ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

کارگزاری آگاه برای جبران خسارت مشتریان چه می‌کند؟

  • کد خبر: ۳۲۳۴۳
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
  • ۲۶
کارگزاری آگاه برای جبران خسارت مشتریان چه می‌کند؟
مدیرعامل کارگزاری آگاه در مورد جبران خسارت مشتریان در اختلال سیستم معاملات کارگزاری گفت: برای جبران خسارت مشتریان در سه سطح مختلف اقدام می‌کنیم.

 به گزارش شهرآرانیوز، در پی ایجاد اختلال در سامانه معاملات کارگزاری آگاه که در روز چهارشنبه ۴ تیرماه هم‌زمان با عرضه اولیه سرمایه‌گذاری پویا روی داد، تعدادی از مخاطبان این کارگزاری شکایتهای زیادی در خصوص «قطعی کارگزاری آگاه و نیز موضوع «خسارت مشتریان داشتند و خواستار پیگیری شدند.

 

محمدرضا سرافراز یزدی، مدیرعامل کارگزاری آگاه گفت: برخی مشتریان شما می‌گویند سامانه معاملات آنلاین کارگزاری در ساعات معامله دچار اختلال است و بعد از بسته شدن بازار به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد که وی گفت، همان‌طور که قبلاً نیز گفته بودم از روز شنبه و یکشنبه سرویس سامانه‌های آنلاین معاملات کارگزاری در دسترس قرار گرفته و به مشتریان خدمات ارائه می‌کند، البته دیروز یکشنبه نسبت به روز شنبه سامانه بهتر شد و امروز دوشنبه وضع سامانه به حالت پایدار برگشت و حجم ورود مشتریان و انجام معاملات مشتری به اندازه هفته قبل برگشته و مسأله مهمی نداشتیم.

 

وی این را هم گفت: البته امروز یکسری مشکلات ریزی وجود داشت که درصدد رفع آن هستیم و امروز دوشنبه نسبت به روز دوشنبه هفته قبل تقریبا معاملات بازار در کارگزاری آگاه تفاوتی پیدا نکرده است، یعنی شرایط مشابه هفته قبل شده و تقریبا سیستم و سامانه معاملات پایدار شده است و مشکلات ریز را هم به مرور رفع می‌کنیم.


جبران خسارت مشتریان کارگزاری آگاه در سه سطح انجام می‌شود

 

مدیرعامل کارگزاری آگاه در مورد اینکه تعداد زیادی از مشتریان در مورد جبران خسارت وارد شده به آن‌ها مطالبی عنوان کردند گفت: جبران خسارت مشتریان در سه سطح انجام می‌شود سطح اول، مشتریانی که روز چهارشنبه ۴ تیر ماه می‌خواستند سهام عرضه اولیه سرمایه‌گذاری پویا را بخرند، اما به دلیل قطع سامانه معاملات نتوانستند انجام دهند، به آن‌ها گفته‌ایم در سایت باشگاه مشتریان آگاه به نشانی پویا آگاه مراجعه و ثبت‌نام کنند و ما به اندازه ۳۰ درصد ارزش اولیه را به حساب مشتریان خود در باشگاه مشتریان واریز می‌کنیم که می‌توانند یا پول خود را بردارند یا اعتبار بگیرند واین رقم حدود ۳۰ هزار تومان است که می‌توانند بسته اعتباری تا ۲ میلیون تومانی برای خود خریداری کنند و یا پول نقد خود را بردارند و ما الان منتظر هستیم مشتریان آگاه در باشگاه ثبت‌نام کنند و اطلاعات خود را ثبت کنند تا جبران کنیم.

 

سرافراز یزدی همچنین گفت:‌در مورد بقیه مشتریان که می‌خواستند سهام دیگری غیر از «وپویا» خریداری کنند، اما به خاطر سامانه با مشکل مواجه شدند به مدت یکماه سه سطح به اعضای باشگاه مشتریان خود ارتقاء می‌دهیم و به مدت یک ماه این تخفیف را برای آن‌ها قائل می‌شویم.

 

وی در توضیح بیشتر گفت: ما در باشگاه مشتریان خود برای اعضاء ۱۰ سطح داریم که به عنوان مثال برای مشتریان خود تا ۱۸ درصد از کارمزد کارگزاری تخفیف قائل بودیم، اما اکنون به مدت یک ماه این تخفیف را به ۲۵ درصد افزایش داده‌ایم، یعنی مشتریان ما تا یک ماه از ۲۵ درصد تخفیف کارمزد کارگزاری برخوردار می‌شوند.

 

وی گفت: برای مشتریان سطوح بالاتر یعنی بین سطح ۸ تا ۱۰ یک پیشنهاد ویژه‌ای در نظر می‌گیریم که با آن مشتریان نیز تماس می‌گیریم و این پیشنهاد را به آن‌ها اعلام می‌کنیم.

