حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

شهرخودرو خراسان در برابر گل‌گهر سیرجان| نبرد سخت شاگردان سرآسیایی در کویر

  • کد خبر: ۳۲۹۷۴
  • ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
شهرخودرو خراسان در برابر گل‌گهر سیرجان| نبرد سخت شاگردان سرآسیایی در کویر
شهرخودرو برای حفظ جایگاه خود در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی نیاز مبرمی به پیروزی مقابل گل گهر دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، امروز در حالی با پنج بازی پیگیری می شود که اخبار ضد و نقیضی از مبتلا شدن تعدادی از بازیکنان به ویروس کرونا مطرح و همین مسئله باعث نگرانی و ترس مدیران باشگاه ها و بازیکنان شده و ممکن است چند بازی هم لغو شود.


اما تیم شهرخودروی خراسان که امروز با تیم گل گهر بازی دارد، در شرایط کنونی با هواپیمای اختصاصی از مشهد راهی سیرجان شد تا بتواند سلامتی بازیکنان خود را حفظ کند. شاگردان مجتبی سرآسیایی هفته قبل در مشهد پیروزی ارزشمندی مقابل ذوب آهن به دست آوردند و حالا با روحیه خوبی به سیرجان سفر کردند.


شهرخودرویی ها هم اکنون با 38 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و به دنبال حداقل امتیازها در هر بازی هستند تا همچون گذشته دوباره سهمیه لیگ آسیا را به دست آورند. این دیدار از ساعت 20:30 امروز در حالی برگزار می شود که تیم گل گهر با حضور مجید جلالی رقیب خطرناکی محسوب می شود.


آن ها اکنون در رده چهاردهم قرار دارند و بازی هفته قبل خود در اصفهان را واگذار کردند که حالا به دنبال این هستند تا بازی در داخل خانه را با برد پشت سر بگذارند. مجید جلالی و شاگردانش خوب می دانند که برای فرار از خطر سقوط، نیاز به امتیازات این بازی دارند.


بازی رفت بین دو تیم هم به نفع شهرخودرو تمام شده بود.از طرفی تیم گل گهر برای بازی حساس امروز چهار بازیکن را در لیست خودش دارد که سابقه بازی در تیم شهرخودرو را هم دارند.


یونس شاکری، بهنام برزای، میلاد کمندانی و عبدا... حسینی چهار بازیکنی هستند که در سال‌های گذشته لباس شهرخودرو را پوشیده اند. در این میان یونس شاکری که در چند مقطع در شهرخودرو بازی کرده از این نظر با تجربه تر از سه بازیکن دیگر است.

 

منبع: اخبار خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->