هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

کتاب نوپای ناب و راهنمایی جامع برای راه اندازی استارت آپ

  • کد خبر: ۳۳۲۴۸
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کتاب نوپای ناب و راهنمایی جامع برای راه اندازی استارت آپ
کتاب «نوپای ناب» یکی از جامع‌ترین عناوین ترجمه‌شده در حوزه راه اندازی استارت آپ به شمار می‌رود. این کتاب به قلم اریک ریس (Ries Eric) نوشته شده است.
چند سالی است که تب راه‌اندازی کسب‌و‌کار‌های استارت‌آپی در کشورمان داغ شده است و هرروز افراد بیشتری تلاش می‌کنند با ایده‌های تازه و استفاده از فناوری‌های روز دنیا، کسب‌و‌کاری موفق برای خود ایجاد کنند.
مقالات و کتاب‌های راهنمای زیادی هم در همین زمینه ترجمه و در کشورمان منتشر شده‌اند. کتاب «نوپای ناب» یکی از جامع‌ترین عناوین ترجمه‌شده در این حوزه به شمار می‌رود.
این کتاب به قلم اریک ریس (Ries Eric) نوشته شده است. ریس در کتاب خود یک مدل برای مدیریت چیزی که تا حدودی کنترل‌ناپذیر است، یعنی همان کسب‌وکار استارت‌آپی، ارائه می‌دهد. ٢ مفهوم کلیدی در افکار نویسنده، یادگیری و تجربه کردن هستند.
او بر این باور است که یک کارآفرین بر اساس روش مطرح‌شده در این کتاب، می‌تواند یک کسب‌وکار موفق راه بیندازد. در ا‌ین کتاب، روش‌های تولید و مدیریت یک کسب‌وکار به صورت گام‌به‌گام و همراه با مثال‌هایی از شرکت‌های بزرگ ارائه شده است.
این کتاب پرفروش‌ترین کتاب آمازون در سال ۲۰۱۳ در حوزه کارآفرینی است. اصلی‌ترین دلیل مطرح شدن گسترده کتاب «نوپای ناب» کاربردی بودن آن در فضای کارآفرینی است.
کتاب «نوپای ناب» به شما می‌آموزد به جای تلف کردن وقت برای ساخت برنامه‌های پیچیده برای کسب‌وکار، به آزمایش چشم‌انداز خود به صورت مستمر بپردازید و خود را با شرایط تطبیق دهید.
کسب‌و‌کار‌های استارت‌آپی دنیایی تازه از مشاغل هستند و قوانین خاص خود را دارند. برای موفقیت در این فضا باید از تفکر سنتی فاصله بگیرید و نگاه تازه‌ای به کارآفرینی داشته باشید. خواندن «نوپای ناب» می‌تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند.
چه یک فرد با تجربه در زمینه استارت‌آپ‌ها باشید چه یک تازه‌کار، هر کارآفرین در فرایند یادگیری خود نیاز دارد دانش خود را در تمام سطوح راهبری و مدیریتی افزایش دهد. بنابراین، خواندن این کتاب برای شما مفید است. حتی اگر در محیط استارت‌آپی نیستید، اما می‌خواهید از ایده‌های مشابه برای مدیریت پروژه جدید، راه‌اندازی محصول یا خدمات جدید استفاده کنید، این کتاب را بخوانید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->