معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

اینترنت ۲۰۲۰ به‌دنبال حل مشکلات پشتیبانی

  • کد خبر: ۳۱۵۳
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
اینترنت ۲۰۲۰ به‌دنبال حل مشکلات پشتیبانی

پس از دو ماه از شاکی‌شدن وزیر ارتباطات از وضعیت پشتیبانی اپراتورهای اینترنتی، به‌خصوص شرکت مخابرات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بهبود وضعیت سیستم پاسخ‌گویی و پشتیبانی مشترکان این شرکت در پی تذکر وزیر ارتباطات، خبر داد.
مجید صدری با اشاره‌به اخطار رگولاتوری به شرکت مخابرات ایران مبنی‌بر وجود مشکل در وضعیت پاسخ‌گویی سیستم پشتیبانی مشترکان این شرکت و نیز تذکر وزیر ارتباطات، گفت: وضعیت مرکز پاسخ‌گویی شرکت مخابرات ایران‌(۲۰۲۰) به بهبود نیاز داشت که در این زمینه برای حل مشکلات فعلی این مرکز اقدام کردیم.
او در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با بیان اینکه وضعیت پشتیبانی از سرویس اینترنت مشترکان مخابرات بهبود یافته است، اظهار کرد: همه تلاشمان این است که به تعهداتی که به وزیر ارتباطات مبنی‌بر بهبود کیفیت سرویس‌دهی به مشترکان داده‌ایم، عمل کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: دراین‌راستا اصلاح وضعیت مراکز پشتیبانی‌۲۰۲۰ را در دستور‌کار قرار دادیم و با هدف استاندارد‌سازی و بهبود کیفیت پاسخ‌گویی مراکز ۲۰۲۰، ساز‌وکار پرداختی به کارکنان این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل خواهد شد.

دنیایی از اشکالات
پیش از این، در‌پی تذکر وزیر ارتباطات مبنی‌بر ناکارآمدی سیستم پاسخ‌گویی به مشترکان شرکت مخابرات ایران، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در اخطاری به این شرکت، اعلام کرد: غالب این اشکالات مربوط‌به نوع پاسخ‌گویی، توزیع نامناسب نفرات پاسخ‌گو، مدت معطلی مشترکان برای دریافت پاسخ، ضعف تخصصی پاسخ‌گویان، نبود برنامه مناسب برای آموزش نفرات پاسخ‌گو، شرایط نامناسب فضای کاری برای افراد پاسخ‌گو در مراکز تماس بود. همچنین سامانه‌های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در پایان هر ماه و ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می‌شود که این مشکلات باعث افزایش میزان تماس‌ها در مراکز تماس‌۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف‌کنندگان را به‌دنبال داشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که حتی کاربران و تماس‌گیرندگان با مرکز پشتیبانی‌۲۰۲۰ این شرکت تا ۲۰‌دقیقه پشت خط منتظر می‌مانند و هنگامی‌که در صف انتظار هستند، تماس‌های آن‌ها بدون دلیل قطع می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->