علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها
تولیت آستان قدس رضوی:

۷۰ درصد زائران حرم مطهر رضوی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند | تابع نظر ستاد ملی کرونا هستیم

  • کد خبر: ۳۲۵۸۷
  • ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
۷۰ درصد زائران حرم مطهر رضوی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند | تابع نظر ستاد ملی کرونا هستیم
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بر اساس مشاهدات میدانی 70 درصد مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را در حرم مطهر رعایت می‌کنند.

امیرعلی قاسمی مقدم/به گزارششهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والملسمین احمد مروی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما اظهار کرد: بر اساس تکلیف شرعی محدودیت در ورود زائران به حرم مطهر رضوی را قائل شدیم، هرچند برای ما این کار بسیار سخت بود.
وی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، اکنون رواق‌های مسقف حرم مطهر بسته است و فقط صحن‌ها باز است. بر اساس مشاهدات میدانی 70 درصد مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را در حرم مطهر رعایت می‌کنند.
تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: به‌تازگی معاون کل وزیر بهداشت به حرم مطهر مشرف شد و از نزدیک شاهد تدابیر بهداشتی در صحن‌های حرم مطهر رضوی بود و ابراز رضایت کرد. با این حال اگر ستاد کرونا اعلام کند که باز هم این شرایط مناسب نیست، ما تابع خواهیم بود.
وی ادامه داد: هرسال در ایام عید نوروز میلیون‌ها زائر به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شدند، اما امسال در صحن‌های حرم هیچ‌کس نبود و این شرایط برای ما بسیار دشوار بود. با این حال از این فرصت استفاده کردیم تا تعمیرات لازم در صحن و سرای حرم مطهر انجام شود.
مروی خاطرنشان کرد: در 80 روز گذشته افرادمان حدود 380 هزار ساعت برای بازسازی و تعمیرات صحن‌های حرم مطهر امام رضا(ع) کار کردند و اقدامات لازم در این زمینه همچنان ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->