بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش تگرگ و کاهش دما در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۱۹۱۲
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
پیش‌بینی بارش تگرگ و کاهش دما در خراسان رضوی
بارش‌های رگباری با احتمال ایجاد رواناب در خراسان رضوی به ویژه در نیمه شمالی استان در روز‌های شنبه و دوشنبه این هفته پیش‌بینی شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: این بارش‌ها با احتمال بارش تگرگ و کاهش دما بیشتر نواحی شمالی استان خراسان رضوی و شهرستان‌های درگز، کلات، قوچان، چناران و ییلاقات مشهد را در بر می‌گیرد.

آیدا فاروقی افزود: از عصر روز گذشته تاکنون همراه با افزایش ابرناکی بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق خراسان رضوی رخ داده است که بیشترین آن در کلات نادر با یک میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

وی ادامه داد: وزش باد همراه با گرد و خاک تا روز‌های میانی هفته جاری در استان خراسان رضوی ادامه دارد که در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش هفت درجه‌ای دما در خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش دارد و طی روز‌های آینده هم تغییرات محسوسی ندارد.

فاروقی افزود: روند کاهشی دمای هوا در خراسان رضوی تا روز‌های میانی هفته جاری تداوم دارد و از روز سه‌شنبه این هفته شاهد افزایش دما در استان هستیم.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۷ درجه و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب خنکترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۷۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->