سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان و در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود
سرخط خبرها

سروش رفیعی به شهرخودرو پیوست

  • کد خبر: ۳۱۶۹
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
  • ۲
سروش رفیعی به شهرخودرو پیوست
سروش رفیعی، بازیکن سابق تیم پرسپولیس با عقد قرار داد رسمی به تیم شهرخودرو خراسان پیوست.

به گزارش شهرآرانیوز، با نظر مساعد یحیی گل‌محمدی و تلاش‌های بی وقفه دکتر حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان، سروش رفیعی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران به صورت رسمی قرار داد خود را با باشگاه شهر خودرو به امضا رساند.

رفیعی با وجود پیشنهادهای مختلفی که از تیم‌های داخلی و خارجی داشت، با حضور در دفتر باشگاه شهر خودرو ،با عقد قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوست.

سروش رفیعی از جمله بازیکنان پرسپولیس بود که در ۲ دوره مختلف حضور در این تیم، به ۲ قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی دست یافت. رفیعی پیش از این با فولاد خوزستان هم طعم قهرمانی در لیگ برتر را چشیده‌بود.

پیش از رفیعی، رحمتی، محمدی‌مهر، باقری، فرامرزی، خراسانی، منادی و فرجی از جمله بازیکنانی بودند که در فصل نقل و انتقالات به شهرخودرو پیوسته‌بودند.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارتش سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
1
موفق باشی داداش همونجوری که تو پرسپولیس موفق بودی ایشالله همیشه سربلند باشی


سروش رفیعی7
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
1
کدام پیشنهاد مرد حسابی ... مردم رو فیلم کردین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->