تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

عرضه چای غیر قابل مصرف با بسته‌بندی چای‌های معروف/ خسارت ۶۰ میلیاردی به برند‌ها

  • کد خبر: ۳۲۱۱۸
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
عرضه چای غیر قابل مصرف با بسته‌بندی چای‌های معروف/ خسارت ۶۰ میلیاردی به برند‌ها
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو کلاهبردار خبر داد که چای غیر قابل مصرف را با بسته‌بندی برندهای معروف چای به بازار عرضه می‌کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران با اعلام این مطلب که گزارش‌هایی در خصوص تهیه و توزیع چای تقلبی با بسته بندی برند‌های معروف بازار به اداره سیزدهم پلیس آگاهی اعلام شد اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، کارآگاهان پس از انجام تحقیقات اولیه و اطمینان از صحت خبر مذکور موفق به شناسایی انبار بزرگی در منطقه کیانشهر شدند که متهمان از آن انبار به عنوان محل بسته بندی و تهیه چای تقلبی استفاده می‌کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، افراد با همکاری یکدیگر با تهیه چای‌های فله‌ای در شرایط کاملاً غیر بهداشتی آن‌ها را نگهداری و سپس با بسته بندی جدید و مشابه برند‌های معروف آن‌ها را برای مصرف به بازار تهران عرضه می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را با دستور قضایی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند، گفت: در بازرسی از انبار مورد نظر ۵۰۰ کیلو چای فله‌ای کشف شد.

تقی پور با اشاره به اینکه در آزمایش‌های صورت گرفته مشخص شد چای مورد استفاده فاقد مصرف انسانی است، تصریح کرد: هر ۲ متهم اظهار داشتند به مدت ۶ ماه است که چای تقلبی را به بازار تهران عرضه می‌کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران در پایان با بیان اینکه متهمان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به شرکت‌های مربوطه خسارت وارد کرده اند، گفت: هر ۲ متهم به منظور انجام تحقیقات تکمیلی با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارند.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->