به‌کارگران‌میدادید، یاازسهم‌لبنانیهاویمنیهاوفلسطینیها کسرمیکردیدوبه‌سهم‌کارگران‌اضافه‌میکردید،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان ونمایندگان محترم محبت تون نسبت به بازنشستگان تامین اجتماعی این قشر ضعیف نشون دادید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
0
خداروخوش نمیادچرابرای کشوری انقدرطولش ندادید ولی برای تامین اجتمای بیچارها جلسه به ۳ ماه کشید به خداعزیزهاتون ونفرین میکنیم به خداتومستاجری پدرومون دراومده باگرونی حالا شماها نتونستید تواین ۳ ماه تکلیف ماهارو معلوم کنید واگذارتون میکنیم به اون خدا هم خودتون وهم عزیزاتونو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
اصلا حقوق مستمرى بگيران تغيىرى نکرده من بعد از 38 سال مستمرى بگيرى 2400 حقوق ميگيرم همه خبرها در مورد همسان سازى و اضافه شدن حقوق کذب محض است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->