واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

مستندی از زندگی خصوصی و غم‌انگیز سیروس گرجستانی | ویدئوی کامل

  • کد خبر: ۳۲۶۲۹
  • ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
  • ۴
مستندی از زندگی خصوصی و غم‌انگیز سیروس گرجستانی | ویدئوی کامل
مجموعه مستند «رخ» در قسمتی به زندگی سیروس گرجستانی پرداخته است. در این اثر که برای اولین‌بار زندگی این هنرمند را نمایش می‌دهد، گرجستانی با افسوس گفته بود: «همه بازیگرها دوست دارن کار خوب انجام بدن. عجیبه که دیگه امروزه برای من کار خوب نیست.»

شهرآرانیوز؛ مجموعه‌مستندهای «رخ» که پرتره‌ای از سینماگران و گفت‌وگو با آن‌هاست، در نوروز ۹۹ پخش شد. هر قسمت از این مجموعه به یک سینماگر اختصاص داشت و هنرمندانی همچون کیومرث پوراحمد، علیرضا داودنژاد، سیروس الوند، حسن فتحی، مسعود جعفری جوزانی، همایون اسعدیان، بهروز افخمی، جمال شورجه، محمدحسین لطیفی، امین تارخ، ثریا قاسمی، کامبوزیا پرتوی، ابوالحسن داودی، داریوش فرهنگ، افسانه بایگان، مسعود کرامتی، روح‌اله حجازی، بیژن میرباقری، محمدعلی باشه‌آهنگر و سیدضیاءالدین دری در آن حضور داشتند.


اینجا ببینید: مراسم تشییع و خاکسپاری سیروس گرجستانی + تصاویر


قسمت سیروس گرجستانی به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی و کارگردانی سیاوش گرجستانی ساخته شده است. این قسمت به زندگی مرحوم سیروس گرجستانی می‌پردازد.
 
 مستند رخ (پرتره هنرمندان): «گیله مرد»/ سیروس گرجستانی 
 
تعداد بازدید : 12239
 
 
 
در این اثر که برای اولین بار به زندگی این هنرمند پرداخته، گرجستانی گفته است: «همه بازیگرها دوست دارن کار خوب انجام بدن. عجیبه که دیگه امروزه برای من کار خوب نیست.»
 
 
علی اکبر محمودزاده گرجستانی با نام هنری سیروس گرجستانی (زاده ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ در بندر انزلی/ درگذشته ۱۲ تیر ۱۳۹۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی بود. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر است.


گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۹ و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۶ شروع کرد و پس از آن به استخدام وزارت فرهنگ و هنر سابق و ارشاد کنونی درآمد. پس از انقلاب، فعالیت سینمایی او با فیلم «فریاد مجاهد» به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۸ آغاز شد. پیش از انقلاب، او در دو فیلم سینمایی با نام‌های «بیست سال انتظار» (۱۳۴۵) و «مأمور دو جانبه» (۱۳۴۵) بازی کرده بود. وی همچنین در عرصه ورزش نیز فعال بوده و به مدت ۱۰ الی ۱۲ سال بازیکن تیم فوتبال شاهین بوده ‌است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ثمیندایش بیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
12
خدایش بیامرزد، روحش شاد
ارکیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
5
روحش شاد
در آرامش ابدی باشد
خاتون
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
5
روحت شاد بزرگ مرد که به زندگی خیلی از ما رنگ و رو میدادی یادت هیچوت از ذهنمون دور نمیشه واقعا حیف بودی حیففف-ما خوزستانیا خیلی بهتون علاقمند بودیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
6
کسی که یک عمر شادی رو به خونه های مردم میاورد حتما بهشت جایگاه ایشون خواهد بود.خدا به خانواده این عزیز صبر بده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->