پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟ «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی پیدا کردن همسر مناسب، مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده است سد‌های خراسان‌رضوی فقط ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود آب هویج را با این گیاه ترکیب کنید خاصیتش چند برابر می‌شود  بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۵ درصد افزایش حقوق هم نمی‌توانند زندگی کنند جایگزین‌های مفید و جادویی شکر | با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید پنج راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد | اگر سابقه ابتلا به آلرژی‌های بهاری را دارید، این مطلب را بخوانید آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین آمار جهانی کرونا | کرونا به مرز ۱۱ میلیون نفر رسید

  • کد خبر: ۳۲۷۱۹
  • ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
آخرین آمار جهانی کرونا | کرونا به مرز ۱۱ میلیون نفر رسید
تازه‌ترین آمارها حاکی از آن است که شمار قربانیان کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۵۲۴ هزار و ۱۷۶ نفر رسیده و ابتلای ۱۰ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۷۲ نفر به این بیماری نیز تأیید شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان قربانی می‌گیرد.

همچنین بنابر تازه‌ترین آمارها تاکنون شش میلیون و ۱۵۰ هزار و ۶۰۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

از سوی دیگر بنا بر داده‌های دانشگاه جانز هاپکینز، شمار موارد روزانه ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده رکورد شکسته است. در همین حال برخی منتقدان نگران آن هستند که دولت آمریکا به فکر برگزاری جشنی بزرگ به مناسبت روز استقلال این کشور است.

شمار موارد روزانه ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به رکوردی جدید رسیده است. طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز در ایالت مریلند، در شبانه‌روز گذشته ۵۲ هزار و ۸۹۸ مبتلا در آمریکا شناسایی شده که از نظر تعداد از زمان شروع آلودگی به این ویروس در این کشور سابقه نداشته است.

آمریکا همچنان با فاصله زیاد از برزیل در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را در دنیا به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر برزیل و روسیه به لحاظ تعداد مبتلایان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلدُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا لحظه انتشار این خبر به ترتیب به شرح زیر است:

۱. ایالات متحده دو میلیون و ۸۳۷ هزار و ۱۸۹ مبتلا، ۱۳۱ هزار و ۴۸۵ قربانی

۲. برزیل یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۳۵۳ مبتلا، ۶۱ هزار و ۹۹۰ قربانی

۳. روسیه ۶۶۱ هزار و ۱۶۵ مبتلا، ۹۶۸۳ قربانی

۴. هند ۶۲۷ هزار و ۱۶۸ مبتلا، ۱۸ هزار و ۲۲۵ قربانی

۵. اسپانیا ۲۹۷ هزار و ۱۸۳ مبتلا، ۲۸ هزار و ۳۶۸ قربانی

۶. پرو ۲۹۲ هزار و ۰۰۴ مبتلا، ۱۰ هزار و ۴۵ قربانی

۷. شیلی ۲۸۴ هزار و ۵۴۱ مبتلا، ۵۹۲۰ قربانی

۸. انگلیس ۲۸۳ هزار و ۷۵۷ مبتلا، ۴۳ هزار ۹۹۵ قربانی

۹. ایتالیا ۲۴۰ هزار و ۹۶۱ مبتلا، ۳۴ هزار و ۸۱۸ قربانی

۱۰. مکزیک ۲۳۸ هزار و ۵۱۱ مبتلا، ۲۹ هزار و ۱۸۹ قربانی

جدول آماری ورلدُمتر نشان می‌دهد که تعدادی از کشورهای آمریکای جنوبی از جمله شیلی و پرو در حال سبقت گرفتن از سایر کشورهای جهان به لحاظ تعداد مبتلایان هستند هرچند هنوز سایر کشورها، فاصله زیادی از ایالات متحده دارند.

در عین حال آمریکا و برزیل در حال حاضر رکورددار شمار قربانیان کووید ۱۹ در جهان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->