نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

وریا غفوری ناقل اصلی ویروس کرونا در استقلال

  • کد خبر: ۳۲۹۸۳
  • ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
  • ۲
وریا غفوری ناقل اصلی ویروس کرونا در استقلال
گفته می‌شود وریا نخستین کرونایی استقلالی‌ها در هفته گذشته بوده و با وجود علائم در مصاف با سایپا هم به میدان رفته‌ است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که جواب آزمایش کرونا چند بازیکن استقلال صبح شنبه مثبت اعلام شد و آن‌ها در قرنطینه قرار گرفتند، خبر‌های رسیده از داخل مجموعه استقلال حکایت از آن دارد که این بیماری چندان هم بی‌نشانه نبود و عده‌ای از اطرافیان تیم به شرایط چند نفر از بازیکنان مشکوک شده بودند، ولی هیچ‌کس دستور حاضرنشدنشان در تمرینات گروهی را صادر نکرد!
 
البته شاید در این رابطه نمی‌توان شخص خاصی را هم مقصر دانست، چون در آزمایشات قبلی جواب همه نفرات منفی بود و حتی یک نفر نیز تست مشکوک نداشت!
 
وریا غفوری، کاپیتان آبی‌پوشان، اما قبل از بازی با سایپا در تمرینات بی‌حال بود و حتی گاهی اوقات حالاتی شبیه حالت تهوع نیز داشت، ولی هم‌بازیان او تصور می‌کردند به‌دلیل فشار تمرینات و گرمای هوای اهواز دچار ضعف بدنی شده است به همین علت فکر کسی به سمت کرونا نرفت. البته جواب آزمایش او هم در تست‌های قبلی منفی بود.
 
دیروز اما کاپیتان در خانه خودش قرنطینه شد، در حالی که شنیده می‌شود عامل اصلی انتقال ویروس کرونا به سایر بازیکنان آبی بوده است!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
2
0
عامل اصلی ویروس همین وریا غفوری است همه رو مریض کرد این باید اخراج بشه
نجمه
Canada
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
آقای وریا نمیدونستم که کرونا داره ، تهوع که نشانه کرونا نبوده وگرنه مرد با این بزرگی وسخاوت بی انصافیه قضاوت در موردش ، وریا رو مسئولین مریض کردن که به اجبار باید بازیکنا بازی کنن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->