امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس
سرخط خبرها
رئیس مجلس شورای اسلامی:

توجه به اقتصاد دیجیتال از راه‌های میان‌بر برای ایجاد اشتغال است

  • کد خبر: ۳۲۱۲۷
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
توجه به اقتصاد دیجیتال از راه‌های میان‌بر برای ایجاد اشتغال است
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اولویت مشکلات اقتصادی و معیشتی بر ضرورت پیگیری مسائل مردم در مجلس یازدهم و ضرورت رشد پرشتاب در حوزه اقتصاد دیجیتال تأکید کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف در صفحۀ شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«قبلا عرض کرده ام و یک‌بار دیگر تأکید می‌کنم که دغدغه مشکلات اقتصادی و معیشتی و پیگیری مسائل مردم اولویت اصلی مجلس یازدهم است. مسئلۀ مجلس، اقتصاد و معیشت مردم است و همین دغدغه‌های اقتصادی مردم بود که مرا مجاب کرد امروز دعوت جلسۀ افتتاحیۀ مرکز دادۀ شمال‌غرب کشور در تبریز را به عنوان یکی از گام‌های عملیاتی تکمیل شبکه ملی اطلاعات و پیش‌برندۀ فضای اقتصاد دیجیتال در کشور بپذیرم؛ چرا که بی‌تردید یکی از راه‌های میان‌بر و مؤثر در شرایط فعلی کشور ما برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد و بهبود وضعیت اقتصادی مردم، توجه ویژه به اقتصاد دیجیتال است.
در همین راستا یکی از راهبرد‌های مهم در تغییر وضعیت اقتصادی کشور باید بهبود شرایط کسب‌وکار‌های دانش بنیان، تقویت زیرساخت‌ها و خدمات در حوزۀ اقتصاد دیجیتال باشد. از عبارت اقتصاد دیجیتال برای اشاره به یک رؤیا یا شعاری بدون پشتوانه کارشناسی استفاده نمی‌کنیم. اقتصاد دیجیتال به‌طور عملیاتی و واقعی در بهبود وضعیت اقتصادی مردم تأثیرگذار است و ما می‌توانیم با تقویت آن، تحولی شگرف به نفع مردم ایجاد کنیم. همه ما در بخش‌های مختلف ادارۀ کشور موظف هستیم تا زمینه‌های این گذار را فراهم کنیم. باید به صورت هماهنگ، یکپارچه و همه‌جانبه بتوانیم روش‌های تصمیم گیری، مدل‌های مدیریتی و راهبرد‌های عملیاتی خود را با این فضای کاملاً متفاوت و نوظهور همسو کنیم.
اگر در جا بزنیم، اگر خود را موظف به گسترش پر قدرت و پرسرعت فضای اقتصاد دیجیتال در کشور ندانیم یا آن را موضوعی شعاری و سطحی تلقی کنیم، با همان سرعت شگفت‌آوری که امکان تحول پیش روی ماست، می‌توانیم عقب بیفیتیم و فرصتی طلایی را در این سال‌ها از دست بدهیم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->