افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عروسی کرونایی با ۴ فوتی | مرگ پدر و مادر عروس و داماد

  • کد خبر: ۳۳۹۳۷
  • ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
عروسی کرونایی با ۴ فوتی | مرگ پدر و مادر عروس و داماد
در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و این در حالی است که بارها نسبت به برپایی این تجمعات هشدار داده شد.
به گزارش شهرآرانیوز، رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی گفت: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

جواد آقازاده اظهار داشت: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و این در حالی است که بار‌ها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده و اکنون عروسی منجر به مراسم ختم شد.

وی با اشاره به آخرین آمار بیماران بستری شده در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تعداد ۷۸۸ نفر از بیماران مبتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند که ۳۰۴ نفر به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و ۴۸۴ نفر مشکوک به کرونا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تعداد ۱۸۰ نفر بیمار بستری شدند که از این تعداد ۵۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و وضعیت این بیماران وخیم گزارش شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: در عرض یک روز تعداد ۱۴۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۵۳ نفر مربوط به ارومیه، ۹ نفر در بوکان، هشت نفر در تکاب، ۲۸ نفر در خوی، ۱۰ نفر در مهاباد، ۱۲ نفر در میاندوآب، ۹ نفر در نقده بودند.
 
منبع: عصر ایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->