مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

تکلیف بولوار شاهنامه را روشن کنید!

  • کد خبر: ۳۴۱۵
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
  • ۱
تکلیف بولوار شاهنامه را روشن کنید!
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
شهروند- چند شب پیش، حدود ساعت 2 صبح، بوی بسیار شدید و مشمئزکننده فاضلاب همه محدوده جانباز و فرامرز عباسی را فراگرفته بود، به گونه ای که به سختی می شد نفس کشید . این مشکل یک یا چند بار در ماه ایجاد می شود و گویا منشأ آن تصفیه خانه پرکندآباد است.
675...0915 لطفا پیگیری کنید که چرا تکلیف بولوار شاهنامه معلوم نمی شود؟ ۶ سال است که شهرداری نتوانسته راهگشای مشکلات آن باشد و الان حتی ساخت و سازها فریز شده است. ما اهالی بولوار شاهنامه از شما تقاضا داریم مشکلمان را با پیگیری خود برطرف کنید.
شهورند- ضمن تشکر از شهرآرا و قدردانی از مدیران و کارکنان محترم و زحمت کش شهرداری خواهشمندم باز گشایی بولوار سجادیه به بزرگراه آزادی را پیگیری کنید. با این بازگشایی مشکل رفت و آمد ساکنان امیریه و الهیه به بزرگراه آزادی رفع می شود.
شهروند- پیاده روهای محدوده رضاشهر و دلاوران واقعا خراب است. شهرداری منطقه‌9 اصلاحات و مرمت را آغاز کند.
شهروند- لطفا شهرداری منطقه 9 برای زمین های رها شده حاشیه بولوار دلاوران تمهیدی بیندیشد.


سهام عدالت
773...0915 چرا سهام عدالت کارگران واریز نمی شود؟


قطار شهری
895...905 در صورت امکان ساعات کار مترو در روزهای تعطیل 6:30 صبح باشد. ما برای رفتن به سر کار در روزهای تعطیل مشکل داریم.


تاکسی رانی
651...0938 لطفا پیگیری کنید تا زمینه حضور همه تاکسی های خطی ترمینال، راه آهن و فرودگاه در دوربرگردان های حرم مطهر فراهم شود.


راهنمایی و رانندگی
077...0915 خودرو بنده کنار خیابان پارک بوده است که یک خودرو پژو 405 با موتورسیکلت تصادف و در این میان موتورسیکلت هم به خودرو من برخورد می کند. الان خودرو پژو متواری شده است. نمی دانم چرا ماشین مرا به پارکینگ برده اند! 20 روز است هنوز نتوانسته ام آن را از پارکینگ خارج کنم. مرا برای کشیدن کروکی واحد بدون خودرو به اداره راهنمایی و رانندگی فرستادند. ابتدا گفتند: از خودرو خودت، موتور و محل تصادف عکس بگیر، بعد گفتند آن را چاپ رنگی کنم و 5 روز دیگر با یک آژانس بروم دنبال افسر تا برویم پارکینگ ماشین و محل تصادف و پارکینگ موتور. چرا این قدر اذیت می کنند؟ برای هرکس -چه مسئول و چه غیر مسئول- جریان را تعریف می کنم می خندند. هیچ مسئولی هم پاسخ گو نیست. پاسخ این همه از کار افتادن و هزینه های مرا چه کسی می دهد؟


سازمان پارک ها
شهروند- اگر شهرداری قصد توسعه و ایجاد بوستان در کوه های حاشیه بولوار دلاوران و نماز را دارد به این روند سرعت ببخشد . کوه های حاشیه جنوبی مشهد واقعا گنج های نهفته ای هستند که می توانند منبع تفریح و نشاط شهر باشند.


سازمان پسماند
شهروند- از سازمان مپ سؤالی دارم، حالا که در منطقه 9 سامانه یکپارچه مدیریت پسماند «سیمپ» راه اندازی شده است، بهتر نبود ایستگاه های منطقه 9 را حذف نمی کردید؟ بعضی از مردم نمی توانند با نرم افزار کار کنند یا گوشی هوشمند در دسترس ندارند.


شرکت برق
شهروند- یکی از مهم ترین مراکز مصرف برق، هتل ها و مراکز اقامتی هستند. خیلی از مسافران در هنگام خروج از آن اماکن وسایل سرمایشی را به دلایل مختلف خاموش نمی کنند. لازم است در این زمینه نظارت شدیدی شود.


سازمان ترافیک
شهروند- انتهای «دعبل خراعی»، رستورانی وجود دارد که مشتریانش صبح و ظهر برای تهیه غذا به آن محل مراجعه و وسایل نقیله خود را دوبله پارک می کنند. این مسئله سد معبر ایجاد می کند و سبب کندی حرکت خودروها می شود. انتظار می رود شهرداری محترم و اداره راهنمایی و رانندگی بازدیدی از محل داشته باشند.


شهرستان
472...0902 جاده روستای دستگردان منتهی به آرامستانی در انتهای شهرک شهید باهنر است که آسفالت آن از بین رفته و پر از دست انداز شده است. از شهرداری می خواهیم برای آسفالت آن اقدام کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
جای بسی شکر و سپاس است که رهبری در حدود بیست دو سال قبل در خصوص احیای توس تاکید داشتنددر غیر اینصورت با این مدیران پشت میز نشین و بی تدبیر و فاقد خلاقیت تا ۵۰ سال دیگر نیز به این مسئله رسیدگی نمیشد وکماکان با تغییر دولتها ونسلها کماکان درگیر پروسه شعارهای تکراری مدیران در این زمینه بودیم!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->