واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هنرمندان معروفی که کرونا گرفتند | از آمیتاب باچان تا لیلا بلوکات

  • کد خبر: ۳۴۲۰۵
  • ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
  • ۵
هنرمندان معروفی که کرونا گرفتند | از آمیتاب باچان تا لیلا بلوکات
نگاهی به چهره های معروف و نام آشنایی که به کرونا مبتلا شده اند. در متن زیر نگاهی داشته ایم به بازیگران و خواننده‌هایی که خبر ابتلایشان به کووید ۱۹ خبرساز شد و تا حدودی واکنش‌هایی را هم در پی داشت.
محبوبه عظیم زاده | شهرآرانیوز - لابه لای خبر‌هایی که از میزان ابتلای به کرونا و آمار مبتلایان منتشر می‌شوند، یا از محدودیت‌های در حال برگشت شهر‌های مختلف خبر می‌دهند، هر از گاهی خبر ابتلای یکی از چهره‌های معروف را هم می‌شنویم. تفاوتی هم نمی‌کند یک ورزشکار است یا خواننده، یک بازیگر است یا سیاست مدار و در کدام نقطه این کره خاکی زندگی می‌کند. وریا غفوری، اندی کوهن، کیانوش گرامی، کریستوفر هیویو، علی لاریجانی، بوریس جانسون، پائولو مالدینی و پائولو دیبالا تنها بخشی از فهرست طولانی اسامی درگیر با این ویروس است که اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، طولانی‌تر هم می‌شود. در متن زیر نگاهی داشته ایم به بازیگران و خواننده‌هایی که خبر ابتلایشان به کووید ۱۹ خبرساز شد و تا حدودی واکنش‌هایی را هم در پی داشت.
 
نفس کدام سلبریتی‌ها به شماره افتاد؟

زود خوب شوید عالی‌جناب

 

  آمیتاب باچان و پسرش آبیشک که هر دو از چهره‌های مشهور بالیوود هستند نتوانستند از کووید ۱۹ در امان بمانند. آمیتاب باچان بیست ودوم تیرماه بود که در اکانت توئیتر خود از این اتفاق صحبت کرد و نوشت در حال منتقل شدن به بیمارستان است. پسرش هم پیام مشابهی را در توئیتر با هوادارنش به اشتراک گذاشت و گفت: «هر دوی ما نشانه‌های خفیف بیماری را داریم. از همه تقاضا می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند و هراسان نشوند. ممنونم.» آمیتاب ۷۷ ساله و آبیشک ۴۴ ساله حالا هر دو در بیمارستانی در شهر بمبئی بستری هستند. هند با جمعیت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفری خود این روز‌ها یکی از کشور‌هایی است که به شدت دارد با کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و چه افراد روزمزدی که با گاری دستی در شهر می‌چرخند تا گذران زندگی کنند، چه بازیگری که حدود ۲۰۰ فیلم در کارنامه نقش آفرینی‌های خود دارد حسابی با این ویروس درگیر هستند. هند اکنون سومین کشوری است که روند افزایشی مبتلایان به کرونا را دارد. خبر ابتلای این سوپراستار هندی به کرونا همدردی‌های زیادی را هم از جانب مردم و بازیگران و ورزشکاران در پی داشت که بر‌ای او طلب سلامتی می‌کردند. یکی از کریکت بازان معروف هند برایش نوشت: «زود خوب شوید عالی جناب. فکر، ذکر و آرزو‌های خوب برای شما.»
 

نفس کدام سلبریتی‌ها به شماره افتاد؟

او واقعا یک سوپراستار مردمی است

 
  تام هنکس یکی دیگر از چهره‌های معروفی بود که از کرونا در امان نماند. او و همسرش که برای یک پروژه سینمایی در استرالیا به سر می‌بردند، هردو به کرونا مبتلا شدند. او با انتشار پستی در اینستاگرام از این اتفاق خبر داد و اینکه به دلیل احساس کسالتی که داشته اند تست کرونا داده اند و جواب آن هم مثبت در آمده است. بیماری او به عنوان یکی از بازیگران محبوب سینما واکنش‌های زیادی را هم از جانب کاربران شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. فردی بعد از شنیدن خبر ابتلای او به کرونا گفته بود: «تام هنکس این‌قدر عزیزه که نه خودکشی کرد، نه ایدز گرفت و نه اووردوز کرد؛ مثل یه سوپراستار مردمی کرونا گرفت.» توماس جفری هنکس از جمله افرادی بوده که از دست باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، مدال افتخار آزادی گرفته است، یعنی بالاترین جایزه مدنی آمریکا. فارست گامپ، نجات سرباز رایان، فیلادلفیا و ترمینال از فیلم‌های معروفی است که شاید از او به یاد داشته باشید. او ۶ نامزدی برای اسکار و ۸ نامزدی برای گلدن گلوپ را هم در کارنامه خود دارد.
 

