احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان
سرخط خبرها

رفتن رزم‌حسینی به وزارت صمت بعید است | رزم‌حسینی برای خراسان‌رضوی یک فرصت است

  • کد خبر: ۳۳۱۸۸
  • ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
رفتن رزم‌حسینی به وزارت صمت بعید است | رزم‌حسینی برای خراسان‌رضوی یک فرصت است
نماینده سبزوار در مجلس یازدهم درباره احتمال جابه‌جایی استاندار خراسان‌رضوی و انتصابش در رأس وزارت صمت گفت: بعید می‌دانم این موضوع صحت داشته باشد و تا این لحظه خبر جدیدی دراین‌باره مطرح نشده است.
سعیده ساجدی‌نیا - بهروز محبی‌نجم‌آبادی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، از رزم‌حسینی به‌عنوان یک فرصت برای خراسان‌رضوی یاد کرد و گفت: مشکلات استان و شهرستان‌های تابعه با همت و درایت ایشان در حال رفع شدن است، زیرا آقای رزم‌حسینی توانسته است اجماع خوبی را در خراسان‌رضوی به وجود آورد و همه نیرو‌ها و جریان‌ها را کنار هم جمع کرده و این اتفاق برای منطقه و خراسان‌رضوی یک فرصت است.
 
 
به رزم‌حسینی کمک خواهیم کرد

او با بیان اینکه اگر تصمیم دولت برای انتصاب ایشان بر مسند وزارت صمت قطعی باشد، بی‌تردید کمک خواهیم کرد، در عین حال ابراز امیدواری کرد که در صورت این انتصاب و جابه‌جایی رزم‌حسینی، فردی برای استانداری خراسان‌رضوی انتخاب شود که همین تفکر، برنامه و مسیر را در پیش بگیرد.
 
 
گزینه‌های احتمالی استانداری خراسان‌رضوی

محبی‌نجم‌آبادی درباره گزینه‌های احتمالی جایگزینی رزم‌حسینی در استانداری خراسان‌رضوی گفت: گزینه‌هایی مطرح بود، اما در میان همه، بیشترین شانس را آقای شیران‌خراسانی داشتند.
 
 
مخالفت نمایندگان خراسان‌رضوی با رفتن رزم‌حسینی و علت آن

در همین حال نماینده بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی نیز از مخالفت نمایندگان خراسان‌رضوی با رفتن رزم‌حسینی از سکان‌داری خراسان‌رضوی با وجود اصرار معاون اول رئیس جمهور بر حضور او در وزارت صمت خبر داده است.

محمد صفایی در توضیح علت این مخالفت گفته است: ممکن است استاندار بعدی در فرصت محدود و یک ساله باقی‌مانده از دولت فعلی اعتقاد و باوری به طرح‌های استاندار قبلی نداشته باشد و این موضوع باعث از بین رفتن تلاش‌ها در دوران آقای رزم‌حسینی خواهد شد.

وی با بیان اینکه رفتن احتمالی رزم‌حسینی به نفع استان نیست، تصریح کرده است: استاندار نیز اشتیاق زیادی برای رفتن از استان ندارد و برای به نتیجه رساندن طرح‌هایی که در خراسان‌رضوی از جمله مثلث توسعه اقتصادی آغاز کرده، مصمم و پیگیر است.

از اواخر خردادماه ۹۹، زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن رزم‌حسینی به وزارت صمت مطرح شد. بر اساس شنیده‌ها، جدی‌ترین گزینه احتمالی برای وزارت صمت با حمایت جهانگیری و پس از مذاکره با دکتر روحانی، استاندار خراسان‌رضوی است.

برخی رسانه‌ها از رضا شیران خراسانی، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، هاشمی، فرماندار مشهد، سیدعبدالله ارجائی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام استان، و رمضان سبحانی‌فر، نماینده سابق سبزوار، به‌عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزینی استاندار فعلی یاد کرده‌اند.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌‎رضوی در دولت دوازدهم است که روز چهارشنبه ۱۹دی‌۱۳۹۷ با حکم وزیر کشور در مشهد به‌عنوان استاندار خراسان‌رضوی منصوب شد. او همچنین استاندار استان کرمان در دولت یازدهم و سال ابتدایی دولت دوازدهم بوده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->