استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها
پشت‌پرده قهر فرهاد مجیدی با بازیکنان در فضای مجازی

صدای پای قلعه‌نویی!

  • کد خبر: ۳۲۴۵۴
  • ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
  • ۱
صدای پای قلعه‌نویی!
علی‌بنی شیخ‌الاسلامی/ شهرآرانیوز - فرهاد مجیدی بعد از تساوی دربرابر سایپا همه شاگردانش را آنفالو کرد. البته خیلی‌ها می‌گویند فرهاد مجیدی ۴۸ ساعت قبل از بازی با سایپا این کار را کرده بود. سؤال اینجاست اگر فرهاد مجیدی ۴۸ ساعت پیش از بازی با سایپا این کار را کرده بود، چرا خبر آن منتشر نشد! به نظر می‌رسد سرمربی استقلال از فرط عصبانیت به خاطر دوامتیازی که در بازی با سایپا از دست رفت این کار را انجام داد. به‌ویژه که تیمش بعد از شکست دربرابر فولاد در یک بازی پرحاشیه و پربحث به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت. بعد از بازی، اما ۲ اتفاق مهم رخ داد. نخست اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال از تماشاگران تیم عذرخواهی کرد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: «فقط می‌تونم بگم از شما پوزش می‌خوام که دلتون شاد نشد، اما تلاشم دوبرابر خواهد شد» و، اما اتفاق دوم، کمپینی در فضای مجازی به راه افتاد که مقدمات بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال مهیا شود. امیر قلعه‌نویی به این اتفاق واکنش صریح نشان داد و گفت: من درحال‌حاضر تمام تمرکزم روی سپاهان و بازی‌های باقی‌مانده است و می‌خواهیم با بهترین شرایط ممکن در ۳ جبهه‌ای که می‌جنگیم، کار را به پایان برسانیم. من پیشنهاد تیم ملی را رد کردم، چراکه می‌خواستم کارم را در سپاهان به پایان برسانم.

قلعه‌نویی با سپاهان قرارداد ندارد

طبیعی بود امیر قلعه‌نویی به پیشنهاد تیم ملی «نه» بگوید، چراکه این پیشنهاد در میانه‌های راه به امیر قلعه‌نویی شده بود و این مربی با سپاهان قرارداد داشت و به‌نوعی می‌توان گفت باشگاه سپاهان با حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی مخالفت کرده بود. این نکته‌ای است که سرمربی تیم سپاهان نیز بدان اشاره کرد؛ اما حضور امیر قلعه‌نویی در تیم استقلال در فصل آینده محتمل است. به‌این‌خاطر که قرارداد امیر قلعه‌نویی با سپاهان تا پایان فصل جاری است و باشگاه سپاهان هنوز قرارداد این مربی را تمدید نکرده است. بعد از اینکه امیر قلعه‌نویی حاضر نشد سپاهان را در بازی با پرسپولیس به میدان بفرستد، گفته شد اعضای هیئت‌مدیره سپاهان از این تصمیم ناراحت شدند و به‌همین‌بهانه تصمیم گرفتند پیشنهاد جدیدی به امیر قلعه‌نویی برای تمدید قرارداد او ارائه ندهند. ازسویی بعد از این اتفاق، مدیرعامل باشگاه سپاهان هم محترمانه از سمت خود استعفا کرد. با اینکه امیر قلعه‌نویی به‌صراحت گفته است به سپاهان فکر می‌کند، اما ازآنجاکه قرارداد او روبه‌پایان است و فعلا هم پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده، طبیعی است در صورت دریافت پیشنهاد از باشگاه استقلال با آبی‌ها پای میز مذاکره بنشیند. البته که حضور امیر قلعه‌نویی در جمع آبی‌ها به عملکرد فرهاد مجیدی در بازی‌های آینده هم بستگی دارد. او باید استقلال را قهرمان جام حذفی کند و ازسویی در لیگ برتر هم خوب نتیجه بگیرد. در صورت عدم کسب سهمیه طبیعی است باشگاه استقلال تمایلی برای ادامه همکاری با این مربی جوان از خود نشان ندهد. این درحالی است که قرارداد باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی برای یک‌فصل‌ونیم است.