 

مشکلات سامانه معاملاتی را به مرور رفع می‌کنیم

 

وی همچنین در مورد اینکه آیا سامانه‌های معاملات شما بعد از اتفاقات ایجاد شده ارتقاء پیدا کردند گفت: سامانه معاملات دارای استاندارد‌های فنی است که الان تقریباً به شرایط قبلا از حادثه غیرمترقبه رسیده‌ایم و مشکلات جزئی که وجود دارد کم کم رفع می‌کنیم و روز به روز سامانه معاملات ما بهتر می‌شود الان به نظرم از لحاظ فنی به شرایط پایدار رسیده‌ایم و روندی که تعهد کرده بودیم، را ارتقاء داده‌ایم.

 

وی همچنین در مورد اینکه عده‌ای شایعه کرده بودند فلانی فرار کرده است گفت: اگر ۲۴ ساعته پای سیستم نبودیم و الان آن را ارتقاء نمی‌دادیم، امروز به شرایط پایدار نمی‌رسیدیم البته عده‌ای ممکن است با شایعات در صدد شایعات و جذب فالوور هستند یا عده‌ای رقیب این کار‌ها را می‌کنند.

 

مدیرعامل کارگزاری آگاه در مورد ارتقاء مرکز تماس کارگزاری آگاه گفت: واحد پاسخگویی به مشتریان ما که تماس‌ها از سراسر به آن وصل می‌شود مرتب پاسخ می‌دهند و به همه خواسته‌های مشتریان از طریق تلفن، ایمیل یا روی سامانه آنلاین از طریق پیکت که مشکلات سامانه را اعلام می‌کنند و هر مشکلی که است کارشناسان به آن پاسخ می‌دهند و رفع می‌کنند، به گونه‌ای که ظرفیت پاسخگویی را برای مشتریان دو برابر افزایش دادیم تا کسی پشت خط نماند.

 

