نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

شهرخودرو بدون سرمربی به‌مصاف سایپا می‌رود | جدال با وضعیت نارنجی!

  • کد خبر: ۳۳۷۶۰
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
شهرخودرو  بدون سرمربی به‌مصاف سایپا می‌رود | جدال با وضعیت نارنجی!
شهرخودرو امشب در ورزشگاه امام‌رضا (ع) بدون سرمربی به‌مصاف سایپا می‌رود
مرتضی اخوان/ شهرآرانیوز - هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال امشب پیگیری می‌شود و عنابی‌های شهرخودرو در مشهد و از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان نارنجی‌پوشان سایپا هستند؛ دیداری که برای ۲ تیم از حساسیت‌های خاصی برخوردار است. وضعیت برای خودروسازان بحرانی است و مردان سایپا چنانچه می‌خواهند از وضعیت نارنجی به وضعیت قرمز نرسند، باید در مشهد ترمز عنابی‌ها را بکشند. در طرف مقابل شهرخودرو هم بعد از استعفای سرآسیایی، حالا با سرمربی موقت به‌دنبال عبور از گردنه هفته بیست‌وچهارم هستند، دیداری با جذابیت‌های حاشیه‌ای که می‌تواند بر متن غلبه کند.

سایپا، حریفی چغر و بدبدن

رقیب امشب شهرخودرو تیمی سخت‌کوش و البته پیش‌بینی‌ناپذیر است. سایپا با ابراهیم صادقی این فصل نتوانسته است نتایج قابل‌قبولی بگیرد و با ۲۱ امتیاز و فاصله سه‌امتیازی با منطقه سقوط در مکان دوازدهم جدول ایستاده است، اما در برخی بازی‌ها پیش‌بینی‌نشدنی ظاهر شده است! نارنجی‌پوشان همین هفته پیش یقه تیم امیر قلعه‌نویی را گرفتند و با یک تساوی بدون گل، پرسپولیس را برای سپاهان دورازدسترس‌تر کردند! شهرخودرو تاکنون ۱۳ بار با سایپا روبه‌رو شده که ۵ باخت، ۴ تساوی و ۴ پیروزی، نتیجه این رویارویی برای عنابی‌ها بوده است.
 
 

زمزمه‌های بازگشت سرآسیایی

سرمربی مستعفی عنابی‌ها ۴۸ ساعت بعد از استعفای سؤال‌برانگیزش، در یک پُست اینستاگرامی از مالک باشگاه و تیم شهرش حمایت کرد و از هواداران خواست تا شهرخودرو را تنها نگذارند! پُستی که به نظر چراغ سبز سرآسیایی برای بازگشت بر سر میز مذاکره تلقی می‌شود.
 


کوزین: شوک‌های زیادی به تیم وارد شد

مربی ایتالیایی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که بعد از استعفای مجتبی سرآسیایی، فعلا به‌عنوان سرمربی موقت تیم محسوب می‌شود، در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: بازی سختی مقابل سایپا داریم، چراکه بازی‌های قبلی این تیم را دیدیم و آن‌ها مقابل استقلال و سپاهان خیلی خوب بازی کردند. استفانو کوزین افزود: اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم، باید خیلی سریع و هوشمندانه بازی کنیم.
وی با اشاره به غایبان تیمش خاطرنشان کرد: خلعتبری و سعید صادقی را در این بازی در اختیار نداریم. کوزین در واکنش به این مسئله که آیا به کادر فنی‌اش کسی را اضافه می‌کند یا نه، اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته اتفاقات و شوک‌های زیادی به بازیکنان و تیم وارد شد و ما باید الان تمام تمرکزمان را برای بازی با سایپا بگذاریم. بعد از بازی می‌نشینیم و با مدیران باشگاه دراین‌باره صحبت می‌کنیم.

حمیداوی: سرآسیایی سر صبر فکر کند
مالک باشگاه شهرخودرو بعد از اتفاقات ۴۸ ساعت گذشته و زمزمه‌های بازگشت سرآسیایی، شب گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اختلافات خانوادگی در همه‌جا رخ می‌دهد و باید با آرامش تصمیم گرفت. فرهاد حمیداوی درباره استعفای سرآسیایی از شهرخودرو عنوان کرد: نمی‌دانم به‌یک‌باره چه اتفاقی افتاد که تصمیم به این کار گرفت. شاید بهتر می‌بود سرآسیایی با تمرکز بیشتری تصمیم به این کار می‌گرفت و در این شرایط به تمرکز همگان برای دیدار امروز کمک می‌کرد.
وی ادامه داد: به‌هرشکل ما باید این را بپذیریم که به مربیان جوان و بومی میدان بدهیم و برای همین هم ما ایشان را بعد از رفتن گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم. سرآسیایی یکی از سرمایه‌های این باشگاه و این شهر است و سال‌ها در همین مشهد و برای شهرخودرو زحمت کشیده است و نباید به‌راحتی اجازه دهیم در این باشگاه نباشد.
 
حمیداوی افزود: هنوز درباره استعفای سرآسیایی جلسه‌ای تشکیل ندادیم و فقط به‌دلیل کمبود زمان تا بازی با سایپا، کوزین را به‌عنوان سرمربی معرفی کردیم و باید به سرآسیایی هم زمان بدهیم تا بیشتر فکر کند. ما برنامه‌ای برای ازدست‌دادن سرمایه‌های باشگاه نداریم و در جلسه هیئت‌مدیره که بعد از بازی با سایپا برگزار می‌شود، نظر خواهیم داد و او هم تا آن زمان در آرامش و سر صبر بیشتر فکر می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->