خبر تأییدنشده‌ای وجود دارد که فرهاد بعد از بازی با سایپا می‌خواسته از سمت خود استعفا کند که باشگاه به او گفته است با این استعفا موافقت نخواهد کرد و باید بماند و با قدرت به کار خود ادامه دهد. پیامی که احمد سعادتمند منتشر کرده، در همین راستاست. اینکه بعد از بازی با سایپا تلاش خود را دوچندان خواهد کرد. این پیام برای فرهاد مجیدی و شاگردانش بود. به این‌خاطر که احمد سعادتمند نه تیم را هدایت می‌کند و نه بازیکن تیم است و برای تغییر نتیجه از دست او کاری برنمی‌آید و اگر قرار به تغییروضعیت باشد، فرهاد مجیدی و تیمش باید دوچندان تلاش کنند. به نظر می‌رسد خبر استعفای فرهاد مجیدی خیلی دور از واقعیت نباشد؛ به‌این‌خاطر که در همین ۲ هفته، شاهد رفتار‌هایی احساسی از فرهاد بوده‌ایم. او بعد از اخراج علی کریمی در بازی با فولاد با داور وارد بحث شده و اخراج شد و در بازی با سایپا هم همه شاگردانش را آنفالو کرد. استقلال در ابتدای فصل هم با استراماچونی دچار چالش شده بود، اما هیچ‌یک از این رفتار‌ها از سرمربی ایتالیایی سر نزد. او ایستاد و تیمش را بهتر کرد و طبیعتا فرهاد هم برای تغییروضعیت تیم، باید آبی‌ها را بهتر تمرین دهد و ازسویی خودش هم بهتر رفتار کند! مجیدی اگرچه آزمون و خطا را در استقلال پشت‌سر می‌گذارد و نیاز به فرصت دارد که خود را پیدا کند، اما به‌طور‌حتم باید در آرامش به‌سمت نتیجه‌گیری حرکت کند. با چالش‌هایی که او ایجاد می‌کند، ازجمله درگیری با داور و آنفالوکردن شاگردانش، تغییروضعیت خیلی سخت می‌شود. به‌هر‌صورت امیر قلعه‌نویی بعد از ناکامی در بازگشت به اردوی تیم ملی، آماده حضور دوباره در استقلال است. او مربی‌ای از جنس آبی است و هر که جای او باشد، استقلال را به سپاهان ترجیح می‌دهد. البته این درصورتی خواهد بود که استقلال به او پیشنهاد بدهد. درغیر‌این‌صورت امیر قلعه‌نویی با کار در تیم سپاهان راحت است.

ضرب‌الاجل به فرهاد مجیدی تکذیب شد


سعید رمضانی، و احمد سعادتمند، ضرب‌الاجل به فرهاد مجیدی را رد کردند. سعید رمضانی دراین‌باره می‌گوید: مسائلی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، به‌هیچ‌عنوان قابل استناد نیست و نباید درباره‌اش حرف بزنیم. احمد سعادتمند هم اذعان کرد باشگاه حامی فرهاد مجیدی است و به‌خاطر امتیازات ازدست‌رفته برنامه‌ای ندارد که مربی‌اش را تحت‌فشار قرار دهد. این‌ها بدین‌معنی است که فرهاد در هفته‌های آینده هم می‌تواند سرمربی استقلال باشد، اما عملکردی که در هفته‌های پایانی از خود به‌جای می‌گذارد، در سرنوشتش در فصل آینده دخیل است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
0
این اخبار سراسر کذب حاکی از خاطرات تلخی است که فرهاد مجیدی برای شما پرسپولیسی ها گذاشته بس کنید دست از سر استقلال و استقلالی ها بردارید..
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->