نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اسکوچیچ به دنبال بهترین ها | لیستی که این‌ بار سیاه نیست

  • کد خبر: ۳۳۹۴۰
  • ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
اسکوچیچ به دنبال بهترین ها | لیستی که این‌ بار سیاه نیست
اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی، در هفته‌های اخیر به دقت بازی‌های باشگاهی را رصد کرده است تا برای بازی با هنگ‌کنگ و کامبوج بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد
به گزارش شهرآرانیوز؛ اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی، در هفته‌های اخیر به دقت بازی‌های باشگاهی را رصد کرده است تا برای بازی با هنگ‌کنگ و کامبوج بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد؛ دومسابقه‌ای که ۱۷ و ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود. البته این ۲ دیدار اولین آزمون‌های سرمربی سابق صنعت‌نفت در تیم ملی نخواهند بود. مربی کروات پیش از این دیدار‌ها مصاف با سوریه و ازبکستان را تجربه خواهد کرد. بازی با سوریه به نظر می‌رسد ۱۳ شهریور در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود و بازی با ازبک‌ها هم ۱۷ شهریور در تاشکند نهایی شده است.
اسکوچیچ که با تماشای فیلم ۲ بازی تیم ملی در دیدار با عراق و بحرین کاملا به ضعف‌های دفاع تیمی تیم ملی پی برده است، قصد دارد تغییراتی در خط دفاعی تیمش ایجاد کند که یکی از این تغییرات دعوت از شجاع خلیل‌زاده خواهد بود؛ مدافع پرسپولیس که در بازی با ماشین‌سازی و در پست دفاع چپ یکی از بهترین‌های تیمش بود و نشان داد قابلیت بازی در همه خطوط دفاعی را دارد.
شجاع پیش از جام‌جهانی ۲۰۱۴ به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، اما زمانی که از اردوی تیم ملی خط خورد، به‌همراه محمدرضا خلعتبری علیه کارلوس کی‌روش مصاحبه کرد و این مصاحبه موجب شد تا زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی، دیگر به اردو دعوت نشود! باوجود اینکه او بعد از جام‌جهانی پخته و پخته‌تر شد و در سال‌های اخیر یکی از بهترین مدافعان میانی بازی‌های باشگاهی بوده است.
اما الان اوضاع تغییر کرده است و اسکوچیچ نمی‌خواهد اتفاقات تلخ گذشته تأثیری در انتخاب‌های او داشته باشد و یکی از بازیکنانی که برای دعوت در دفترچه خود یادداشت کرده، شجاع خلیل‌زاده است. شاید بعد از کارلوس کی‌روش، فدراسیون فوتبال بیم آن را داشت که دعوت از شجاع خلیل‌زاده حاشیه‌ساز شود؛ اما این‌بار اوضاع کمی متفاوت است.
 
کریم باقری، مربی پرسپولیس، در اردوی تیم ملی حضور پیدا خواهد کرد. او در سال‌های اخیر به‌خوبی با حاشیه‌ها در تیم بزرگ پرسپولیس مبارزه کرده است. به این خاطر که بازیکنان از او حساب می‌برند و به‌طورحتم در تیم ملی هم ملی‌پوشان احترام ویژه‌ای به کریم باقری خواهند گذاشت. مدیریت کریم باقری به‌واقع به جمع‌کردن حاشیه‌ها در زمان مربیگری اسکوچیچ کمک خواهد کرد.


آیا رحمتی دعوت می‌شود؟
اسکوچیچ بعد از اینکه سرمربی تیم ملی شد، به این سؤال پاسخ داد: آیا شما در تیم ملی لیست سیاه داری؟ «هیچ‌کس نمی‌تواند من را بخرد و لیست سیاهی در تیم ملی وجود نخواهد داشت.» این پاسخ اسکوچیچ برخی شائبه‌ها را ایجاد کرد که بار دیگر سیدمهدی رحمتی هم به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد؛ دروازه‌بانی که در بازی‌های اخیر شهرخودرو یکی از بهترین نفرات تیمش بوده است. به نظر می‌رسد اسکوچیچ درباره دعوت از سیدمهدی رحمتی هیچ جمع‌بندی نداشته است.
به‌ویژه که این سؤال مطرح است که آیا سیدمهدی رحمتی می‌تواند در جام‌جهانی ۲۰۲۲ هم همراه تیم ملی باشد؟ ازسویی سرمربی تیم ملی اصلا علاقه‌ای ندارد مهدی رحمتی را برای نشاندن روی نیمکت تیم ملی دعوت کند. اسکوچیچ اگر سیدمهدی را دعوت کند و بخواهد به او بازی بدهد، این یعنی ازدست‌دادن علیرضا بیرانوند و این پیام را برای دروازه‌بان آنتورپ صادر خواهد کرد که من تو را قبول ندارم. در چنین شرایطی سخت است که تصور کنیم سیدمهدی رحمتی به اردوی تیم ملی دعوت شود.
مهدی رحمتی بعد از بازی با ازبکستان در مقدماتی جام‌جهانی که در تهران برگزار شد، از اردوی تیم ملی خداحافظی کرد و این خداحافظی منجر به این شد که کارلوس کی‌روش دیگر او را دعوت نکند. به‌همین‌خاطر او شانس بازی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را از دست داد. به نظر می‌رسد مهدی رحمتی باید برای خداحافظی همیشگی از تیم ملی کنار بیاید؛ البته مهدی باوجود ازدست‌دادن این موقعیت در سال‌های اخیر و در بازی‌های باشگاهی هیچ‌گاه روحیه خود را از دست نداد و در بازی‌های لیگ برتر یکی از بهترین‌ها بود.


اردوی تیم ملی بعد از بازی‌های لیگ برتر
اردوی تیم ملی بلافاصله بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر برگزار می‌شود تا تیم ملی برای ۲ بازی دوستانه با سوریه و ازبکستان آماده شود. فهرست نهایی تیم ملی بعد از این ۲ بازی منتشر خواهد شد. خبر‌های رسیده حاکی از آن است که با توجه به شیوع کرونا و همچنین ایجاد پروتکل‌های بهداشتی در محل اقامت تیم ملی، بازیکنان زیادی به اردوی تیم ملی دعوت نخواهند شد تا تست شوند و بعد از تیم ملی خط بخورند.
بااین‌حال اسکوچیچ برای دعوت از شجاع خلیل‌زاده آماده است و بر این عقیده است در بازی‌های دوستانه به‌خوبی شجاع خلیل‌زاده را با مدافع کناری‌اش هماهنگ خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->