«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

چرا بازی The Last of Us Part II مورد توجه قرار گرفت؟

  • کد خبر: ۳۲۹۹۶
  • ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
  • ۱
چرا بازی The Last of Us Part II مورد توجه قرار گرفت؟
علیرضا گرانپایه / شهرآرانیوز - پاسخ به این سؤال برای کسانی که این هفته از انتشار نسخه دوم «آخرین بازمانده از ما» به وجد آمده‌اند، اصلا آسان نیست. آن‌ها نمی‌دانند از داستان هیجان‌انگیز نسخه اول بگویند که تو را لحظه‌به‌لحظه با کاراکتر‌های بازی همراه می‌کند یا گیم‌پلی بسیار روان و کم‌ایراد بازی را دلیل اصلی اقبال بیش از اندازه به این بازی بدانند، حتی پای موسیقی کم‌نظیر The Last of Us هم به میان می‌آید، ولی به هرحال هیچ چیزی به اندازه داستان در اقبال بیش از اندازه گیمر‌ها به آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ تأثیر نداشته است.
 
چرا بازی The Last of Us Part II مورد توجه قرار گرفت؟

داستان نسخه اول بازی که سال ۲۰۱۳ برای پلی‌استیشن ۳ به بازار عرضه شد و سپس با ورود ps۴ برای این کنسول هم شخصی‌سازی شد، به دوران آخرالزمانی اشاره دارد که تنها بخش کوچکی از مردم دنیا به ویروسی که توسط قارچ‌های سمی پخش شده است، مبتلا نشده‌اند. شما در قسمت اول بازی که توانسته است بیش از ۲۰۰ جایزه معتبر جهانی کسب کند، کنترل شخصیت جوئل را به‌صورت سوم‌شخص بر عهده می‌گیرید و مسیر پرفرازونشیبی برای رسیدن به انتهای ماجرا در پیش می‌گیرید. (سعی می‌کنیم ابهامات داستان را برای کسانی که علاقه به تجربه بازی دارند، برطرف نکنیم). حالا هم ۷ سال بعد از قسمت اول، نسخه دوم بازی رکورد‌های پیش‌فروش دنیای گیم در سال‌های اخیر را جابه‌جا کرده است. در این نسخه هم گوشه‌به‌گوشه جهان بازی The Last of Us Part II را جزئیات پر کرده‌اند؛ اتاق‌ها و فروشگاه‌هایی که مخاطب قدم به آن‌ها می‌گذارد و پوستر‌ها و چینش وسایلی که به شکل استادانه قصه می‌گویند به محیط‌ها جلوه‌ای باورپذیر می‌بخشند. به همین دلیل شاید تنها یک یا دو بازی نسل هشتم توانایی به چالش کشیدن قدرت گرافیک فنی آن‌ها را داشته باشند. البته خشونت بسیار باورپذیر بازی آن‌قدر روی اعصاب گیمر‌ها راه می‌رود که در روز‌های ابتدایی انتشار بازی، صدای اعتراض بسیاری از علاقه‌مندان به بازی را هم درآورده بود. آن‌هایی که معتقد بودند که درجه‌بندی سنی باید بسیار سفت و سخت‌تر برای این بازی در نظر گرفته شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
بازی عالی بینزیر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->