نفس کدام سلبریتی‌ها به شماره افتاد؟خالق همیشگی شعبده بازی

 
   شاید جی کی رولینگ جزو آن دسته از چهره‌های شناخته شده‌ای باشد که خبر ابتلایش به کرونا آه    را از نهاد خیلی‌ها بلند کرد. همان‌هایی که سال هاست دارند با هری پاتر و مدرسه جادوگری او زندگی می‌کنند و خاطره بازی. او حدود ۳ ماه پیش که کرونا ویروس تازه واردتری بود، در توئیتر خود از این گفت که علائم زیادی از جمله تنگی نفس داشته، به این بیماری مبتلا شده و البته بهبود پیدا کرده است. او در یوتیوب هم ویدئو‌هایی را از نحوه صحیح تنفس کردن به اشتراک گذاشت که به اذعان خودش در روز‌های کرونایی حسابی به کمک او آمده است. جی کی رولینگ البته در این روز‌ها هم بیکار ننشسته و پکیج جذابی را برای سرگرم کردن کودکان در ایام قرنطینه به صورت رایگان برای کودکان به اشتراک گذاشته است؛ پکیجی که ویدئو‌های مختلف از فنون تردستی و شعبده بازی، پازل و سرگرمی‌های دیگر را شامل می‌شود.
 
 

نفس کدام سلبریتی‌ها به شماره افتاد؟بلوکات در مشهد کرونا گرفت؟

 

  چند وقت پیش بود که بلوکات یک استوری در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که از ابتلای او به کرونا خبر می‌داد. او در متن استوری خود از مردم عاجزانه خواسته بود تا نکات بهداشتی را رعایت کنند و این بیماری را دست کم نگیرند. بلوکات آن طور که گفته در سفری که به مشهد برای دیدار با بچه‌های معلول داشته، این بیماری دامنش را گرفته است. مدت کوتاهی بعد یک فایل صوتی هم از او در فضای مجازی دست به دست شد که توصیف احوالاتش از روز‌های آغشته به کرونا بود، اینکه روز‌های سختی را می‌گذراند و حتی برای چند ساعت بینایی خودش را از دست داده است. خوشبختانه در نهایت این مبارزه به نفع او تمام می‌شود و در ویدئوی دیگری که در فضای مجازی بارگذاری کرد از حال خوب خودش گفت و اینکه توانسته است این دوره دوست نداشتنی را پشت سر بگذارد. لیلا بلوکات علاوه بر بازیگری، ید طولایی در کار‌های عام المنفعه دارد. او از جمله چهر‌هایی است که در کمک رسانی برای آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه حضور داشت و شاید او را در بخش‌های کوتاهی که لابه لای برنامه عصر جدید پخش می‌شود، با شیلد و ماسک بر چهره دیده باشید که در روز‌های کرونایی با دیگران مشغول جمع آوری کمک برای مناطق محروم بوده اند. او یک مؤسسه خیریه به نام مهر لیلا هم دارد.
 

نفس کدام سلبریتی‌ها به شماره افتاد؟یکی ازدواج کرد و دیگری کرونا گرفت

 

  «بهاره رهنما اجازه نداد شوهر سابقش یک روز هم تو صدر اخبار بمونه و خیلی سریع با ابتلایش به کرونا دوباره تمام توجه‌ها را معطوف خودش کرد.» این متن یکی از توئیت‌هایی بود که طی روز‌های گذشته در شبکه‌های مجازی دست به دست شد. وقتی که خبر ابتلای بهاره رهنما به کرونا با ازدواج دوباره همسر سابقش، پیمان قاسم خانی و آمیخته شد. او با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام نوشت که روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علائم کرونا را می‌گذراند. او همچنین نوشت از آنجایی که عادت ندارم جز شادی و خبر‌های خوب چیزی منتشر کنم، خواستم بگم که رو به بهبودی ام. رهنما که مدتی پیش ماجرای درگیری اش با سیروان خسروی و صدور حکمش خبرساز شد، به مخاطبانش گفت که از تجربیاتی که طی این روز‌ها به دست آورده است، در لایوهایش بیشتر صحبت خواهد کرد.
 

نفس کدام سلبریتی‌ها به شماره افتاد؟درد نگار به جان بهرام افتاد

 

  اول آهنگ «نگار دردِت به جونوم» ش منتشر شد و بعد خبر ابتلای خودش به کرونا. ابتلای این خواننده دهه هفتادی به ویروس کووید ۱۹ خیلی زود در صدر اخبار قرار گرفت و مدیر برنامه‌های او هم این ماجرا را تأیید کرد. رضا بهرام بعد از گذشت مدتی از دوران بیماری اش ویدئوی کوتاهی از خود درحالی که یک ماسک زیر چانه اش بود منتشر کرد و در آن اشاره کرد ۱۳ روز است که به کرونا مبتلا شده است و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. او ضمن اینکه از همه افرادی که نگرانش بودند، تشکر کرد، ادامه داد: «با همه وجودم از همه مردم خواهش می‌کنم که این ویروس جدی را جدی بگیرند.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
1
خوب ک چی ..یکی از همسایه های ما هم گرفت ..یعنی خون اینا رنگین تره
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
با آرزوی سلامتی برای عزیزان
به نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
1
چرا رهامو نگفتی با محمد رضا گلزار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
2
پس چرا اینا خوب شدن ولی انصاریان ومیناوند خوب نشدند
دلارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
من ی بار کرونا گرفتم، خیلی بده ، آرزوی سلامتی برای تمام بیماران
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->