نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نتایج هفته 22 لیگ + جدول لیگ برتر فوتبال| یکه‌تازی پرسپولیس و صعود چشمگیر فولاد

  • کد خبر: ۳۲۲۹۷
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
نتایج هفته 22 لیگ + جدول لیگ برتر فوتبال| یکه‌تازی پرسپولیس  و صعود چشمگیر فولاد
هفته 22 لیگ برتر فوتبال با برتری پرسپولیس و توقف استقلال به پایان رسید.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، بالاخره پس از مدت‌ها وقفه لیگ برتر فوتبال دوباره آغاز شد و در دوران پساکرونا هم پرسپولیسی‌ها موفق شدند اختلاف امتیاز خود با تیم دوم جدول را روی عدد 10 نگه دارند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در شب نخست این هفته، در شهرقدس میهمان پیکان بودند و با درخشش مهدی عبدی موفق شدند با نتیجه 3 بر 1 بر حریف خود غلبه کنند.

 

استقلال تهران، اما تا به اینجای کار ناکام بزرگ پساکرونای لیگ لقب می‌گیرد. آبی‌ها بازی عقب‌افتاده خود را در اهواز باختند و امشب هم در ورزشگاه آزادی نتوانستند از پس سایپا برآیند. به این ترتیب استقلال نه تنها برای رسیدن به صدرجدول خیز برنداشت، بلکه حالا به رده پنجم جدول تکیه زده‌است.

 

تراکتور تبریز هم از جمله ناکامان این هفته بود. شاگردان الهامی در تبریز و در مصاف با نساجی بدموقع شکست خوردند تا سپاهان با خیال راحت سبقت بگیرد. برخلاف تراکتور، سپاهان لیگ را خوب شروع کرد و توانست در اصفهان با 2 گل، گل‌گهر را از پیش رو بردارد. محمدرضا حسینی و محمد کریمی گلزنان سپاهان در این دیدار بودند.

 

شهرخودرو نیز موفق شد در مشهد روز گذشته، ذوب آهن را از پیش رو بردارد و جایگاه خود را در میان مدعیان کسب سهمیه حفظ کند. سعید صادقی با دبلی که دیشب در ورزشگاه امام رضا(ع) کرد، مشهدی‌ها را 38 امتیازی کرد و به رده چهارم رساند.

 

فولاد و جواد نکونام هم به دومین برد متوالی خود در اهواز دست یافتند. قرمزهای خوزستان امشب ماشین‌سازی را با گل‌های فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا شکست دادند تا به رتبه سوم جدول برسند.

 

با نتایج هفته 22 لیگ برتر، در انتهای جدول پیکان 15 امتیازی باقی ماند تا گزینه اول سقوط باقی بماند. پس از پیکان شاهین بوشهر 17 و گل گهر 19 امتیازی حضور دارند.

 

جدول رقابت‌های لیگ برتر

 

نتایج هفته 22 لیگ فوتبال + جدول لیگ برتر| یکه‌تازی پرسپولیس  و صعود چشمگیر فولاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->