سرافراز یزدی این را هم گفت:‌امروز حدود ۲۰ هزار تماس داشتیم که قبل از بسته شدن بازار در ساعت ۱۲ پاسخ داده شد و، چون امروز سیستم معاملات بهتر شد تعداد تماس‌ها هم کمتر شده روز یکشنبه حدود ۳۰ هزار تماس را پاسخ دادیم، در حالی که روز‌های عادی بین ۱۰ تا ۱۲ یا حداکثر ۱۵ هزار تماس در روز داشتیم که پاسخ می‌دادیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
کارگزاری آگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
19
کارگزاری آگاه هنوز خرابه وهنوز داره خسارت میزنه مثله س.. دروغ میگن فقط باید به پلیس و قوه قضائیه از آگاه شکایت کرد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
1
18
من همین امروز 3 شنبه بازم کلی ضرر کردم با کارگزاری آگاه گل بگیرید درکارگزاریتون امروز سهم فولاد فروختم سهمی کم نشد ازپرتفوی وپولی هم بحسابم نیومد ولی تآیید شد که سهم فروخته شدبعدازیکساعت ونیم که سهم ازحسابم کم نشد مجدد سهم فولاد فروختم هر دومرتبه سهم ازحسابم کم شد کی میخواد جبران کنه این همه ضرر وزیان درضمن به شعور ملت توهین نکنید با این 30 تومن
که پیشنهاد دادید
30تومن پولتون هم نگه دارید برای خودتون حداقل زیرساخت‌ها وسیستمها رو بروز کنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
با سلام این کارگذاری آگاه دزد و کلاهبردار هفته پبش من پویا خریدم ولی ب خاطر اختلال نتونستم خرید کنم امروزم من سهم خودما فروختم دوبار ثبت سفارش کرد و همه بورس من فروخته شد من شنبه کارگذاری ما عوض میکنم اصلا تلفن نمیگیره ک ج بدن دروغ میگه آگاه اکسپرس واقعا مثل آتاری کارمیکنه خدا لعنتش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
خدا صبرمون بده .
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
16
با سلام
جناب حدود دو ماه هست که شاید بالای 200 بار تماس گرفتم ولی حتی تلفنهای شما بوق هم نمی خورند. تیکتهاتون رو به هیچ عنوان پاسخ نمیدین، ایمیل هم فقط یکبار از طرف شما نام کاربری و رمزم ارسال شده است. لطفا دروغ نگویید شما به هیچ عنوان پاسخگو نیستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
8
مسخره بازی دراوردن امروز اگاه کارنمکنه چیکار میکنیدیکهفته شد
کارگزاری آگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
6
سلام به مدیرش بگید کم ذروع بگو. ما به کن فیکون شدن کارگزاریتون میگید مشکلات ریز. اینکه صفحه ما قبل از 9 و بعد از 12 درست کار میکنه و اگر هم در این لالوها جایی باز میشه سفارش در حال ارسال هست تا ابد، نه ویرایشی میاد نه چیزی ،قیمت سفارشت رو باید حدسی بزاری بره آیا بشینه آیا خیر.ماشین حساب باکس خرید عمل نمیکنه باید در اون سرعت بالا و پایین شدنها البته اگر خدای نکرده نشون داد، خودت حساب کنی چند تا بخری ، ، سفارشت رو و اینکه خریذه یا خیر باید نصف شب ببینی، مشکلات خرد هستن. فقط بلده گرون بخره منفی بفروشه. تنها پایداریش و کار دقیقش کم کردن کارمزده
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
10
امروز ۴ شنبه ۱۱ . ۴ همچنان آگاه در ساعات معاملات قطع و به هیچ وجه ثبت سفارش یا فروش انجام نمیده. واقعا خسته کننده شده.
ناشناس
United States of America
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
1
6
یکم خجالت بکشین این همه دروغ میگین یه هفته میشه کاگزاریتون کار نمیکنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
5
آگاه خیلی ناآگاهانه داره دروغ میگه
من که میرم کارگزاری مفید
ولی دروغ های آگاه رو‌کسی فراموش نمیکنه
مم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
آنا داره اگاهانه دورغ میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
6
با سلام و خسته نباشید
بنده از اردیبهشت ماه به هر مشکلی در مورد کارگزاری آگاه برخوردم ساعت ها پای تلفن نشستم ولی کسی پاسخگو نبود. من یه پیشنهادی به مدیریت محترم این کارگزاری دارم. خودشون یک بار به خود کارگزاری از تلفن همراه خودشون تماس بگیرن. ببینن صبح تا عصر موفق می شن تماس بگیرن. یک بار بنده نفر هفتادم بودم و یک ساعت منتظر پاسخ گویی بودم اخرش بعد از شصت دقیقه خود مخابرات تماس من رو قطع کردند!!!!!
کارگزاری آگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
6
از گزارشگر محترمتون خواهشمندم زمانی که با مدیران کارگزاری آگاه مصاحبه می کنن ازشون یک درخواستی بکنن که همون لحظه با کارگزاری آکاه تماس بگیرن.. واقعا این وضعیت غیر قابل تحمله. وقتی که یک کارگزاری این همه ظرفیت کاربر رو نداره نباید کاربر جدید اضافه کنه. نتیجه اش این می شه که کاربران چندین ساله این کارگزاری الان دارن دنبال کارگزاری دیگه می گردن. در مورد جواب دادن ایمیل هم بنده چندین بار ایمیل زدم جز پاسخ اتومات (automatic reply) ایمیل دیگری در راستای مشکل موجود دریافت نکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
با سلام شمااگه راست میگید مثل سایر کارگزاریها عرضه اولیها براهمه خرید کنید ضمنا هیچ سودی برام ولی که توحسابتونه پرداخت نمی کنید
بورسمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
4
واقعن خجالت نمیکشین ۳۹ تومن غرامت بخوره تو سرتون اف بر شما بهترین راه تغییر کارگزاری و شکایت به قوه قضائیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مگر دادند
؟
39 هزار تومان هنوز ندادند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
4
کارگزاری آگاه بعد از دو هفته هنوز نتونسته مشکلشو رفع کنه
امین
United States of America
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
1
2
کارگزاری الان دو هفته هست که از طریق کارگزاری اگاه هیچ گونه جبران خسارتی انجام نشده
امین
United States of America
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
2
کارگزاری الان دو هفته هست که از طریق کارگزاری اگاه هیچ گونه جبران خسارتی انجام نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
الان بیشتر از یک هفته هست ک سهام ایران خودرو ممنوع و متوفق شده است تکلیف ما چ میشه اگه کسی میدونه لطف کنه بگه ممنون میشم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
دوستانیکه دارای سهم از نماد ومعادن هستند مواظب باشند که این نماد نزدیک هفته متوقف است اما در سبد سهام میزان سود آن از مثبت به منفی تغییر کرده است .لطفا مسئولین آگاه نه بی آگاه رسیدگی نمایند .
ذکریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
1
کثیف ترین و دزد ترین کارگزاری فقط آگاه
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
1
كارگزاري آگاه . نشون داده نه تنها آگاه نيست و كاملا خنگه بلكه مزخرفترين كارگزاري هم هست.
خجالت بكشيد و با سرمايه مردم بازي نكنيد.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
هنوز همچنان آگاه دچار مشکل است!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
واقعا که این کارگزاری اگاه نااگاهه الکی میگن پول فروش سهامو دوسه روزه میدیم الان بیست روزه خبری نشد از سی درصد سهام دوم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
چرا همش منفی من که خسته شدم به چه امیدی بیاییم بورس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->