سرخط خبرها

پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد

  • کد خبر: ۳۴۱۴۱
  • ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد
نشست تخصصی قرارگاه رسانه‌ای استان با حضور سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، مدیرکل صدا وسیما و جمعی از مدیران رسانه‌ای استان در سالن کنفراس روزنامه خراسان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرمانده سپاه امام‌رضا (ع) بر ضرورت توجه رسانه‌ها به ٢ اصل امنیت و سلامت جامعه تاکید کرد و گفت: در روند پاسخ‌گویی رسانه‌ای به این گونه مسائل نباید باعث التهاب‌آفرینی میان مردم شویم.
سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری در آیین رونمایی از پوستر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر با تاکید بر اینکه «باید مواظب باشیم که آب به آسیاب دشمن نریزیم» افزود: در سال آینده درمعرض یک تغییر (انتخابات) در کشور هستیم و خود تغییر، زمینه امیدبخشی در جامعه به حساب می‌آید.


وی با بیان اینکه باید در این مدت به مولفه‌هایی که جامعه را امیدوار می‌کند، پرداخت، اضافه کرد: این کار، چون پادزهری درمقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب نقش‌آفرینی خواهد کرد.


فرمانده سپاه امام‌رضا (ع) همچنین با اشاره به همه‌گیری بیماری کرونا در مشهد تصریح کرد: رسانه‌ها باید این سوال را مطرح کنند که چرا وضعیت استان و شهر مشهد قرمز شد. این موضوع باید ازسوی رسانه‌ها بررسی و مشخص شود.
وی مبنای دین اسلام را کار فرهنگی دانست و بیان کرد: اگر موضوعی مثل اقتصاد در برهه‌های مختلف جدی می‌شود، به این معنا نیست که اقتصاد مبناست؛ بلکه اقتصاد یک اولویت است که باید به آن توجه شود.


نظری همچنین درباره مقوله مهم جمعیت گفت: اگر در موضوع جمعیت مشکل داریم به موضوعات فرهنگی ما برمی‌گردد؛ به معنای دیگر، وقتی مبانی فرهنگی ما دچار مشکل شود، ابعاد راهبردی به اهداف تاکتیکی منتقل خواهد شد.
وی درباره مقوله مهم حجاب نیز بیان کرد: حجاب، به‌جز اهمیت از نگاه والای اعتقادی، از حیث اجتماعی نیز اهمیت بسیار دارد و باید از آن به‌عنوان صیانت یاد کرد.

 پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در ۱۰ محور اصلی شامل؛ «شعار سال، فرهنگ رضوی و زیارت، بصیرت و دشمن شناسی، جمعیت، آسیبهای اجتماعی، گام دوم انقلاب، مثلث اقتصادی، کمک همدلانه و مواسات و همدلی و مدافعان سلامت» در سال جاری برگزار خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->