آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
سرخط خبرها
سخنگوی وزارت بهداشت:

کرونا هیچ داروی خاصی ندارد؛ مردم به کمک کادر درمان بیایند

  • کد خبر: ۳۲۶۳۶
  • ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کرونا هیچ داروی خاصی ندارد؛ مردم به کمک کادر درمان بیایند
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه بیماری کووید-۱۹ هیچ واکسن و داروی خاصی ندارد و تنها راه مقابله با آن، پیشگیری است، تاکید کرد: مردم باید به کمک کادر بهداشت و درمان بیایند و همانند اسفند و فروردین، موضوع کرونا را جدی بگیرند.
به گزارش شهرآرانیوز، سیما سادات لاری اظهار داشت: تقریبا از ۱۰ روز پیش تاکنون شیب ملایم افزایش ابتلا و بستری به ویروس کرونا به تدریج در استان زنجان بیشتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌های دولتی و بخش خصوصی برای درمان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ حداکثر استفاده می‌شود، گفت: مشکلاتی در زمینه نیروی انسانی در این استان وجود دارد که از همه بهیاران، پرستاران و نیرو‌های سیستم بهداشت کمک گرفته شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت از مذاکره با معاونت توسعه و معاونت درمان وزارت بهداشت درباره جذب نیروی انسانی و تکمیل تجهیزات در استان زنجان خبر داد و گفت: امیدوارم مشکل کمبود کادر درمانی در این استان هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی در ادامه به مردم استان زنجان درباره رعایت موارد بهداشتی توصیه کرد و گفت: به مردم توصیه می‌کنم که بهداشت فردی و اجتماعی، شست‌وشوی مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند. بیماری کووید-۱۹ هیچ واکسن و داروی خاصی ندارد و تنها راه مقابله با آن، پیشگیری است. این تنها راه شناخته شده و تایید شده در جهان محسوب می‌شود که با رعایت این موارد می‌توان از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کرد.

لاری گفت: مردم باید به کمک کادر بهداشت و درمان کشور بیایند و همانند اسفند و فروردین، موضوع کرونا را جدی بگیرند چرا که در غیر این صورت، با مشکلات فراوانی مواجه می‌شویم و ممکن است جان عزیزان‌مان در خطر بیفتد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مقابله با کرونا راهی به جز همراهی و همکاری و مراقبت از خود و خانواده‌مان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ندارد، تصریح کرد: عدم برگزاری مراسم عزا و عروسی و همچنین لغو سفر‌های غیرضروری باید در دستور کار مردم قرار گیرد.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->