سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد
سرخط خبرها

رشد غدد لنفاوی به شپش ربطی ندارد

  • کد خبر: ۳۳۸۳۱
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
  • ۱
رشد غدد لنفاوی به شپش ربطی ندارد
حدود ۳ سال پیش دچار شپش سر شدم و در پی آن، یکی دو تا از غدد لنفاوی گردنم کمی بزرگ شد و دیگر کوچک نشد.
شهرارانیوز- سلام. دختری بیست‌و‌یک‌ساله هستم. حدود ۳ سال پیش دچار شپش سر شدم و در پی آن، یکی دو تا از غدد لنفاوی گردنم کمی بزرگ شد و دیگر کوچک نشد. چند ماه پیش هم مریض شدم و چند غدد دیگر اضافه شد و برنگشت و باز چند هفته پیش، ۲ روز تب خفیف کردم و یکی دیگر اضافه شد. این‌ها همه به‌جز یکی در یک سمت گردنم هستند و درد هم ندارند. فقط چند ماهی یک بار، وقتی لمسشان می‌کنم، یک روز درد می‌کنند و خوب می‌شوند. می‌توانید راهنمایی‌ام کنید؟

مشکل شما ارتباطی به مبتلا شدنتان به شپش سر ندارد. باید غدد لنفاوی بدنتان به طور دقیق بررسی شود. حتما به یک متخصص داخلی مراجعه کنید تا برایتان آزمایش و سونوگرافی بنویسد. این موضوع می‌تواند ناشی از یک مشکل ساده مانند عفونت پوستی یا یک مسئله جدی‌تر باشد. پس حتما آن را پیگیری کنید.

۰۴۴...۰۹۳۵- با عرض سلام و وقت بخیر، خانمی سی‌و‌دوساله هستم. چند روزی است که بدن‌درد شدیدی دارم و بیشتر مچ پا، مچ دست و آرنجم درگیر است. صبح‌ها که بیدار می‌شوم، شدت آن بیشتر است. استخوان‌هایم خیلی صدا می‌دهد و از زانو به پایین هم احساس سستی می‌کنم. خیلی نگرانم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

اگر این درد‌ها و علائم یکباره ایجاد شده است، باید احتمال بیماری‌های ویروسی مانند آنفلوانزا و کرونا را بدهید. برای این منظور، با سامانه تلفنی ۱۹۱ تماس بگیرید تا شرایطتان را بررسی کنند. اگر احتمال این بیماری‌ها رد شد، باید از نظر اختلالات رماتیسمی بررسی شوید که با توجه به ناگهانی شروع شدن درد‌ها احتمالش ضعیف است. با وجود این، به یک متخصص داخلی مراجعه کنید تا علت دقیق مشکل مشخص شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
0
با سلام
2ماهی هست که خانومم دچار شپش سر شده ولی بی احتیاطی کرده و توجه نکرده حالا تخم شپش زیاد شده و هرکاری میکنیم تخم ها از بین نمیرن چند روزی هست که یه عده پشت گوش و پوست سر باد کرده اگه میشه راهنمایی کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->