افتتاح نخستین سایت پرنده‌شناسی در بوستان وکیل‌آباد مشهد کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم
سرخط خبرها

درختان و شمشادهای خیابان کوهسنگی را دریابید

  • کد خبر: ۳۳۵۰
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
درختان و شمشادهای خیابان کوهسنگی را دریابید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
شهروند- در بولوار وکیل آباد، محدوده قائم مقام فراهانی، مجتمعی بدون پارکینگ ساخته شده که مالک زیرزمینش را به شکل سوله درآورده و به عنوان یک واحد تجاری آن را اجاره داده است. این درحالی است که خودروهای آن ها سبب مزاحمت همسایه ها می شود. لطفا شهرداری منطقه 11 به این موضوع رسیدگی کند.
773...0915 درخت ها و شمشادهای خیابان کوهسنگی درحال خشک شدن هستند. به خاطر خدا یک نفر به آن ها رسیدگی کند. شهرداری که اصلا به فکر نیست.
892...938 در بزرگراه شهید چراغچی، میدان امام حسین(ع)، بعد از پمپ گاز، آسفالت به شدت نشست کرده است. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
شهروند- خیابان جاهد 1 در منطقه 12 چاله  های فراوانی دارد. لطفا ترمیم کنید.
800...0915 مدت زیادی است فضای سبز محدوده الهیه، خیابان شهید قادری، سجادیه 6 آبیاری نشده است و درختان درحال خشکیدن هستند. خواهش می کنم در این هوای گرم به درختان کمی توجه داشته باشید.
758...0935 از فضای سبز خیابان خیام جنوبی لذت می برم. بولوار دکتر حسابی جنوبی هم فضای سبز زیبایی دارد. کاش در محدوده احمدآباد و بولوار هاشمیه هم درختان زیبای تزئینی و کاج وجود داشت.


بازار
شهروند فرض کنید به عنوان پدرخانواده مانع رفتن فرزندتان به بیرون از خانه شوید. او تا مدتی غرولند می کند اما درصورتی که به او مجوز بیرون رفتن ولو با محدودیت بدهید، انگار بهشت را به او داده اید؛ جریان ارزان شدن خودرو نیز تقریبا همین است؛ مثلا خودروسازان قیمت فلان خودرو را 10 میلیون تومان بالا می برند و پس از مدتی، 4 میلیون تومان قیمت را پایین می آورند که مردم بینوا فکر می کنند قیمت خودرو پایین آمده است، درحالی که هدف از همان ابتدا این بوده است که قیمت خودرو فرضا 6 میلیون تومان گران شود و به این ترتیب مردم از بعد روانی به مرحله ای از رضایت می رسند!


پسماند
390...0915 چند روز پیش به ایستگاه پسماند خشک در بولوار دانش آموز رفتم و بعد از آنکه 20 کیلو زباله خشک تحویل آنجا دادم، متوجه شدم ایستگاه خالی است و هدایای زیادی ندارد. به چند ایستگاه دیگر رفتم و همه با همین مشکل روبه رو بودند. پیشنهاد می کنم مسئولان فکر تازه ای برای اداره ایستگاه های بازیافت بکنند.


صدا و سیما
477...0915 حالا که افراد محبوب در صدا و سیما جایی ندارند، برنامه های پر بیننده تلویزیونی تولید نمی شوند و سریال ها و فیلم های قدیمی بارها باز پخش می شوند،پیشنهاد می کنم برای صرفه جویی فقط یک شبکه تلویزیون فعال بماند و بقیه تعطیل شوند.


اتوبوس رانی
860...0930 از شهرآرا می خواهیم صدای ما را به مدیر عامل اتوبوس رانی برساند تا کارانه 3 ماه آخر سال 97 را برای کارکنان واریز کنند.
224...0903 مدیرعامل محترم سازمان اتوبوس رانی، ما کارگران نظافت کف اتوبوس ها از شما تقاضا می کنیم شیفت شب کارگران را از شب به روز برگردانید.
449...0939 از سازمان اتوبوس رانی تقاضا داریم پرداخت رفاهیات ایران کارت کارکنان تأمین نیروی اتوبوس رانی را به روال پیش برگردانند.


نیروی انتظامی
492...0915 از نیروی انتظامی خواهشمندیم با خودروهایی که در ساعات پایانی شب، صدای ضبطشان بلند است و برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند برخورد کند.


شورای شهر
668...0915 شورای محترم اسلامی شهر مشهد چرا عملیات پروژه های شهر به کندی پیش می رود؟ به ویژه پروژه های خیابان های اصلی و بزرگراه ها که برای عبور ومرور راه بندان و مزاحمت ایجاد
می کنند.


متفرقه
005...0936 شرکت های نت ورک چگونه می توانند روی کاغذ مرا تا این اندازه پول دار کنند، درحالی که پدرم به خاطر پایین آمدن هزینه برق، کولر را خاموش می کند؟!
571...0915 آقای ظریف، آقای روحانی، در داستان برجام این زندگی ملت است که نابود می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->