تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است
سرخط خبرها

مجوز استخدام ۳ هزار پرستار صادر شد

  • کد خبر: ۳۳۲۷۸
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مجوز استخدام ۳ هزار پرستار صادر شد
رئیس سازمان برنامه موضوع اعتبار جذب و به‌کارگیری ۳۰۰۰ نفر نیروی پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی با اولویت کارکنان قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان را ابلاغ کرد.
به گزارش شهرآرانیوز،  محمدباقر نوبخت در نامه‌ای به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع اعتبار جذب و به‌کارگیری ۳۰۰۰ نفر نیروی پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی با اولویت کارکنان قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان را ابلاغ کرد.

در نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آمده است: بدینوسیله به استحضار می‌رساند با استناد به توضیحات ذیل جدول شماره (۷) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و ماده (۱۸) ضوابط اجرایی آن و با توجه به امکان تأمین اعتبار مورد نیاز، جذب و بکارگیری ۳۰۰۰ نفر نیروی پرستاری پزشکی و پیراپزشکی (با اولویت پرستار) و با اولویت نیرو‌های قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان با رعایت قوانین و مقررات مربوط بلامانع می‌باشد.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->