دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی باید به ۲۰ درصد برسد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شاخص کل بورس امروز ۸ تیر | قله یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی فتح نشد

  • کد خبر: ۳۲۰۸۲
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
  • ۱
شاخص کل بورس امروز ۸ تیر | قله یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی فتح نشد
امروز نیمه بیشتر نقشه بازار قرمز بود و ۳۵۹ نماد ریزش را تجربه کردند با این حال بازهم شاخص کل به مدد رشد نماد‌های بزرگ و شاخص ساز به رشد خود ادامه داد و بیش از ۲۵ هزار واحد رشد کرد و در عین حال رکورد رقم معاملات در تیرماه شکسته شد.

گروه اقتصاد/شهرآرانیوز، معاملات امروز بازار سهام همچنان زیر سایه اختلال در سامانه‌های معاملاتی دو کارگزار بزرگ و پر مشترک بورس یعنی کارگزاری آگاه و کارگزاری مفید بود. این اختلال موجب نارضایتی شدید معامله گران شد و از این رو باید منتظر کوچ ناراضی‌ها از این دو به دیگر کارگزاری‌ها باشیم.

شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۵۶۷۷ واحدی معدل ۱.۷۵ درصد ارتقاء یافت و به یک میلیون و ۴۹۱ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن، اما با ۱۴۴۳ پله سقوط معادل ۰.۳۳ درصد ریزش را تجربه کرد و به ۴۴۰ هزار واحد بازگشت. ریزش شاخص کل هم وزن در حالی که شاخص کل رشد کرده است بیان گر این موضوع است که امروز تنها نماد‌های شاخص ساز و بزرگ روز خوبی را تجربه کردند و اغلب شرکت‌های کوچک تابلوی قرمزی داشتند.

امروز ۸ تیر ماه در دو بازار بورس و فرابورس در مجموع  ۳۵۹ نماد در قیمت‌های منفی معامله شدند و ۲۵۹ نماد‌ها در قیمت‌های مثبت معامله شدند.

 در جریان معاملات امروز ۱۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون برگ سهم به ارزش ۲۰ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان معامله شد. امروز رکورد بسیار خوبی در ارزش معاملات ثبت شد. مدت‌ها بود که ارزش معاملات به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان نرسیده بود و امروز این اتفاق افتاد.

در این گزارش شاخص‌های منتخب، نماد‌های موثر بر شاخص کل و نماد‌هایی که بیشترین رشد را امروز تجربه کردند را برایتان لیست کرده‌ایم که در ادامه می‌بینید.

نماد‌هایی که امروز بیشترین رشد را تجربه کردند:

 

نماد

حجم معاملات

قیمت پایانی

%قیمت پایانی

گکیش

486500

42798

46.89

وپارس

754476562

3960

18.56

دارا یکم

9319084

253990

11.02

وبهمن

15284191

24040

9.32

 

 

 

نمادهای موثر بر شاخص کل:

نماد

قیمت پایانی

تاثیر بر شاخص کل

فارس

22،600

3387

فولاد

15،390

2971

وپارس

3،960

2600

فملی

28،230

2447

شستا

24،660

2145

شپنا

24،130

1559

وبملت

25،770

1381

 

 

شاخص‌های منتخب:

 

 نام 

 آخرین مقدار 

 درصد تغییر 

شاخص کل بورس

۱٬۴۹۱٬۹۵۲٫۱

+%1.75

شاخص کل فرابورس

۱۶٬۰۶۳٫۴

+%0.2

شاخص گروه صنعت

۱٬۳۱۰٬۵۸۵٫۹

+%1.66

شاخص گروه سیمان

۱۲٬۴۳۳٫۲

-%1.62

شاخص گروه بانک

۸٬۵۱۵٫۷

3.23%+

شاخص گروه فنی و مهندسی

۱۰٬۰۱6٫۳

0.03%-

شاخص گروه فراورده های نفتی

۵٬۱۴۸٬۰۴۱٫۸

4.16%+

شاخص گروه کانه‌های فلزی

۳۶۳٬۷۲۸٫۶

1.67%+

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناهیدرسول پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
باعرض سلام کسانی که ازبورس چیزی نمیدانندوسوادآنچنانی ندارند چگونه دربورس etf کارکنندآیاامکانش هست پولشون تواین راه ازبین بره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->