سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

علت تصادف هاشمیه اعلام شد

  • کد خبر: ۳۱۲۹
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
  • ۷
علت تصادف هاشمیه اعلام شد
عصر دوشنبه (۱۴ مرداد ۹۸) بود که تصادف مرگبار در بولوار هاشمیه خبرساز شد.

محمد حسن سیرجانی - این تصادف دلخراش در‌حالی اتفاق افتاد که در آن، یک دستگاه جرثقیل غول‌پیکر پس‌از انحراف از مسیر با ۱۰ خودرو سواری برخورد کرد و خسارات زیادی به بار آورد.
با اعلام این خبر به آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس، پای عوامل امدادی و انتظامی هم به صحنه حادثه کشیده شد و در همان بررسی‌های اولیه امدادگران مشخص شد که یک دستگاه خودرو سواری پراید به‌دلیل شدت ضربات وارده جرثقیل به‌صورت کامل مچاله شده است و پنج سرنشین هم در آن محبوس شده‌اند.
آتش‌نشانان با رها‌سازی محبوسان خودرو پراید مچاله‌شده دریافتند که متأسفانه چهار تن از آن‌ها در دم فوت کرده‌اند، اما یک نفر هنوز نفس می‌کشید که بلافاصله تحویل اورژانس و به بیمارستان منتقل شد.
علت وقوع این حادثه، موضوعی بود که در دست بررسی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفت. پس‌از گذشت ۲۴‌ساعت از حادثه، ظهر دیروز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی از علت این حادثه دلخراش خبر داد.
سرهنگ محمدباقر سلیمی در تشریح ابعاد این تصادف مرگبار بیان کرد: به‌محض اعلام این حادثه به سامانه فوریت‌های پلیسی‌۱۱۰، بلافاصله چند اکیپ از همکاران ما راهی محل شدند و در‌کنار مأموران آتش‌نشانی و اورژانس قرار گرفتند و گره ترافیکی‌ای را که به‌واسطه این سانحه مرگبار به وجود آمده بود.
گشودند.
این مقام مسئول ادامه داد: پس از اینکه مصدومان رهاسازی و تحویل اورژانس داده شدند، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی میدانی خود را برای شناسایی علت وقوع حادثه آغاز کردند که بر‌اساس شواهد و ادله موجود مشخص شد این تصادف دلخراش که جان دو زن و دو کودک را گرفت، به‌دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه (جرثقیل) به‌دنبال تخطی از سرعت مطمئنه با‌توجه‌به شرایط معبر (شیب تند) رخ داده است.
سرهنگ سلیمی با انتقاد از نبود کمربند ایمنی مناسب در جنوب مشهد بیان کرد: این فقدان باعث تردد خودرو‌های سنگین که تعدادشان۲۰هزار تردد در روز است شده است و با وجودکنترل‌های پلیس این وضعیت ادامه دارد. برنامه‌ریزان حمل و نقل باید فکری به حال کمربند جنوبی مشهد بکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
1
19
سلام ، علت را شیب تند خیابان اعلام کردند اما علت خالی شدن ترمز جرثقیل شیب تند نیست بلکه سرعت گیر در محل مجتمع کوه سر است که رانندگان در شیب تند مجبورند تزمز شدید کنند که باعث داغ شدن ترمز و از کارافتادن لوازم لاستیکی ترمز و خالی شدن ناگهانی ترمز است.
بارها عرض کردیم کاهش سرعت خودروها در جهان با تکنولوژیهای متنوعی انجام میشود که نصب سرعت گیر منسوخ شده و خطرناک است اما مسئولان ما حاضر نیستند از عقاید خرافی کنار بروند و از تکنولوژی مقرون به صرفه و بسیار ارزانتر و بی خطر استفاده کنند
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
2
9
جناب سرهنگ وقتی تعداد زیادی از این جرثقیل هر روز دارن معابر شهری را مسدود میکنند برای کار جنابعالی و همکارانتان کجا هستین بدون هیچ مجوزی کوچه ها می بندند و خودرو های عبوری را در مسیرهای مخالف یا چند صد متر راه آنها را دور میکنن شهر کاملا بدون قانون در حال ساخت است دریغ از یک مامور وظیفه شناس . شما حد فاصل چهارراه دانشجو تا میدان زندان را صبح و عصر یک سرکشی بفرمائید همچنین حد فاصل چهارراه آزادشهر تا بلوار وکیل اباد را در هر دو مسیر رفت و برگشت اینها گوشه ای از مشکلات هست.
محدثه زواری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
1
از این به بعد کلأ جرثقیل هارا جمع کنید ......با تشکر فراوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
1
۲۹۹۹ساعتبه
م م
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
1
اون افسری که مجوز تردد این جرثقیل رو داده باید زن وبچه خودش رو به همین حالت جلوش زیرجرثقیل کنند تا بفهمه حال آدم رو آخه بی سواد مفت خور دزد تاکی می خواین اینطوری بامردم بازی کنید بس دیگه انشالله بسرت بدترش بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
1
راست میگن عجل برگشته میمیرد نه بیمار سخت،،، خدا رحمتشون کنه و به بازمانده هاشون صبر بده و خدا لعنت کنه اونایکه واسه منافع شخصیشون پراید میسازن میفروشن اگه شورلت بود هم مچاله میشد؟؟؟
م ک
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
0
همه اون کسانیکه توی این حادثه مسئولند باید قصاص بشن ازراننده تا راهنمایی ورانندگی واون افسربگه چقدر رشوه گرفته برگه تردد رو داده تاکی اینقدر مفت خوری می کنید حکم مقصرهای این فاجعه دردناک قصاص
زن وبچه هاتون توماشین جرثقیل 20تونی جلوی چشماتون له شون کنه بعد خودتونم زجرکش بشین هرروزهم فیلمش روبذارند جلوی چشماتون تکراربشه اینقدر تا درس عبرت بشه برای همه شما مسئولین بی کفایت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->