تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

رهبری حدادی با مصدومیت!

  • کد خبر: ۳۳۰۵۸
  • ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
رهبری حدادی با مصدومیت!
رسانه‌های چین در گزارش بازی تیم‌های بسکتبال نانجینگ و ژینجیانگ، سنتر ایرانی نانجینگ را رهبر این تیم نامیدند و بازی او را ستودند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، رسانه‌های چینی بازی آخر نانجینگ را برابر ژینجیانگ به نبرد جانانه ۸ بازیکن سلحشور مقابل حریف تشبیه کردند و با اشاره به اینکه تیم حدادی نفرین شده! نوشتند: در حالی‌که کادر فنی نانجینگ پیش از این دیدار وانگ روی، سونگ جیانهوا، هی جینگ جا و سان سیائو را به دلیل مصدومیت و بیماری در اختیار نداشت، نام جوزف یانگ گارد راس و فوق ستاره آمریکایی تیمشان را هم از فهرست خارج کردند.

یانگ مقابل شینجیانگ از ناحیه زانو مصدوم شد و تنها ۱۹ امتیاز برای تیمش گرفت. در حالی‌که او برابر لیائونینگ ۶۰ امتیاز گرفته بود. با وجود این یانگ در رختکن اصرار می‌کرد که می‌خواهد بازی کند، ولی کوی وای جون به او اجازه بازی نداد و رهبری تیمش در زمین را به حدادی داد.

سنتر ایرانی در کوارتر نخست برخورد نسبتا شدیدی با یکی از یاران حریف داشت و او هم از میدان بیرون رفت. حدادی، اما وقتی وضع تیمش را دید با مصدومیت و درد فقط چند دقیقه استراحت کرد و به بازی برگشت.

در ادامه این گزارش آمده حدادی خوشبختانه بازیکن مسنی نیست، اما تجربه او به ویژه هنگام دفاع به داد جوان‌های تیم می‌رسد. او برابر ژینجیانگ رهبر نانجینگ در زمین بود.

در کنفرانس پس از این دیدار هم از نقش پررنگ بازیکنان خارجی در نانجینگ گفته شد و اینکه آن‌ها در این بازی تحت هدایت حدادی بازی کردند و این جوانان از حدادی انرژی و انگیزه می‌گیرند.
کوی وای جون در ادامه نشست با تاکید بر غایبان تیمش گفت تیمش مجبور بود روی ریباند‌ها متمرکز شود.
 

نگرانی هواداران


آسیب دیدگی‌های پیاپی بازیکنان نانجینگ باعث نگرانی و ناامیدی هواداران این تیم شده است. با وجود این به نظر می‌رسد یانگ برای همراهی تیمش در بازی چهارشنبه برابر شنزنمارکوپولو مشکلی نداشته باشد. حدادی هم هرچند غیرتمندانه مقابل ژینجیانگ ایستادگی کرد و ۲۴ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۹ پاس گل و ۳ بلاک داشت، اما باید دست به عصا و محتاطانه بازی کند. نانجینگی‌ها هم نمی‌خواهند از نعمت حضور حامد، این سنتر برجسته و بی جانشین خود محروم شوند.
اوضاع حدادی دغدغه علاقه‌مندان بسکتبال ایرانی هم هست و حتی کادر فنی تیم ملی را هم دچار چالش می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->