نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ترکیب پرسپولیس تهران مقابل شاهین بوشهر + ویدئو حواشی

  • کد خبر: ۳۲۹۲۲
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
ترکیب پرسپولیس تهران مقابل شاهین بوشهر + ویدئو حواشی
ترکیب تیم پرسپولیس در برابر شاهین اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی در غیاب پنج بازیکن اصلی تیمش، پا به استادیوم آزادی گذاشته تا بعد از پیروزی برابر پیکان در هفته گذشته، اینبار برابر شاهین بوشهر قرار گیرد.

 

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد نادری، امید عالیشاه و وحید امیری پنج بازیکن غایب پرسپولیس برای این بازی هستند و بر این اساس یحیی با تغییراتی در ترکیب اصلی، شاگردانش را مهیای این جدال برابر یکی دیگر از قعرنشینان این فصل کرده است.

بوژیدار رادوشوویچ بعد از ماه‌ها فرصت این را به دست آورده که بار دیگر به ترکیب اصلی برسد. دروازه بان کروات سرخپوشان که علیرغم فرصت‌های کمی که داشته، آمار مناسبی از حیث بسته نگه داشتن دروازه از آن خود کرده، امیدوار است برابر شاهین بوشهر آن را ارتقا بخشد.


در خط دفاعی نیز سرخپوشان با یک تغییر نسبت به دیدار قبلی پا به آزادی گذاشته‌اند و اینبار محسن ربیع خواه با حضور در سمت چپ جانشین محمد نادری شده است. شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی شیری نیز سه بازیکن دیگر این پست محسوب می‌شوند.


با پایان محرومیت یک جلسه ای مهدی ترابی، او با بازگشت به ترکیب اصلی در کنار کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی و سیامک نعمتی برابر شاهین بوشهر به دنبال موقعیت سازی و گلزنی خواهند بود.


علی علیپور نیز که همچنان رویای خود برای تصاحب آقای گلی را دنبال می کند، امیدوار است از ضعف خط دفاعی شاهین بهره برده و به نتیجه لازم در این بازی دست یابد. در کنار او نیز مهدی عبدی بعد از درخشش در بازی قبلی بار دیگر از غیبت وحید امیری سود برده و به دنبال این است نشان دهد همانند دربی رفت، نمایشی که مقابل پیکان ارائه داده یک جرقه نبوده است.

 

همچنین پرسپولیسی‌ها در اقدامی جالب ماکت هواداران خود را روی سکوهای آزادی قرار دادند تا بازیکنان پرسپولیس در جریان مسابقه احساس تنهایی نکنند!

 

ویدئو ماکت هواداران پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه

 

تعداد بازدید : 2309
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->