افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آموزش طرز تهیه لیموناد خنک برای روز‌های گرم تابستان

  • کد خبر: ۳۲۲۸۷
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
آموزش طرز تهیه لیموناد خنک برای روز‌های گرم تابستان
لیموناد یک نوشیدنی ساده، کم کالری و سالم با دستور تهیه بسیار سریع است که می‌تواند تابستان‌های گرم را به روز‌های خنک و دلچسبی تبدیل کند. اگر از گرما فراری هستید و می‌خواهید با یک نوشیدنی سالم حالتان را بهتر کنید، برای آموزش طرز تهیه لیموناد با ما همراه باشید.

به گزارش شهرآرانیوز، لیموناد یک نوشیدنی ساده، کم کالری و سالم با دستور تهیه بسیار سریع است که می‌تواند تابستان‌های گرم را به روز‌های خنک و دلچسبی تبدیل کند. اگر از گرما فراری هستید و می‌خواهید با یک نوشیدنی سالم حالتان را بهتر کنید، برای آموزش طرز تهیه لیموناد با ما همراه باشید.

 

آموزش طرز تهیه لیموناد خنک برای روز‌های گرم تابستان

 

مواد مورد نیاز

  • ۵ الی ۶ عدد لیموترش
  • ۱.۵ لیتر آب
  • ۲۵۰ تا ۳۵۰ گرم شکر

این میزان مواد اولیه برای تهیه نوشیدنی یک جمع چهار نفره کافی است. اگر برای تعداد نفرات کمتر یا بیشتری شربت تهیه می‌کنید، مقدار این مواد را به همان نسبت کمتر یا بیشتر در نظر بگیرید.

 

آموزش طرز تهیه لیموناد خنک برای روز‌های گرم تابستان

طرز تهیه لیموناد

نوبت به آموزش طرز تهیه لیموناد این نوشیدنی دلچسب می‌رسد. برای تهیه لیموناد دو روش پیش روی شماست.

روش اول: ابتدا آب لیمو‌ها را گرفته و در ظرفی جداگانه بریزید. بهتر است برای این کار از آب مرکبات‌گیری‌های برقی یا دستی استفاده کنید تا پالپ لیمو‌ها نیز گرفته شوند. سپس آب و شکر را به آبلیمو اضافه کنید. قبل از سرو نوشیدنی لیموناد بهتر است مقداری یخ به آن اضافه کنید یا آن را داخل یخچال قرار دهید تا سرد شود.

روش دوم: در این روش بعد از بُرش لیموها، آن‌ها را در ظرفی قرار داده و مقداری شکر روی آن‌ها بپاشید، بگذارید لیمو‌ها به مدت یک ساعت در این حالت باقی بمانند. پس از گذشت یک ساعت آب را در ظرفی جداگانه جوش آورده و روی لیمو‌ها بریزید. ترکیب آب جوش با لیمو را به مدت ۲۰ دقیقه کناری بگذارید تا به تدریج سرد شود. در مرحله بعد آب را به وسیله یک صافی داخل ظرف دیگر ریخته و آب لیمو‌ها را به وسیله آب مرکبات‌گیری بگیرید. در نهایت آبلیمو‌ها و مابقی شکر را به آب اضافه کنید. می‌توانید آن را داخل یخچال قرار داده یا مقداری یخ داخل آن بریزید تا سرد شود.

طرز تهیه لیموناد برای خنک ماندن در روز‌های داغ تابستان

طرز تهیه لیموناد به هر دو روش بسیار ساده است. فقط روش دوم کمی طولانی‌تر خواهد بود، در عوض نوشیدنی شما بهتر جا افتاده و طعم قوی‌تری پیدا می‌کند. شما می‌توانید برای آن که نوشیدنی شما کمی رنگ و لعاب گرفته و جذاب‌تر شود، آن را تزیین کنید.

برای این کار می‌توانید از لیوان‌های خاص استفاده کرده و یک برش لیمو روی لیوان قرار دهید. همچنین مقداری نعناع تازه و قرار دادن نی رنگی داخل لیوان ایده‌های جالبی برای جذاب‌تر شدن نوشیدنی هستند.

یک ابتکار جالب

اگر به نوشیدنی‌های گازدار علاقه‌مند هستید، می‌توانید آب گازدار تهیه کرده و به لیموناد خود اضافه کنید. با انجام این کار یک نوشابه لیموناد صددرصد طبیعی خواهید داشت؛ و به عنوان نکته آخر هم فراموش نکنید که حتما چند تکه یخ نیز داخل لیوان‌ها ریخته تا نوشیدنی شما خنکی و گوارایی خود را حفظ کند.

منبع:برترین ها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->