رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

سخن‌گوی دولت: پیگیر روند امداد و نجات کلینیک سینا اطهر هستیم | علت وقوع حادثه در دست بررسی است

  • کد خبر: ۳۲۵۰۳
  • ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
سخن‌گوی دولت: پیگیر روند امداد و نجات کلینیک سینا اطهر هستیم | علت وقوع حادثه در دست بررسی است
سخن‌گوی دولت با تسلیت جان‌باختن تعدادی از هموطنان در انفجار کلینیک سینا اطهر از بررسی درباره علت وقوع حادثه خبر داد و گفت: درباره علت و ابعاد انفجار اطلاع‌رسانی خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، علی ربیعی با تأکید بر رسیدگی کامل و درمان مصدومان این انفجار گفت: عوامل امداد و نجات و درمان اعم از آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر از دقایق اولیه به‌سرعت مشغول نجات حادثه‌دیدگان و جلوگیری از گسترش ابعاد حادثه شدند.
 

او افزود: از دقایق اولیه انتشار خبر انفجار و با مشخص شدن ابعاد حادثه، اعضای دولت پیگیر روند امدادرسانی بودند و مدیران ارشد وزارت بهداشت، استانداری و شهرداری تهران و دیگر عوامل امدادی و انتظامی سریعاً در محل حادثه حضور پیدا کردند و حسب وظیفه در روند امدادرسانی نظارت داشتند.
 

سخن‌گوی دولت تأکید کرد: شناسایی علت وقوع این حادثه دردناک در دست بررسی است و مراکز درمانی نزدیک محل حادثه برای هر نوع ارائه خدمات به مصدومان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند و به درمان مصدومان مشغول هستند. کماکان پیگیر روند امداد و نجات هستیم و همه عوامل در تلاش هستند تا از تلفات بیشتر جلوگیری کنند.
 

ربیعی همچنین برای درگذشتگان این حادثه، رحمت و غفران الهی و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت داشت.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->