زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

 کرونا دوباره مخاطبان سینما را کم کرد

  • کد خبر: ۳۳۵۴۵
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
 کرونا دوباره مخاطبان سینما را کم کرد
سه هفته بعد از بازگشایی سینما‌ها و استقبال مخاطبان، شیوع بیماری کرونا سیر صعودی مخاطبان هنر هفتم را متوقف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سینما‌ها سراسر کشور هرچند با محدویت‌های فراوان حالا سه هفته‌ای است که فعالیت خود را از سر گرفته‌اند، اما سیر صعودی کرونا طی هفته اخیر خیلی زود استقبال از هنر هفتم را کاهش داد و حالا فیلم بالای جدولی شنای پروانه که در نخستین هفته اکران یک میلیارد فروخت با افت ۳۰۰ میلیون تومانی مواجه شده است.

 

در کنار این فیلم دیگر آثار در حال اکران نیز برخی به اندازه نیمی از فروش هفته گذشته گیشه داشته‌اند برخی کمی بیشتر؛ اما وجه مشترک تمامی فیلم‌های در حال اکران کاهش فروش بوده است.

 

این هفته شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت ۷۰۰ میلیون تومان فروخت تا در مجموع دو هفته نمایش به فروش کلی یک میلیارد و ۷۴۲ تومان برسد.

 

در این فیلم هنرمندانی، چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، نادر شهسواری، آبان عسکری، ناهید مسلمی، علیرضا داودنژاد، بهروز پناهنده، روح‌الله مهرابی، نیلوفر شهفری و محمد مطهری‌پور ایفای نقش کرده‌اند.

 

خوب بد جلف ۲، ارتش سری هم دومین فیلم پرفروش این هفته بود که با فروش ۴۲۰ میلیون تومان در رده دوم فیلم‌های پرمخاطب سینما قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی در مجموع دو هفته نمایش بعد از بازگشایی سینما‌ها ۸۲۵ میلیون تومان فروخته است

 

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، مارال فرجاد، شکیب شجره، ستاره پسیانی و علی اوجی بازیگران این فیلم هستند.

 

در خلاصه داستان خوب بد جلف ۲، ارتش سری آمده است: گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) می‌دهند که در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری نفوذ کند. فربد سعی در انجام عملیات است، اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می‌ریزند و...

 

فیلم سینمایی نرگس مست به کارگردانی سیدجلال‌الدین دری سومین فیلم پرفروش هفته است که در نخستین هفته نمایش خود ۳۲۰ میلیون تومان فروخته است. این فیلم داستان یک سازنده قدیمی تار است که در خانه‌اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می‌کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش استادان موسیقی ایران را گاه به جای آن‌ها تصور می‌کند و ما ترانه‌های ماندگار فارسی را از آن استادان می‌شنویم.

 

میترا حجار، مهدی پاکدل، سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق‌نورد، متین ستوده، بهنام قربانی و امیرحسین مدرس بازیگران فیلم سینمایی نرگس مست هستند. یادم تو را فراموش ساخته علی عطشانی نیز در رده چهارم پرفروش‌های هفته قرار گرفته است. این فیلم در بیستمین هفته از نمایش خود این هفته ۲۳۴ میلیون تومان فروخته است. میترا حجار، حسین یاری، آتیلا پسیانی، ماه چهره خلیلی، رضا ناجی، خشایار راد، غزل یگانه، بیتا عطشانی و مازیار فلاحی بازیگران این فیلم هستند.

 

یادم تو را فراموش، براساس داستانی واقعی از زندگی فوتبالیست مشهور ایران ساخته شده است. دامون مربی بر کنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با دختری که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته روبه‌رو می‌شود.

 

فیلم سینمایی جهان با من برقص! به کارگردانی سروش صحت نیز در بیست و ششمین هفته فروش خود بیشتر از ۱۲۰ میلیون تومان نفروخت تا در رده پنجم پرفروش‌های هفته قرار گیرد.

 

علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی‌پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسم‌خانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی و بهروز توکلی بازیگران نخستین ساخته سینمایی سروش صحت هستند. جهان با من برقص! داستان جهانگیر است که دوستانش برای آخرین تولد او دورهم جمع شده‌اند. این موقعیت موجب می‌شود آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

 

عطر داغ به کارگردانی علی ابراهیمی و تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان، چهل و هفت به کارگردانی مشترک احمد اطراقچی و علیرضا عطاءالله تبریزی و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه و قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی و تهیه کنندگی بهروز رشاد دیگر فیلم‌های در حال نمایش سینما‌های سراسر کشور هستند که به لحاظ فروش در رده ششم تا نهم قرار گرفته‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->