نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ضرب و شتم قهرمان بوکس ایران توسط اراذل + عکس

  • کد خبر: ۳۳۵۹۵
  • ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
ضرب و شتم قهرمان بوکس ایران توسط اراذل + عکس
به مرتضی سپهوند، نماینده سابق بوکس ایران در المپیک با چاقو در خرم‌آباد حمله شد!

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی سپهوند درباره‌ حمله‌ای که با سلاح سرد به سمت وی صورت گرفته ‌است، توضیح داد: واقعا فکر کردن به دلیل رخ دادن این درگیری هم خنده دار است. در خرم آباد و سر کوچه خودمان، با همسر و فرزندانم برای بازدید از خانه‌ای که قصد خریدن آن را داشتیم رفته بودیم. متاسفانه یک ماشین به صورت سپر به سپر با خودروی ما برخورد داشت که حتی در آن ماشین هم خانواده‌اش به همراه برادر راننده حضور داشتند.

او ادامه داد: راننده آن ماشین به من گفت که دنده عقب بگیر و واقعا اگر پشت سر من جوب نبود دنده عقب می‌رفتم، اما متاسفانه این امکان وجود نداشت به او گفتم که بهتر است او دنده عقب بگیرد. پس از آنکه ماشین را جابه‌جا کرد هنگام عبور از کنار خودروی ما فحاشی کرد که من گفتم دلیلی ندارد بخاطر یک دنده عقب کوچک اینگونه فحاشی کند. پس از آن همسرم به من گفت که پایین بروم و پلاک ماشین را چک کنم، چون فکر می‌کرد که پلاک افتاده است.


المپین تیم ملی بوکس ایران در المپیک پکن، افزود: هنگام برگشتن به ماشین راننده مقابل با چاقو به صورتم ضربه زد که من در آن لحظه اصلا نمی‌دانستم صورتم پاره شده است. پس از آن برادر آن راننده به سمتم حمله کرد که پس از آن من هم با او درگیر شدم و نباید دروغ بگویم. هنگام درگیری با برادرش بود که متوجه شدم صورتم در حال خون ریزی شدید است. از ترس این اتفاق دختر ۹ ساله‌ام دچار لکنت زبان شده است که تا امروز او را ۴ جلسه پیش روانپزشک برده‌ام.


*نمی‌توانم یک لیوان آب بخورم


مربی سابق تیم ملی بوکس در مورد تاریخ این درگیری و دلیل سکوتش تا به امروز نیز گفت: خوشبختانه الآن شرایطم بهتر شده است. پنج‌شنبه دو هفته قبل یعنی ۱۴ روز پیش بود که این اتفاق رخ داد و شش تا از عصب‌های صورت من پاره شده‌اند. حتی یک لیوان آب را هم نمی‌توانم بخورم و به زمین می‌ریزد. تازه از دیروز توانایی صحبت کردن را به دست آورده‌ام. یک سمت صورت و لبم ۱۵ سانتی‌متر بی حس و از کار افتاده است. دکتر گفته است که عصب‌ها پیوند خواهند خورد و مشکلی پیش نمی‌آید، اما داروهایی که مصرف می‌کنم بسیار گران قیمت است و باید لیزر کنم تا گوشت اضافه روی صورتم نماند. با این وجود جای این زخم روی صورتم باقی می‌ماند و اصلا برای یک ورزشکار خوب نیست چون ما اراذل نیستیم که به جراحت افتخار کنیم.


ضرب و شتم قهرمان بوکس ایران توسط اراذل + عکس


*چاقوکشی در خرم‌آباد عادی شده است


سپهوند با بیان اینکه چنین اتفاقاتی در خرم‌آباد استان لرستان بسیار زیاد رخ می‌دهد و الآن هم بیشتر شده است، خاطرنشان کرد: برخی از جوانان اینجا که پدران پولداری دارند، همانند همین ضارب من که پدرش شورای شهر بوده، چاقو کشی می‌کنند. گویا این دو برادر قبلا هم سابقه چاقو کشی و درگیری با یک خانواده دیگر را هم داشته‌اند. از نظر من قوه قضاییه و مراجع مربوطه باید جلوی این اتفاقات را بگیرند. اگر این ضربه ۴ سانت پایین‌تر می‌خورد الان بنده در قبرستان بودم. اگر او را هم اعدام می‌کردند در این میان دو خانواده از بین می‌رفت. شخصا پیگیر هستم و بازپرس ویژه شعبه دو خرم آباد هم که با بنده همکاری خوبی داشته‌اند، حکم جلب این افراد را دادند. امیدوارم کاری کنیم که عامل بازدارنده برای آینده باشد تا هر کسی به این راحتی‌ها از سلاح سرد استفاده نکند.


*اراذل ورزشکاران را با چاقو مورد حمله قرار می‌دهند


او ادامه داد: حتی اگر من هم مقصر بودم نباید با چاقو حمله می‌کرد که من و خانواده‌ام اینگونه دچار مشکل شویم. فرزندان من دچار تشنج شدند و الان ۱۰ روز است که من برای جراجی در مسیر خرم‌آباد و تهران هستم. زندگی و سلامت بنده مختل شده و آنقدر پیگیری می‌کنم که هر کسی به خودش اجاره حمل سلاح سر ندهد. شنیده‌ام که به تازگی هم یکی از قهرمانان پاور لیفتینگ را با ضربه چاقو در گیلان کشته‌اند، متاسفانه این روزها اراذل تا می‌فهمند طرف مقابلشان ورزشکار است به خودشان اجازه می‌دهند تا با سلاح سرد آن ها را مورد حمله قرار دهند و آن‌ها را از زندگی و سلامت ساقط کنند که جای تاسف دارد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->