جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

شهرخودرو - ذوب آهن | رونمایی از شهرخودرو بعد از ۱۲۲ روز

  • کد خبر: ۳۲۰۰۸
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
شهرخودرو - ذوب آهن | رونمایی از شهرخودرو بعد از ۱۲۲ روز
نماینده خراسان‌رضوی امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. دیداری که بعد از ۱۲۲ روز تعطیلی لیگ به سبب شیوع کرونا برای هواداران مشهدی می‌تواند شروع دوباره فوتبال و هیجان باشد. اگرچه این دیدار همچون سایر بازی‌های دوران کرونایی فوتبال ایران و جهان بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، اما پخش تلویزیونی آن بی‌تردید فوتبال‌دوستان مشهدی را پای جعبه جادو خواهد نشاند.
عنابی‌ها قرار است امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) از ذوبی‌های شهر اصفهان میزبانی کنند. دیداری که بعد از ۱۲۲ روز تعطیلی لیگ به سبب شیوع کرونا برای هواداران مشهدی می‌تواند شروع دوباره فوتبال و هیجان باشد. اگرچه این دیدار همچون سایر بازی‌های دوران کرونایی فوتبال ایران و جهان بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، اما پخش تلویزیونی آن بی‌تردید فوتبال‌دوستان مشهدی را پای جعبه جادو خواهد نشاند.

دیدار تابستانی لوکا و سرآسیایی
مجتبی سرآسیایی امشب تیمش را با انگیزه‌های متفاوتی به میدان ذوب‌آهن می‌فرستد. سرآسیایی به خوبی می‌داند که شهرخودرو در بازی رفت و در اصفهان با تک گل قاسمی‌نژاد در زمانی که یحیی سرمربی عنابی‌ها بود، بر ذوب‌آهن غلبه کرده و حالا هواداران مشهدی از او در ورزشگاه خانگی فقط برد می‌خواهند. در سوی مقابل لوکا بوناچیچ هم که هنوز مهر حکم سرمربیگری‌اش در باشگاه ذوب‌آهن خشک نشده، به خوبی می‌‎داند که سبز‌ها در شرایط بحرانی هستند و برای نجات از این منجلاب فقط به برد نیاز دارد.

معادله پیچیده قلب دفاع شهرخودرو
علی نعمتی و فرشاد فرجی ۲ بازیکن محروم شهرخودرو از بازی امشب هستند که هر ۲ در قلب دفاع این تیم در کنار مرادمند بازی می‌کردند و حالا سرآسیایی حفره بزرگی در این منطقه احساس می‌کند. شاید به همین خاطر است که سرمربی شهرخودرو در دیدار دوستانه با پرسپولیس از امید منصوری، در کنار مرادمند استفاده کرد. البته گفته می‌شود ممکن است سرآسیایی در این بازی از سیستم دفاع لوزی استفاده کند. ۳ بازیکن در خط دفاع و یک بازیکن جنگنده و مخرب جلو دفاع وسط. بازیکنی که ویژگی‌هایش بیشتر به سرلک می‌خورد و به نظر می‌رسد دفاع یارکوب باشد.

آمار و ارقامی برای پیش‌بینی
پیش‌بینی نتیجه فوتبال اگرچه کاری اشتباه است، اما آمار و ارقام نشان می‌دهد شهرخودرو در وضعیت بهتری است و هواداران این تیم می‌توانند به نتیجه گرفتن تیمشان امیدوار باشند. شهرخودرو با ۳۵ امتیاز در مکان ششم جدول است و تا رده دوم فقط ۲ امتیاز فاصله دارد. در سوی مقابل ذوبی‌های اصفهان با ۲۲ امتیاز در مکان یازدهم هستند. شهرخودرو در ۱۳ تقابلش با ذوب‌‎آهن تاکنون ۲ پیروزی و ۴ تساوی داشته و ۷ بار هم اصفهانی‌ها فاتح میدان بوده‌اند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->